Chapter 46

4 1 0
                                    

"Korang berdua ada cakap nak ikut aku kan? aku ada terfikir, aku nak menemui pengalaman baru ditempat lain selain 2 negara. apa kata kita ke sana juga?" Tanya Sophia bila Erica sudah berhenti menangis itu, Alfred juga sudah berhenti berasa terkejutnya itu.


𝐀𝐥𝐟𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐥𝐚𝐥𝐮 𝐭𝐮𝐧𝐝𝐮𝐤 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐢𝐤𝐮𝐭 𝐤𝐞𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐝𝐚, 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐭𝐮 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐄𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐬𝐚𝐭 𝐚𝐢𝐫 𝐦𝐚𝐭𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐭𝐮𝐧𝐝𝐮𝐤 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐤𝐮𝐭 𝐤𝐞𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐠𝐢.


"Jadi.. kalau korang berdua bersetuju, aku ada siapkan baju ni! kita akan mengikuti persatuan di negara lain, setelah mendaftarkan diri.. aku nak cari pengalaman baru ditempat lain juga, aku tahu perasaan mereka yang lain tu.. tetapi aku belum bersedia untuk jumpa mereka buat masa ni! aku harap korang fahamlah, lagipun Johnny dan Diane tak tahu lagi pasal korang masih hidup ni.. jadi aku tak rasa nak jumpa mereka, nanti hati aku dah tak kisah lagi! kita singgahlah tempat mereka." Cerita Sophia sambil segera mengambil pakaian rekaannya itu dengan menggunakan kemahirannya sendiri.


𝐁𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐭𝐞𝐤𝐧𝐢𝐤 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐠𝐮𝐦𝐤𝐚𝐧 𝐀𝐥𝐟𝐫𝐞𝐝 𝐝𝐚𝐧 𝐄𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐥𝐚𝐥𝐮 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐢𝐤 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐦𝐚𝐤𝐬𝐮𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐢𝐫𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐣𝐚𝐤 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐤𝐚𝐫 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐬𝐚𝐛𝐚𝐫 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐤𝐚𝐢𝐧𝐲𝐚.


Beberapa jam kemudian ketiga-tiga mereka keluar dengan mengenakan pakaian yang sama lalu Sophia memberitahu.. "Disebabkan kita akan menyertai persatuan di negara lain dan mendaftarkan kumpulan kita, kita perlukan nama untuk identiti baru dan nama kumpulan yang baru. aku dah fikiran terbaik selepas kita bawa lagi 2 untuk mencukupkan 5 orang, okay? jom!"


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚-𝐝𝐮𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐰𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐞 𝐫𝐮𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐠𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐬 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐬𝐚𝐧𝐚.


𝐁𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐀𝐥𝐟𝐫𝐞𝐝 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐄𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐬𝐞𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐛𝐚𝐰𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐭𝐮𝐥-𝐛𝐞𝐭𝐮𝐥 𝐦𝐞𝐦𝐮𝐧𝐜𝐮𝐥𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐢 𝐡𝐚𝐝𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐀𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩 𝐛𝐞𝐤𝐞𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐬 𝐝𝐢 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐫𝐮𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐚𝐮𝐩𝐮𝐧 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐤𝐞𝐛𝐞𝐫𝐚𝐝𝐚𝐚𝐧 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐢𝐧𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐝𝐢𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now