Chapter 35

5 1 0
                                    

"Korang, sejumlah 15 orang yang mengaku kalah.. kalau tak mengaku kalah sekalipun, 'gendut' dan Rissa tetap mati juga dan kembali ke dunia selain dari ni. tetapi! disebabkan aku yang membunuh mereka, mereka masih hidup di dunia selain dunia ni.. cuma keadaan mereka akan lemah dan tak bermaya, malahan akan banyak mimpi ngeri berlaku pada mereka yang boleh merosakkan akal fikiran mereka. tetapi mana-mana yang mati ditangan selain dari aku, di dunia sendiri akan tetap tidak bernyawa.. itu perbezaannya! selain itu, aku anggap korang berlima belas ini.. adalah kumpulan kecil yang terselamat sebelum terjadi sesuatu yang tidak diingini, jadi.. disebabkan Johnny dan Diane membantu aku, aku bagi hukuman apa yang akan dijatuhkan pada korang semua. kalau ada yang tidak masuk diakal, aku akan kembali. kalau ikutkan aku, orang macam kau semua. tak patut ditolong, memandangkan kau semua yang menyerah kalah. aku mampu memaafkan lagi, kalau antara kau semua dapat tahan dengan hukuman dari Johnny dan Diane, aku akan uruskan tempat tinggal dan kekayaan di negara yang aku tetapkan nanti. kikir dan ingat, peluang ni sekali seumur hidup.. selagi aku peduli!"


Cerita Sophia pada 15 orang yang mengaku kalah itu, Sophia juga kembali melakukan kerjanya sementara hukuman itu diuruskan oleh Johnny dan Diane.


𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐤𝐞𝐭𝐚𝐰𝐚 𝐣𝐚𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐛𝐚𝐛𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝟏𝟓 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐜𝐢𝐥 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥, 𝐫𝐞𝐝𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐡𝐮𝐤𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐛𝐞𝐫𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐤𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐝𝐢 𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐫𝐮𝐧𝐭𝐮𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠-𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚 𝐬𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐤𝐮𝐭 𝐜𝐢𝐭𝐚𝐫𝐚𝐬𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐚𝐩 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐫𝐞𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐛𝐮𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐧 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐫𝐣𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐚𝐩𝐚𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐡𝐮𝐤𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐛𝐚𝐠𝐢 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢 𝐤𝐞𝐫𝐣𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐭-𝐛𝐞𝐫𝐚𝐭 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝟏𝟓 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥 𝐢𝐭𝐮.


"I see.. still good job! Jaga mereka kalau mereka malas, bagi makan dan minum kalau mereka lapar.." Balas Sophia sambil berlalu pergi, dan memberikan lakaran itu pada Diane.


𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝟏𝟎 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠-𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫 𝐢𝐭𝐮.


𝟓 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐤𝐨𝐫𝐢 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐣𝐮 𝐤𝐞 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐬𝐢𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐫𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐫𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐡𝐚𝐢𝐰𝐚𝐧-𝐡𝐚𝐢𝐰𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐡𝐚𝐠𝐢𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐬𝐢𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐠𝐚 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠-𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠-𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧𝐚𝐧-𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧𝐚𝐧, 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐮𝐚𝐧, 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥, 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐢-𝐤𝐞𝐝𝐚𝐢 𝐝𝐚𝐧 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡.


𝐓𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐥𝐮𝐩𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐚𝐢𝐫 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐮𝐭 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚 𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐢𝐭𝐮 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐭𝐮𝐤𝐚𝐫 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐚𝐢𝐫 𝐤𝐞𝐬𝐞𝐦𝐛𝐮𝐡𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐰𝐮𝐣𝐮𝐝 𝐝𝐢 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚.


𝐊𝐞𝐡𝐢𝐝𝐮𝐩𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐬𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐩𝐚𝐠𝐚𝐫 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚 𝐡𝐚𝐢𝐰𝐚𝐧, 𝐭𝐮𝐦𝐛𝐮𝐡𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠-𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫 𝐢𝐭𝐮 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐠𝐚 𝐬𝐚𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧.


𝐂𝐮𝐦𝐚 𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐢𝐭𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐤 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐡 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐚𝐢𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐝𝐚 𝐮𝐫𝐮𝐬𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐢𝐚𝐠𝐚𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐝𝐢𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐮𝐫𝐮𝐬𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now