Chapter 55

6 1 0
                                    

"Anyway.. you wanted meet who 'left over' still don't want get out from this country right?" Tanya Yuno yang datang bersama isterinya Yoko, setelah mengetahui orang luar datang ke negaranya.


"Good morning, mom and dad! are you guys okay? sorry, for leaving too early. i forgot to introduce to you guys, this is mummy and daddy accepted my existing in this world too. also this is my husband, Aidan Eli from demon country called Eldan. you guys! this is also my adopted family loves me too, but i left too soon with my anger.. i did feel guilty by myself but i did said to them that i will coming back! still i have 2 adopted family and i have my husband, i'm so happy about that!" Cerita Sophia yang tidak dapat bendung kegembiraan yang dialaminya itu yang dapat melupakan banyak hal yang menyedihkan itu.


𝐀𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐘𝐮𝐧𝐨 𝐝𝐚𝐧 𝐘𝐨𝐤𝐨 𝐛𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐮𝐥𝐮𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐧𝐝𝐮𝐧𝐠𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐧𝐠𝐤𝐚𝐩 𝐢𝐭𝐮.


𝐀𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐦𝐞𝐦𝐩𝐮𝐧𝐲𝐚𝐢 𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐥𝐚𝐠𝐢, 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐭𝐮 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐘𝐮𝐧𝐨 𝐝𝐚𝐧 𝐘𝐨𝐤𝐨 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐥𝐚𝐦𝐢 𝐦𝐚𝐬𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧𝐝𝐮𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐛𝐚𝐛𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢 𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚.


𝐋𝐚𝐠𝐢-𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐉𝐨𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐇𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐛𝐮𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐭𝐚-𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐚𝐤𝐢𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐭𝐢 𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐦𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐛𝐚𝐛𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚-𝐝𝐮𝐚 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐝𝐢𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐫𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐠𝐢.


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐩𝐞𝐫𝐣𝐮𝐦𝐩𝐚𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐫𝐢𝐧𝐝𝐮𝐢, 𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐤𝐞 𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐰𝐚 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠-𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐣𝐮𝐦𝐩𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐢 𝐛𝐚𝐫𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐫𝐚𝐣𝐚 𝐘𝐮𝐧𝐨 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐚𝐢𝐬𝐮𝐫𝐢 𝐘𝐨𝐤𝐨 𝐬𝐞𝐜𝐚𝐫𝐚 𝐫𝐚𝐡𝐬𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮.


𝐌𝐞𝐦𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐢 𝐢𝐧𝐢 𝐚𝐠𝐚𝐤 𝐢𝐬𝐭𝐢𝐦𝐞𝐰𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦𝐧𝐲𝐚.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now