Chapter 42

5 1 0
                                    

𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐡𝐞𝐧𝐭𝐢 𝐬𝐞𝐤𝐞𝐭𝐢𝐤𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭-𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐠𝐮𝐧𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐤𝐡𝐚𝐬 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚.


𝐊𝐞𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭-𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐤𝐚𝐤𝐮 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐧𝐠𝐠𝐮 𝐚𝐫𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.


Sophia kemudian meminta mereka semua duduk terlebih dahulu, lalu Sophia berucap..


"Sebenarnya aku cuma tahu 2 negara itu sahaja, memandangkan korang berempat sahaja yang tinggal. jadi aku anggap ini keuntungan untuk korang semua, jadi! dekat dunia ni.. duit syiling perak dan duit syiling emas banyak dipakai di dunia ini, aku akan bagi korang berdua duit poket. duit poket ni macam bank kat dunia kita bezanya poket ni akan muncul bila-bila sahaja kau semua nak menggunakannya, aku dah tak boleh bagi apa-apa kuasa pada korang. tapi aku mampu bagi kekayaan pada korang berempat untuk memilih hidup di negara Edwter atau negara Josrae Rennda? itu keputusan dan pilihan korang berempat, aku tak masuk campurlah. jadi aku akan bagi 2 jenis duit syiling nanti, ikut koranglah nak tinggal dekat mana ye?"


Sophia kemudian memasukkan duit syiling perak sebanyak 999t manakala duit syiling emas sebanyak 999t juga, tanpa terlihat angkanya keempat-empat mereka juga menerima barangan dari Sophia yang mereka bahan ramuan kalau mereka tidak mandi.


𝐉𝐮𝐠𝐚 𝐛𝐞𝐤𝐚𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐛𝐞𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐮𝐭𝐢𝐚𝐫𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐬𝐚𝐢, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐞𝐩𝐚𝐬𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐭𝐮𝐩 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐠𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐚𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐀𝐥𝐟𝐫𝐞𝐝 𝐝𝐚𝐧 𝐄𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐡𝐢𝐝𝐮𝐩, 𝐜𝐮𝐦𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐮𝐛𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐞𝐩𝐞𝐥𝐚𝐣𝐚𝐫𝐢 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐚𝐩𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐧𝐲𝐚 𝐥𝐚𝐤𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚.


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚-𝐝𝐮𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐭𝐚𝐦𝐚, 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐝𝐢𝐭𝐮𝐭𝐮𝐩 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now