"What?!" Serentak dari top 3, top 4 dan top 5 itu.
Calista kemudian bengang lalu membalas.. "Fake bid!"
"Cares to see.. i pay 40m gold coins?" Tanya Sophia yang tersenyum sinis itu, lalu Calista meminta abangnya berhenti kerana dia ingin melihat perempuan misteri itu membayar 40 juta syiling emas itu.
𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐲𝐚𝐫 𝟒𝟎 𝐣𝐮𝐭𝐚 𝐬𝐲𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐦𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐤𝐞𝐥𝐢𝐩 𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐝𝐢𝐡𝐚𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐩𝐚𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐚𝐭 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐚𝐲𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮.
"Now, you see that? i had 40m gold coins and guess what.. that's not fake bid?" Balas Sophia sambil ketawa kecil lalu berdegham berkali-kali.
"You!!!" Balas Calista yang berasa tercabar itu, tetapi dihalang oleh abangnya untuk bergaduh.
"Alright people, no fighting.. i just got another information from owner of this auction, he told me to combine similar like recently what miss mystery buy. this one also make by our owner, also locked the prices.. thread magic and wood magic, the prices is! 65m gold coins." Balas pengacara itu, tetapi Daniel hanya mendiamkan diri sahaja kerana mereka mampu mengeluarkan jumlah bawah 50 juta syiling emas sahaja.
Calista kemudian tersenyum lalu gelak terbahak-bahak lalu dia membalas sambil teriak.. "100m gold coins!!!"
"Leah?!!! are you crazy?! our allowed just have 50m gold coins below!!" Balas Daniel yang memarahi adiknya itu.
"What?! of course not.. since she going to take it, it was fine!" Balas Leah sambil bisik pada abangnya itu.
"How about you, miss.." Belum sempat pengacara itu menghabiskan kata-katanya itu, Sophia mengelengkan kepalanya sahaja.
"Let's we just give this to miss Leah?" Tanya Sophia yang mengenakan keluarga top 3 itu.
"I knew this! do you see that, Leah? she just mocking you!! now. how we have to pay?!" Tanya Daniel yang memarahi adiknya itu.
"But.. i really wanted something, if everything else she take.. it was really hard for me to stay still!" Balas Leah yang memang menginginkan sesuatu dari apa yang perempuan misteri itu beli.
Sigh!
"You ever think that.. you starting becoming stubborn person, miss Leah? if you not too stubborn, nothing happening like this.. anyway, what you wanted? i can open 2 items for you!" Balas Sophia yang beralah pada Leah yang nampak seperti kanak-kanak itu, tetapi dihati Leah.
𝐃𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐬𝐮𝐚𝐭𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐣𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢.
"Spring and winter magic.." Balas Leah dengan sedikit lemah itu.
"Mister event, 100m gold coins right? for Thread and wood magic?" Tanya Sophia setelah sudah terjual tetapi kalau pembeli tersebut ingin menyerahkan pada sesiapa yang diinginkan itu dapat terjual pada orang tersebut.
𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐋𝐞𝐚𝐡, 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐝𝐢𝐚 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐤𝐚𝐢 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐚𝐭𝐚𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐢𝐦𝐩𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚?
𝐉𝐚𝐰𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐋𝐞𝐚𝐡 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐤𝐚𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐩𝐮𝐧𝐲𝐚𝐢 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐚𝐩𝐚-𝐚𝐩𝐚.
"Fine, give me your hand.." Arah Sophia pada Leah dan Sophia membuka pintu portalnya lalu meminta Dewey memberi kuasa musim bunga dan musim sejuk itu, walaupun dia amat menyukai kuasa musim bunga itu.
𝐓𝐞𝐭𝐚𝐩 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐮𝐝𝐮𝐭 𝐡𝐚𝐭𝐢 𝐋𝐞𝐚𝐡 𝐣𝐮𝐠𝐚, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.