Chapter 66

8 1 0
                                    

𝐓𝐢𝐛𝐚 𝐠𝐢𝐥𝐢𝐫𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚, 𝐩𝐞𝐧𝐮𝐥𝐢𝐬 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐩 𝐠𝐚𝐦𝐛𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.


"Nama kamu apa?" Tanya Wanita itu pada Stella sementara Stella masih bergambar dengan gambar diposter sahaja.


"Aubrey Stella." Balas Stella dengan biasa sahaja, lalu wanita itu bersembang lagi dengan Stella.. "Kamu tak minat drama ni ke?"


"Bagi saya agak bosan, tapi bila masuk babak ahli silap mata saya sangat-sangat terhibur dengannya!" Cerita Stella dengan bersahaja sambil memanggil kawannya itu.


"Maaf-maaf! saya terlalu teruja dengan poster-poster itu." Balas Andrea yang berasa agak malu tetapi memang itulah minatnya.


"Wey, stella. esok kau pergi sekolah kan? kau dah tak tidur macam petang tadi kan?" Tanya Andrea pada Stella lalu Stella hanya tersenggih sahaja kemudian membalas.. "Kenapa?"


"Aku semalam dapat surat cinta, ntah dari siapa.. dia nak aku datang sekolah awal sikit, dia tak kisah kalau aku ajak kawan.. kau boleh teman aku, Ella?" Cerita Andrea setelah habis mengambil banyak gamabr itu, kemudian wanita itu hanya tersenyum sahaja pada remaja perempuan itu sambil menunggu nama kawan Stella pula.


"Oh! Maaf.. nama saya Sophia Andrea!" Balas Andrea pada wanita tersebut lalu Stella membalasnya dengan pertanyaan Andrea.. "Ha?! seriuslah.. aku nak tengokkan bakal jadi teman lelaki kau tu!" Andrea hanya ketawa sahaja sambil mengambil semula buku novelnya dari tangan wanita tersebut yang hanya merenung ke arah Andrea itu.


"Ria! cepat-cepat.. aku dah lapar ni!" Balas Stella yang hampir-hampir meninggalkan Andrea, Andrea segera berlari ke arah kawannya itu.


'𝘐 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶, 𝘚𝘰𝘱𝘩𝘪𝘢 𝘈𝘯𝘥𝘳𝘦𝘢! 𝘸𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶..'


𝐄𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐠𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐝𝐢𝐭𝐚𝐡𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐢 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥-𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧𝐧𝐲𝐚, 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐧𝐚𝐦𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐢 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐬𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚.


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐬𝐞𝐣 𝐝𝐢𝐭𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐫𝐚𝐦𝐚𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐚𝐫𝐢 𝐬𝐢𝐚𝐩𝐚𝐤𝐚𝐡 𝐰𝐚𝐧𝐢𝐭𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭, 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐢𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐫𝐥𝐚𝐥𝐮 𝐥𝐚𝐩𝐚𝐫 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭-𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now