Dışarıdaki insanların nasıl ve neden sokağın sonundaki kullanılmayan telefon kulübesinin kendi kendine hareket ettiğini merak ettiği aklından birkaç kez geçti, ama changbin'in dediği mantıklı - "Bu kadar ağır bir havada dışarıdaki biri için imkansız. hava durumu, y/n. artı camlar lanet olasıca sisli," dedi nefes nefese bir süre nefesler arasında.
"biliyorum biliyorum. Üzgünüm, sadece paranoya," yanaklarını tutup onu tekrar çekmeden önce çabucak ağzından çıktı, dudakların onunki olmadan çok boş geliyor.
öpücüğe gülümserken, changbin'in eli uyluklarınız boyunca dolaşıyor, diğeri hala aynı yerde, ikinizin arasında gereksiz boşluk kalmadığından emin olmak için belinizi sabitliyor.
"bu telefon kulübesi çok sıkışık."
Düşüncesizce, "mmm kabul ediyorum," diyorsunuz, parmaklarınızı saçlarına dolayarak ve vücudunuzu sürekli onunkinin üzerine bastırarak - açıkçası bu pantolonundaki sıkı şişkinliğin nedeni.
"sıkışık. kıyafetlerini çıkar," diye fısıldıyor changbin ve bu onun okuldaki A sınıfı rakibin gibi değil de bir aptal gibi görünmesine neden oluyor.
Cevap vermemen üzerine kaşlarını çatarak dudaklarını ayırarak "bekle, özür dilerim, ben..."
Cümlesini bitirmesine izin vermeden öndeki elbisenin fermuarını indiriyorsun, göğüs dekoltesi görünüyor ve gülümsüyorsun. "tabii neden olmasın? ne de olsa lanet olası bir telefon kulübesi."
bir saat sonraya hızlıca ileri sarsak, sisli pencereler artık changbin'in boşalmasından dolayı sisli ve yapışkan.
________________________________
İstek zamanı, bu kitabı çabucak 1k okunmaya getirdiğiniz için teşekkürler. İstek bölümünüzü üye ya da tüm grup olarak soft ya da smut türünü belirterek aşağıdaki fotağrafa yazabilirsiniz, iyi akşamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.