#camboy!chris | Chan's room eq.41

3.2K 48 15
                                    

CB97 şimdi ÇEVRİMİÇİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CB97 şimdi ÇEVRİMİÇİ.

"...ve sanırım müzik üretmeyi bu şekilde bitirdim." Oğlan konuşmasını tatlı bir gülümsemeyle bitirdi, sonra dudağını ısırdı ve usulca inledi, sandalyesini bilgisayara yaklaştırıp başka bir yorum yakalamaya çalışırken elinin hızı biraz azaldı.

Görüyorsunuz, "Chan's Room"un nasıl çalıştığını bilmeyen biri için, çocuğun otuz dakika boyunca tutkusu hakkında konuştuğunu ve otuz dakika boyunca mastürbasyon yaptığını görmek garip olurdu, ancak sadık aboneleri için bunun gibi şovlar en özelleriydi. . Kendisini izleyenlerle arasındaki yakınlık duygusu, ona farklı bir heyecan yaşattı.

"Hm... Sizde başka-- ¿Yakında mı geliyorum? Hayır, henüz değil, öyle düşünme. Şu anda sadece kenardayım. Her neyse, ¿Başka sorunuz var mı?". Chan yaklaşık yarım saattir canlı yayındaydı, her geçen dakika daha da kırmızılaştıkça horozunun başı onu ele veriyordu. "Acımıyor mu?" Bazıları sordu ve evet. Tabii ki acıtıyor"Ama bu sadece eğlencenin bir parçası" Chan cevap verecekti.

Bazı izleyicilerin neden onun bitmesini istediğini anladığı kadarıyla, bunu yapmayı planlamıyordu... henüz. Biraz eğlenmek, belki de herkesin onunla boşalmasına izin vermeden önce abonelerini kızdırmak istedi.

Chan takipçileriyle seks, yaşam, uzay ya da her neyse konuşmayı severdi ve kişisel hayatıyla ilgili özel sorular olmadığı sürece hemen hemen her şeyi yanıtlamakta sorun yoktu.

Yorumlarını okuyarak, uygun bulduğu birkaçını yanıtladı. "Ne kadar büyük?" Dedi biri. Chan güldü ve "Gel ve öğren" yanıtını vermeden önce göz kırptı. Bu şekilde, bir soru dikkatini çekene kadar birkaç dakika devam etti.

Chan'ın eli penisini biraz daha sert bastırdı ve bir kez okuduğunda dudaklarının arasından kayıp bir inilti uyandırdı.

"Ne- En iyi seks deneyimim neydi...?" Alt dudağını ısırırken hafifçe kekeleyerek okudu, eli boyu boyunca daha yavaş hareket ettiğinde titrek bir nefes çıktı. "Pekala... bu iyi bir şey..." Çocuk kıkırdadı ve bir kez daha sandalyesini geri çekti, izleyicilerin çıplak vücudunu tam olarak görmesine izin verdi. "Uh... Eskiden bir kız vardı... Adamım, o bir tek başına bir türdü..." Nefes nefese bir kahkaha çocuğun dudaklarını geçti ve eli hareketlerini durdurdu. "Bunu sana söylemeli miyim bilmiyorum... ama yine de yapacağım, o yüzden bunu bir sır olarak tutalım, tamam mı? Uslu ol ve bu sırrı benim için sakla..." Chan yüzünde bir gülümseme belirirken söyledi. onun suratı... Hikayesine başlamadan önce derin bir nefes aldı.

"Yani, bu kız, ona sadece... Petal diyeceğiz." Genç çocuk, diğer eli avucunun ucunu ovuşturmaya başlarken sikini tabandan kavradı, konuşmaya devam etmeden hemen önce odada bir iç çekiş yankılandı.

"Petal iyiydi, kendi iyiliği için fazla iyiydi. Her zaman tam olarak hangi düğmelere basacağını biliyordu ve beni deli etti, onun için tepetaklak oluyordum." Çocuk dudağını ısırdı, siki elinde hatıralarla seğiriyordu. "En iyi deneyimim kesinlikle Petal ile oldu. Sadece akşam yemeği yememiz gerekiyordu, biliyor musun? Bir süredir görüşmüyorduk... Ama sonra masanın altından bacağıma nasıl dokunduğunu hissediyorum ve bir saniye sonra ayrıca masanın altında pantolonumu çözüyor..." Chan tekrar içini çekti, hikayesi devam ederken yumruğu şimdi sikinin başına odaklandı. "Bir düşünün, orada sakin olmaya çalışıyordum, yemek sipariş ediyordum, kızım masanın altında beni emerken. Genelde çok iyi davranıyordu ve o gece kafasından neler geçtiğini asla öğrenemedim, ama harikaydı. Onu yanımda banyoya götürdükten ve küstahlığını becerdikten kısa bir süre sonra, tabii ki, benim için güzelce eğilmesini sağladım, neredeyse yakalandık, hatta... Kahretsin, o sadece baş döndürücüydü . O gece bu dünyanın dışındaydı beyler... Bu dünyanın dışında..."

Çocuğun dudaklarından yüksek bir inilti geçti, çoğu kez o geceyi hatırlamak bile onu bitirmeye yetiyordu ve şu an da istisna değildi. Tüm ağırlığını sandalyenin arkalığına veren Chan'ın tutuşu sert penisini sıkılaştırdı ve tekrar mastürbasyon yapmaya başladı, şimdi serbest olan eli taşaklarında yumuşak bir şekilde oynamaya başladı. Kapalı gözleri ve hafifçe aralanmış dudakları, vücudunun geri kalanının verdiğinin aksine onu melek gibi gösteriyordu. Saçları dağınıktı, terden dolayı bazı bukleler şimdiden alnına yapışmıştı ve yanakları kulaklarının, göğsünün ve sikinin yanında oldukça kırmızıydı.

Görülmesi gereken bir manzaraydı ve izleyicileri bunu ona bildirmekten geri durmadı.

"Babam çok güzel görünüyor" dedi bazıları, "Zongladığını görebiliyorum!" dedi diğerleri.

Eli mümkün olduğu kadar hızlı hareket etmeye başlayınca, zorlu nefes alış verişi serbest kalmaya ne kadar yakın olduğunu ele veriyordu. Chan, izleyicilerini daha iyi görebilmek için bilgisayarına biraz daha yaklaşarak tekrar konuştu.

"Siktir meleğim, babam çok iyi boşalacak... Çok çok iyi..." Sonunda gözlerini tekrar doğrudan kameraya bakarak açtı, kimin sorumlu olduğunu sessiz bir şekilde hatırlattı "Senin için boşalacağım ve sen gidiyorsun. tam olarak alacağını alıp giden o iyi pis sürtük sensin. Hepsini alıp bana teşekkür edeceksin, anlaşıldı mı? Şimdi benimle boşal bebeğim, bırak gitsin..." Sert ama tedirgin bir şekilde konuştu ve birkaç saniye sonra çocuğun eli ve göğsü beyaz çizgilerle boyandı.

Her şey bir saniyeliğine sessizleşti ve ardından sohbete bolca "Teşekkürler" ve ipuçları gelmeye başladı.

Chan bilgisayar ekranını izlerken gülümsedi ve sandalyesinde hafifçe döndü. Birkaç dakika sonra nihayet veda etti ve son bir teşekkürle hayatını sonlandırdı.

CB97 artık ÇEVRİMDIŞI.

____________________________

İştr yeni serimiz, bunun haricinde bir bölümüm daha var ve yazar yüklemeye devam ettiği sürece ben de çevirmeye devam edeceğim. Umarım seversiniz ve hepinize günaydın~

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin