Bang chan > soft

1.9K 54 5
                                    


Birkaç dakika sonra sınavlarının başlayacağı gerçeğine iç çekerek, kardeşin Changbin'i kontrol ettikten sonra erkekler yurdundan çıkman gerekiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç dakika sonra sınavlarının başlayacağı gerçeğine iç çekerek, kardeşin Changbin'i kontrol ettikten sonra erkekler yurdundan çıkman gerekiyor. bu arada, chan stresli olduğunu ve sıkı çalışman nedeniyle uykusuz olduğunu biliyordu. Sen kapıdan çıkmadan önce seni çağırdı.

"Bir şeye ihtiyacın varChan ?" Ona bakarak sordun.

" Kollarını iki yana kaldırmanı istiyorum ." dedi ona şaşkın bir bakış atarken.

" Bu çok rastgele .." kıkırdadın. " neden ?"

" sadece yap, y/n ." dedi. sadece omuz silktin ve kollarını yana doğru kaldırdın. Bu chan'e, çenesini omzuna dayayarak kollarını beline dolama fırsatı verdi, sana sarılmak için seni daha da yakına çekti.

önce şaşırdın. chan'ın grubun en sevecen üyelerinden biri olduğunu biliyorsun ve sana sevgi yağdırırdı ama bunu hiç beklemiyordun. Kollarını boynuna sararak onu gülümseterek rahatlatıcı kucaklamasına karşılık vermekten başka seçeneğin yoktu.

" Daha sonra iyi olacağını biliyorum ." dedi. " Sınavlarında başarılar, y/n ." dedi ve sarılmayı bırakıp alnına bir öpücük kondurdu.

" Teşekkür ederim chan. Bunu gerçekten takdir ediyorum ." geniş, samimi bir gülümsemeyle cevap verdin. büyük çocuk saçlarını karıştırdı ve tekrar sana sarılmaya gitti ve bu sefer daha sıkı.

" Eğer iyiysen, seni bir randevuya çıkaracağım ." sen uzaklaşırken o kıkırdadı.

" gerçekten mi?" diye sordun, başını sallayarak.

" sadece, eğer... ." işaret etti.

" ah ." Yanaklarını şişirerek cevap verdin. " Pekala o zaman, sanırım iyi yapmalıyım ."

" Sadece şaka " diye üçüncü sarılmak içine çekerek, güldü. " Yapmasan bile yine de seni bir randevuya çıkaracağım çünkü seni çok seviyorum ."

" Ben de seni seviyorum ." Cevap verdin. bu arada kardeşin iğrenmiş bir yüzle kanepede sadece ikinizin birbirinize karşı şefkatli olmasını seyrediyor. zaten pek umurunda değil.

" Hayır, ben seni daha çok seviyorum ." chan başlattı.

" Hayır, en çok seni seviyorum ." ısrar ettin.

" Evet, ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz !" Changbin olduğu gibi tuzlu/rahatsız edici/ortam bizan(?) Bir sesle bağırdı.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin