Seungmin

2.1K 53 4
                                    


•Paris in the rain ile yazılmıştır, dinleyerek okuyunuz•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•Paris in the rain ile yazılmıştır, dinleyerek okuyunuz•

— [23 : 16 SAAT] "Burada ne yapıyorsun?"

Seungmin, elinde iki kupayla balkona çıkarak Y/n'ye baktı. Kahveyi sehpanın üzerine bıraktı, eliyle alnını silip kapıyı arkasından kapattı.

Bu gece rüzgar esiyordu, yıldızlar parlıyordu ve korkulukların yanındaki saksılardaki bitkiler sadece birkaç saat önce yağmurdan gelen berrak su noktalarıyla süslenmişti. Eyfel Kulesi pırıl pırıl parlıyordu ve Paris'in ıslak sokakları trafikle doluydu. Y/n nişanlısının arkasına eğildi ve peri ışıklarını açtı. Yanına oturdu ve bir parça ekmek üzerine tereyağı sürmeye başladı.

"En azından bana söylemeden burada olmamalısın. O kadar güvenli değil."

Seungmin dudaklarını yalayarak başını eğdi. Sessizce onu izledi, bıçak somunun üzerine yavaşça bir katman yaydı. Yeşilliklerde çiseleyen küçük yağmur damlalarını izledi ve bir tanesi burnunun üzerine düştü. Gözlerini kırpıştırarak gökyüzüne baktı.

"Nereden geldi bu, bulutlar?"

Kıkırdadı, bir şey fark ettiğinde sesi kulaklarında kısıldı, "benim üstümü mü giyiyorsun?"

Y/n bıçağı bıraktı ve dudaklarını büzdü, "Bilmiyorum, sadece uyumak için bir şeyler istedim."

Bir elini uzattı ve yüzüne düşen saçları kulaklarının arkasına itti, "Üstümün içinde uyumak mı istedin?"

"Sadece rahat bir şey istedim!"

Yaklaştı, şimdi gülümseyerek, "Ve bu bana ait bir şey."

"Ya giymeni istemiyorsam," dedi, dudaklarında tatlı bir somurtkanlıkla gömleğinin kenarlarını kavrayarak, "o zaman çıkarırım!"

"Hey Hayır!" Güldü, ayağa kalktı ve kollarını ona sararak hareket etmesini engelledi, "Balkondayız, Y/n, insanlar bizi görebilir!"

"Umurumda değil."

"Şuna bak," şakacı yanağını okşadı, "dünya umurunda değil."

"Tek umursadığım sen olduğunda nasıl umursayabilirim?"

Gözlerini kıstı, gözlerini kıstın ve sırıttı, burunlar neredeyse birbirine değiyordu.

"Çok sevimsiz" diye öksürdü.

"Yine de pürüzsüzdü/kusursuz temizlikte, sorunsuzdu"

Giydiği üstünde parfümünün kokusunu aldı seung ve midesi düğümlendi. Bir sonraki cümleyi kurması birkaç saniyesini aldı, çünkü gece şehir ışıklarının yanında parıldayan yüzüne bakmakla meşguldü, yanaklarına çil gibi yerleşen yağmur damlaları çiseledi.

"Cildin kadar pürüzsüz değil."

"Ah, kapa çeneni Seungmin!"

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin