•Stray Kids hayal et•

3.1K 48 34
                                    

Onların seks kölesisin.

her gece ortalıkta/aralarında dolanırsın, hatta belki belirli bir üyeye atanmış günlerin olması

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

her gece ortalıkta/aralarında dolanırsın, hatta belki belirli bir üyeye atanmış günlerin olması. Seni en çok kimin çığlık attırabileceğini görmek için gizli bir yarışma. yurtta kıyafet giymezsin çünkü neden onlara ihtiyacın olsun ki? zaten sadece bir sik deliğisin. en az ayda bir kez hepsi çete olarak sana çakıyor/giriyor/grup seksi ve sendd pis bir sıcak meni pisliği bırakıyorlar<3

Bence stüdyoda hayal kırıklıklarını gidermek için en çok 3racha seni kullanır. Chan neredeyse her zaman seni masanın altında tutuyor, Changbin bir şarkı sözündeki bir komplikasyonu yaşarken sana çarpıyor ve Jisung seni sikini içinde ısıtacağı/tutacağı biri olaeak görüyor. yakın bir üye de şaşırtıcı bir şekilde jeongin olurdu, hyunglarına onlar kadar - hatta daha iyi - sevişebileceğini kanıtlamaya çalışıyordu.

Seungmin ve Felix seni en az kullananlar. Seungmin diğer çocuklar kadar sekse/cinselliğe meyilli değil ama öyle olunca inan bana bir geceliğine (gece boyu, tamamen.) buradasın. kaba, sert ve uzunca vakit ayırıyor. felix seni incitmek ya da fazla çalıştırmak istemiyor, bu yüzden sana molalar vermeye ve çocukların ana bakım vereni olmaya meyillidir. en nazik olanıdır, ihtiyaçlarını karşılar ve yıldızları görene kadar seni çok iyi besler/doldurur. her zaman ilgilenildiğinden emin olmak için sana banyo ve masajlar yapar.

_______________________

Aranızda aktif türkçe stray kids tepki (çeviri ya da kaliteli yazar) kitabı bilen var mı? Kendimki dışında bir şeyler okumak istiyorum.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin