Chris

4.9K 86 20
                                    

"Beni yalnız bırakamaz mısın?" Chan'ın sesi odanın içinde çınladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beni yalnız bırakamaz mısın?" Chan'ın sesi odanın içinde çınladı. ukala sözleri sana çok sert vuruyor.

"ama ben sadece-"

"Hayır! kes şunu. Kendi hatanı bildiğin halde kendini mazur görmeyi bırak!" diye bağırdı, zıplamana ve hemen geri gitmene neden oldu.

"İyi misiniz çocuklar?", Changbin odaya girdi ve chan'la yaptığınız yüksek sesli tartışmayı yarıda kesti.

"evet, her şey yolunda." Chan öfkeyle sana bakarken cevap verdi. sadece onunla ilgilenmeye, onu tedavi etmeye ve ona sevgini göstermeye çalışıyordun ama onun gözünde bu bir hataydı.

"yo, öyle görünmüyor.", dedi changbin. Titreyen şeklinizi fark etti: elleriniz çantanızla oynuyor, başınız öne eğikti, gözyaşları yere damladı ve ağzınızdan sessiz hıçkırıklar kaçtı. açıkçası hiçbir şey yolunda değildi.

"Unut gitsin, beni ve y/n'yi kendi başımıza bırak." Chan sertçe yanıtladı.

"Ve ne? Kız arkadaşına seninle ilgilendiği için nasıl bağırdığına bak, çünkü onun için geri (sevgi/ilgi?) veremezsin? Hayır, kesinlikle hayır.", diye tartıştı changbin.

"anlamıyorsun.", chan ağlayan figürüne bakarak cevap verdi. sonunda kalbi ağrımaya başladı. elinden gelenin en iyisini yapmana rağmen seni çok kötü incitti. senin ne kadar güvensiz ve hassas olduğunu, onun için yeterince iyi olmadığını nasıl düşündüğünü, sadece sinir bozucu biri olduğunu biliyordu.

"Ona bağırmayacağım, sadece bizi rahat bırak." diye yalvardı ve changbin gitti, ama bir şey olursa diye kapıda bekledi.

Changbin son günlerde seni koruyordu, seninle ilgileniyordu çünkü görünüşe göre yapamıyormuşsun. seni çarşaflarına/yatağına sokmak ve senin için yemek pişirmek. zor zamanlar geçiriyordun ve chan normalde kendi başına meşgul olduğu için simdi meseleleri kendi ellerine almaya karar verdi.

chan iç geçirdi, kafanı böyle mahvettiği için kendini berbat hissediyordu. ne yapacağını bilmiyordu. ağlıyordun ama yine de her şeyi içinde tutuyordun. İsteseydin, kötü bir kız arkadaş olduğun için çığlık atıp kendine vururdun.

Orada ne kadar durup kalbini haykırdığını bilmiyordun. her şey işe yaramaz görünüyordu.

"Y/n senden böyle bir pislik olduğum için özür dilerim.", chan'ın sözleri sessizliği doldurdu.

Cevap veremedin, onun yerine ona doğru koştun ve ona olabildiğince sıkı sarıldın. Chan, saçlarını okşayarak ve seni yakın ve güvende tutarken bir ileri bir geri gidiyor, nazikçe sana sarıldı.

"Beni bırakma. Daha iyi olmaya çalışacağım.", ağladın.

"Hayır, değişme. Bundan sonra sana daha iyi davranacağım ve yanında olacağım. Çok üzgünüm, tamam. Bana ne olduğunu bilmiyorum, üzgünüm.", burnunu çekti. .

__________

Chan'e atış serbest.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin