Sen onun üstüne otururken gözleri senin vücudunda gezindi, elleri kalçalarına yapışmıştı. Gözlerin heyecan ve aşkla bulutlanmış, yüzünün zevkle nasıl buruştuğuna, göğüslerinin her harekette zıplamasına, başın geriye atılmasına, eski aşk ısırıklarını boynunda sergilemesine hayran.
elleri çıplak teninde daireler çiziyor, onun etrafında kenetlenme şeklini seviyor, vücutlarınız terli ve birbirine karşı sıcak. senin sevgine doyamadı, sen onun için tektin.
"çok güzel prenses, beni çok iyi hissettiriyor." onun sürekli övgüleri, üzerinizde yeni bir coşku dalgası yarattı. İltifatlarını hep sevdin, çok kızardın, ona iltifat ettiğinde tepkilerini sevdin, çok utangaç olurdu. gözlerini seninkilerde görmek için açıyorsun, yüzüne kocaman bir gülümseme yayılıyor.
alnına değdi, eller birbirine dolandı, kıkırdamalar dudaklarından ayrıldı, gözlerini kilitledin, kısa süre sonra onunkileri yakaladın. sevgi dolu yumuşak ama tutkulu bir öpücük paylaşıldı. Hâlâ devam eden hararetli seansa bir mola, ama ikiniz de hareket etmiyorsunuz.
Seni ters çevirdi, şimdi senin üzerinde gezinirken dudaklarından bir ciyaklama çıktı, kıkır kıkır ses onun güzel pembe dudaklarından kayıp gitti.
"çok güzel tatlım, beni deli ediyor." senin köprücük kemiklerini öptü, penisini yavaşça sana tekrar bastırdı. Ayrılmış dudaklarınızdan şaşkın bir inilti çıktı, gözleri size bakıyor, tepkinize hafifçe gülüyordu.
dirseklerinin üzerinde kendini destekledi, yüzünü seninkilerin üzerine koydu, senin içinde dibe vurduktan sonra kalçaları yavaş bir hızda hareket etmeye başlarken seni yavaşça öptü. onun ağzında hafifçe boğuk bir inilti, havayı dolduran inilti ve ağır bir nefes duyuluyordu. Dudaklarını hafifçe araladın, sadece onunkilere sürtün.
"lütfen innie. daha sert." yumuşak fısıltı doğrudan onun penisine gitti, bir kez daha sertçe itmeden önce yavaşça dışarı çıktı. Odada duyulabilir deri tokatları, gözleriniz tekrar kapanıyor, yumuşak iniltiler bir kez daha havayı doldururken ağzınız açık kaldı.
senin boynunun arkaya yaslanışını seven gözleri, zevkten kapanan gözler, aralanmış dudaklar, çok sevdiği o yumuşak ses tam karşısında. eli klitorisini ovmak için gitti, vücudun zevkle titriyordu, uyarılma senden damlarken sırtını kavisliyordu.
kolu beline sarılı, diğeri ise bir bacağını beline doğru kaldırıyor. Onun penisinin içinizin derinliklerine nüfuz etmesine izin vererek, onun etrafında sıkı sıkıya kenetlenirken iniltileri odada duyulabilir. gözleri vücutlarınızın nereye bağlandığına bakıyor, her çekildiğinde penisini kaplayan kayganlık parlıyordu.
Zevk sana fazla geldi, midendeki düğümü sıktı. yakın olduğunu biliyordun.
"innie ben, siktir, çok yakınım." Güzel yüzünü izlemek için odağını geri çeviren bir inilti, eli klitorisine geri döndü, daireler çizdi ve tomurcuğun üzerine hafifçe vurdu.
"Ben de prenses, bırak." düğüm çabucak çözüldü, coşku ve rahatlama vücudunu doldurdu. onun içinde salıverdiğini hissettiğinde vücudun titriyor, bu his seni başka bir iniltiye bırakıyor.
Sana attığı bakışı, düşüncelerinin sende olduğunu ve onun için sadece sen olduğunu bir görebilseydin. senin onun kızı olduğunu biliyordu, sana her baktığında onun için tek olan. Bir gün seni koridorda yürürken gördüğünde, sen her zamanki gibi güzel görünerek, sana verdiği âşık ifadeyle, tüm bu düşünceleri tek bir bakışta göstereceğini biliyordu.
"gel meleğim seni temizleyelim."
daha iyi bir şey dileyemezdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.