Ailenizin Kış Bahçesinin çatısında dururken, Changbin'in Siluetine baktınız.
"Endişelenme bebeğim. Seni yakalayacağım, sadece bana güven, tamam mı?" Seni yakalamaya hazır bir şekilde kollarını yukarı kaldırdığında güven veriyor, ama sen yine de zıplamayı reddediyorsun. "Bunu öylece yapamam. Ailem anlarlarsa beni öldüreceklerini biliyorsun."
"Öyleyse onlara söyleme. Söz veriyorum asla bilmeyecekler." Kafanı anlaşmazlık içinde sallarsın, yavaşça tekrar geri çekilirsin. Karanlıkta yüzünü seçemezsin ama kollarını tekrar indirirken üzgün ifadesini hayal edebilirsin. Pencerenle Changbin arasında bir ileri bir geri bakarak hafifçe bakınıyorsun. Annen ve baban her an kapını açıp, seni içeri sürükleyip, derin uykuda olsalar bile sana bir ders vereceklermiş gibi geldi. Asla bilmeyecekleri konusunda haklı olduğunu biliyorsun, ama yine de. Bir şekilde çözmeleri için bir şans vardı ve eğer durum buysa, sen ve Changbin bir kez ve tamamen bittiniz.
Ondan nefret ettiklerini söylemek istemedin, sadece yaşam tarzından hoşlanmıyorlar. Özgür fikirli ve hayal peşinde koşan çocuk, başlangıçta onayladıkları bir şey değildi. Sonunda onun erkek arkadaşın olduğunu kabul etmeleri aylarını aldı. Mutlu olmanı istemediklerinden değil, çünkü senin için istedikleri tek şey bu. Ama onların mutlu ve doyumlu bir yaşam tanımı sizinkinden farklıydı. Özgür olmak ve canınız ne istiyorsa onu yapmak istediniz, ancak ailen en iyi üniversiteye girebilmeniz için iyi notlar almanızı istedi ve onları hayal kırıklığına uğratmak istemediğiniz için itaat edip hayallerini gerçekleştirdiniz.
"Yani kaçmak yok mu?" Changbin'in sesi geceyi doldurdu. "B-ben Binnie bilmiyorum... Sadece çok korkuyorum"
"Pekala.." çok kederli görünmemeye çalışıyor ama çabucak buna alıştın. Yarı açık pencerene yaslandın, kaşların çatık "Binnie? Hâlâ orada mısın?" Onu bulmak için çatının kenarından bakmaya çalıştın, "Evet, buradayım aşkım." Tekrar motosikletine doğru yola çıktığını varsayarsak, sesi öncekinden daha uzaktaydı. "Atlarsam beni yakalar mısın?"
"Tabiki yakalarım!" Sen yavaşça yeniden çatının kenarına doğru süzülürken, sesinde bir umut kıvılcımı vardı. O kadar yüksek değildi ama yine de seni korkutacak kadar yüksekti. Hızla az önce durduğu yere geri döndü.
Çaresizce kendini tekrar sakinleştirmeye çalışırken damarlarınızdaki kanı duyabiliyordunuz.
"Tamam Binnie.. Sana güveniyorum.." Sesini güvensizlik doldurdu, bacaklarını yavaşça kenardan sarkıttın, kolları tekrar sana uzandı. Havada geçirdiğiniz, vücudunuzun yere çarpmasını beklediğiniz an dakikalar gibiydi ama bunun yerine, etrafınızdaki sıkı ve güvenli tutuşunu hissettiniz, sizi vücuduna çekti.
"Seni yakaladım" sonunda gözlerini tekrar açtığında yüzündeki sırıtışını görebiliyordun. Yüzündeki saçların bir kısmını nazikçe çekti.
"Hazır mısın?" Seninle geceyi keşfetmeye hazır bir şekilde seni motosikletine doğru çekmeden önce yapabileceğin tek şey başınla onaylamakdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.