•Stray kids hayal et•

3.1K 45 6
                                    

•Stray kids'in 9. Üyesisin(kadın) ve Shin Ryujin (itzy) ile çıkıyorsun•

 çocuklar sana çok iyi bakıyor ama bazen sana karşı koruyucu tavırlarıyla biraz ileri gidebilirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 çocuklar sana çok iyi bakıyor ama bazen sana karşı koruyucu tavırlarıyla biraz ileri gidebilirler.

örneğin, ne zaman bir erkek idolle, özellikle de kıdemli biriyle konuşsan, her ihtimale karşı bang chan'ın gözü her zaman senin üzerinde olur.

Seungmin her kim olursa olsun kendi işine bakması gerektiğini bilsin diye her zaman hemen ardından elini tutar. sen onlarınsın (en azından şimdilik).

yani belki de bir kız grubu üyesinin seninle flört etmesi konusunda endişelenmeyi beklememeleri onların suçudur.

Felix, onunla konuştuğunda çok destekleyiciydi ve çoğu zaman sana karşı aşırı korumacı olmayan tek üye o. sadece bir randevudan eve geldiğinde tüm dedikoduları duymak istiyor.

bu yüzden ryujin'e olan aşkını ilk söyleyeceğinin Felix olması şaşırtıcı değil. Hatta bazen onunla itiraf etme çalışması yaptın böylece gergin olmayacaksın.

Geri kalan üyeler bir ödül töreninden sonra ikinizi birlikte yakaladıklarında gerçekten şaşırdılar.

chan ve minho (öz ağabeyleriniz gibiler) awww oldu. sonunda birini bulduğun için bir korumacılık ve gurur dalgası hissettiler. diğer üyeler sizin için gerçekten çok heyecanlıydı! ve felix şok olmuş görünmek için elinden geleni yaptı.

ilk başta temkinli olabilirler, ancak ryujin'in size nasıl baktığını, caddeyi geçtiğinizde elinizi tutuşunu ve endişeli hissettiğinizde size sıcak içecekler getirmesini görürler. ve yavaş yavaş ona güvenmeye ve onu ailenizin bir parçası olarak görmeye başlarlar.

bu, biriniz diğerini öptüğünde hyunjin ve jeongin'in hala size surat asmadığı veya bang chan'ın makul bir saatte evde olduğunuzdan emin olmadığı anlamına gelmez (yöneticiler şüphelenmeye başlarsa, felaket olabilir), ama bu onların ryujin'e karşı çok daha sevecen ve tatlı oldukları anlamına gelir. ve senin için yalnız ona güveniyorlar, ki daha önceki çoğu insan için durum böyle olmamıştı.

ama gerçekten onları suçlayabilir misin? yetişkin olsan bile her zaman onların bebeği olacaksın.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin