Changbin, Han ve Chan stüdyoda şarkı üretmeye ara vermenin en iyisi olduğuna karar verdiğinde, gece geç bir saatti. Saatlerdir oradaydılar, durmadan çalışıyorlardı, ritmi, vokalleri ve rapleri mükemmelleştiriyorlardı. Her zaman olduğu gibi, hepsine yüreklerini ve ruhlarını koymuşlardı - ve şimdi yorgunlardı. Bu yüzden ara vermenin en iyisi olduğuna karar verdiler.
Telefonlarındaydılar, Instagram ve TikTok'ta gezindiler, Stays'in onlardan bahsettiği tüm yollara gizlice baktılar - ne kadar yetenekli olduklarına dair tatlı sözler ve sıkı çalışmalarının düzenlemeleri, ancak bazıları biraz... susamıştı. Şimdi, tatlı yazıları okurken hepsi kızardı, ama Tumblr'a ilk kez girdiklerinde pantolonlarında büyüyen ve arşivleri seslendiren birer çadır sahibiler.
Bangchan, daddy kink'i ve kitten/kitty kink oyununu içeren bir müstehcen/smut okuyordu. Partneri onu koşulsuz seven şefkatli bir ev hanımıydı ve onlara kendi evcil hayvanı gibi davranıyordu ve hikayenin okuyucusu onun için her şeyi yapmaya hazırdı.
Han, daha çok şeylerin tatlı tarafında bir müstehcen okuyordu. Hikayede onları tatlı bir peynirli keki bitirdikleri lüks bir restoranda romantik bir randevuya götürmüştü. Gece sona ererken, okuyucular çözülürken, onu ne kadar çok sevdiklerini haykırarak tatlı tatlı sikiyordu.
Changbin sir kink müstehcenliği okuyordu. Stay'in onu sadece dünyada bir idol olarak değil, aynı zamanda yatakta da otoriter bir lider olarak gördüğü kadar ateşli bulacağını hiç düşünmemişti. Hayali olarak, Changbin kurallara uymadıktan sonra okuyucuyu sert bir şekilde becermişti.
Diyelim ki, 3RACHA, ne dediğimi anlarsanız, bazı AĞIR darbeli vuruşlar/ritimler üretti.
Yavaş ama emin adımlarla hepsi yorgun olduklarını iddia ederek stüdyodan ayrıldılar, ama ayrılmalarının nedeni bu değildi. Kafalarındaki düşünceler bir türlü gitmediği için odalarında mastürbasyon yapmak için ayrıldılar. Bazı büyük çadırlar kuruldu.
Önce Han gitti, o sadece smutların ne kadar tatlı ve seksi olduğunu kaldıramadı ve sorgulamadan hemen banyoda mastürbasyon yaptı. Her bitirdiğinde bir tane daha büyüyordu. Han sessiz olmak için çok uğraştı ama gittikçe zorlaşıyordu. Sürekli onu bu şekilde düşünmek onu çok tahrik etti.
Chan ikinci oldu. İrade sahibi olmaya çalıştı ama olmadı. Kendisine 'baba' dediği zamanları ve Stay'lerin bunu nasıl oldukça cinsel bir şekilde ele aldığını düşündü - ve adam şikayet etmiyordu. Ona baba denilmesiyle ilgili onu mahveden bir şey vardı. Lider olmak, sorumlu olmak, yanında canı ne istiyorsa onu yapmaya hazır bir evcil hayvanı olması... başını döndürdü.
Changbin yine de stüdyoda kaldı. Bu tek atış, ortağının stüdyoda, masanın altında olmasını ve stresli olduğu zaman onun emrinin çıkıp onu tatmin etmesini beklemesini gerektiriyordu. Yani kıçınıza bahse girersiniz ki, orada kaldı ve sürecin herhangi bir anında ona yardım etmeye istekli masanın altındaki Stay düşüncesine mastürbasyon yaptı - müziğini yapabileceği en iyi şekilde yapmasına yardımcı olacak her şeydi.
Ertesi gün, hepsi normalden biraz daha fazla suçluluk hissettiler. Onlarla ilgili düşüncelerden sıyrılmak için çalışmayı bıraktılar, ancak kendilerini suçlu hissettikleri kadar, sadece muhtaç, susuz Stay becermek istediler.
________________
Bu olay gözüme oldukça mümkün görünüyor.
Bu arada daha önce Runner's High şakısındaki ufak inleme sesini duymuşmuydunuz?
Medyadaki versiyonda ve şarkı girmeden hemen önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.