koridorda kalan öğrencilerin üzerinden neredeyse engelleniyordun, bu sırada kitaplarını neredeyse düşürüyordun. jeongin seni bugün iksir dersinde onunla ve arkadaşlarıyla oturmaya davet etmişti ve sen ona bunu yapacağına söz vermiştin.
ona bir hafta önce söz vermiştin, ondan önceki hafta da... ama hey! Arkadaşlarınızın cübbenizi almasına ve çalışmak için geç saatlere kadar kalmanıza ya da önceki profesörünüzün gerçekten yavaş konuşmasına engel olamazsınız. Asıl noktayı anladın!
Kolların ders kitaplarıyla doluyken kapıyı zar zor açmayı başardın ve neredeyse anında gözlerini Jeongin'e kilitledin. Onu birkaç aydır tanıyordun. Onunla çoğunlukla paylaştığınız derslerde konuştunuz ya da hafta sonları takıldınız.
ama tanrım, gözleri muhteşemdi. sahip olduğu muhteşem ve engin karanlık yıldızlar. Kendine ne kadar kayıtsız olabileceğini bildiğinden muhtemelen bunu bilmiyordu bile.
slytherin evinin gururu (en azından onlardan biriydi, ama chan da iksir sınıfında değildi), muhtemelen okulun "en hayran olunan çocuğu" olan hyunjin ile büyük bir tezat oluşturuyordu. Ve onları (hyun'a hayran olanları) kim sorumlu tutabilirdi? zarif ve uyumluydu. ama senin gözlerin başka bir çocuktaydı...
"Muhtemelen sadece arkadaş olduğumuzu düşünüyor..." masaların yanından geçip jeongin'in sana ayırdığı yere oturmak için kendi kendine söylüyorsun.
Yerini tutmak için koyduğu kitaplarını masanızdan alıyor, mutlu bir şekilde yanınızdaki sandalyeye oturuyor ve size parlak bir gülümseme gönderiyor.
"Başardın!" Sana kıs kıs gülüyor, gözleri mutlu hilallere dönüşüyor. Ah keşke ona "hogwarts'taki en güzel gülümseme" için bina puanı verebilseydin...
gryffindor'a 50 puan...
"Başardım. en azından bir şekilde."
"Burada olduğun için memnunum." arkadaşları geri dönerken sana fısıldadı. "hey felix! y/n bu sefer başardı."
grubunuz arasında daha fazla konuşma yapıldı ve çok geçmeden ders başladı.
Tik, tak. Tik,tak. Tik,tak.
Birkaç dakika sonra, Jeongin'in size katlanmış bir parşömen verdiğini görmek için başınızı yana çevirirsiniz, başı öğretmene odaklanmak için döndü. kabul ediyorsun ama jeongin'in kabul ederken tüy kalemini elinde döndürerek ne kadar gergin göründüğünü fark etmeden edemiyorsun.
Notta tanıdık bir el yazısı vardı.
"derslerden sonra kütüphanede buluşalım mı? aynı köşede?"
jeongin'in yuvarlak ve ince el yazısıydı.
aha köşe. ilk tanıştığınız veya en azından ikinizin de ilk konuştuğunuz yer. jeongin birkaç ay önce yanlışlıkla sana çarpmıştı ve seni birkaç ortak dersinden tanımıştı ve çok geçmeden neredeyse en iyi arkadaş olmuştunuz.
Çabuk bir "evet" karalarsın ve tekrar buruşturursun, elinden geldiğince kurnazca Jeongin'e verirsin, profesörünün fark etmesini engellemeye çalışırsın.
özellikle ne için buluşmaya ihtiyacı vardı?
---
Ders biter bitmez, arkadaşları zar zor anlayacağın gürültülü gevezelikleriyle onu sınıftan kaçırırken, jeongin sana hızlıca göz kırpıyor.
ama bu sefer ilk denemede sözünü tuttun, aslında tüm dersler bittikten iki dakika sonra kütüphanenin köşesine vardın. çok geçmeden seninle buluştu, merdivenlerden aşağı koşmaktan yorgun görünüyordu.
"Ben- benim bir şeyim var... sana söylemem gereken bir şey var." derin nefesler alırken sesini fısıltı halinde tutmaya çalıştı.
"devam et." sakinleşmesine ve kendini açıklamasına izin verdin.
itiraf ederken ellerini tutmalı mı? hayır bu çok sevimsiz... seni öpse mi? hayır kesinlikle henüz değil. göz teması? göz kırpsın mı? gülümsemek? Umutsuzca hyunjin'in sürekli ağzından çıkardığı tavsiyeyi hatırlamaya çalıştı. Zavallı gryffindor çocuğu sadece itirafının mükemmel olmasını istedi. belki de teklifini kabul edeceğin kadar mükemmel.
Sonunda iki elini birden tutmaya karar verdi, bu yüzden kitaplarını yere bıraktı ve cesurca ellerini avuçlarının içine aldı ve bir kez daha derin bir nefes aldı.
"y/n, sana karşı hislerim var. Bir süredir var."
"sana karşı hisler? bu fazla resmi!" Bunu zaten berbat ettiği için içten içe kendi kendine bağırdı. gözleri tekrar yere çevrildi.
itirafını kabul etmek için doğru kelimeleri bulmaya çalışırken onu sakinleştirmeye çalışmak için ellerini nazikçe sıktın.
Durdu. Denediğini ve kibarca reddetmek için onu oyaladığını düşünmüş olmalı.
"ve eğer kabul etmezsen, sorun değil! sadece bunun olduğunu unut. hala arkadaş olabilir miyiz?" Ellerini panik içinde bıraktı, bir an için gözlerini kapadı, sonra tekrar ayakkabılarına baktı.
"Seninle sadece arkadaş olmak istemiyorum, arkadaştan fazlası olmak istiyorum." Ellerini tekrar tutmak için uzanıyorsun ve sanki dünyanın sırlarını elinde tutuyormuşsun gibi sana baktı.
"gerçekten mi?" Sesini fısıltı halinde tutmaya ve sevinçten zıplamamaya çalıştı. sonuçta ikiniz de kütüphanedeydiniz.
"Gerçekten kabul ettim."
cüppesinin kolları ellerinin ve senin ellerinin üzerinden kayıyordu, bu yüzden aceleyle onları geri çekti ve melek yüzünde gergin bir gülümsemeyle ellerini tekrar tuttu. "Ellerim gerçekten kuru. bunun için üzgünüm." çekinerek kıkırdadı. "Yani... bu bir evet mi?"
"Evet. Evet öyle. aptal çocuk, dedim ki ben arkadaştan daha fazlası olmak isterim." Kıkırdayıp kolunu ovmak için uzanıyorsun. Bir an için sakinleşmiş gibi göründü, sonunda hayallerinden diğer önemli olana kavuşmuştu.
"Aman tanrım, evet dedin!" diye fısıldadı, biraz şok olmuş görünüyordu.
"Bence buradan çıkma zamanımız geldi. benimle bir şeyler atıştırmaya gelir misin?" kütüphaneden çıkmak için kolunu çekersiniz ve tereddüt etmeden iki kitap yığınınızı kapar, tereddütle diğer elini sizinkini tutmak için uzatır.
her an gidebilecek bir melekmişsin gibi elini tuttu, göksel bir melek onun için oraya gönderilmişdi. Ona parıldayan gözlerle bakarken kendini çok önemli ve özel hissetmekten kendini alamıyordu. kızardığını kitap yığınının arkasına saklamaya çalıştı ama sen yine de fark ettin. arkadaşlarının bunun sonunu duymasına asla izin vermezdi.
ve tanrım, o gezegende yürüyen en şirin gryffindor çocuğuydu. belkide hiç onun kadar şirini olmamışdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.