Hyunjin , ilişkiniz hakkındaki her küçük şeye çok değer verirdi ama en sevdiğini söylemesi gerekseydi , bu öpücükler olurdu. Hızlı, kıkırdayan öpüpçekilmelerden tutun daha derin, daha şehvetli öpücüklere kadar Hyunjin, her öpücüğün ilk paylaştığınız kadar önemli olduğunu iddia ederdi. Zamanlama veya süre ne olursa olsun, ikinizin de başınızı yüzmeye bırakmasını, sözsüz huşu içinde bakmayı ve birbirinizin kızarmış yüzlerine artan sevgiyi bırakmayı başardı. Bu yüzden, aniden onlardan kaçınmaya başladığınızda, bu aşık çocuğun biraz incindiğini söylemek yetersiz kalır.
İlk olarak, kahvaltıdaydı, tam çıkmak üzereydi ve sizi hızlı ama ciddi bir veda öpücüğü için kendine çekti. Son anda, onun göğsüne eğilmiş ve kollarınızı onun etrafına acele bir kucaklamayla sarmıştınız, o da – kısa bir şaşkınlık sessizliğinin ardından – geri sarılmıştı.
Daha sonra, antrenmandan sonra onu almak için JYP binasına geldiğinizde, sizi ilk gördüğünde yüzü aydınlandı ve size hızlıca bir öpücük vermek için koşarak yanına geldi - ama sanki bir ipucu varmış gibi, aniden elini çektin. Kafası yana doğru eğik kalakaldı, Hyunjin'in yumuşak, beklenti dolu dudakları, sen kafası karışmış bir şekilde Felix'e el sallarken beklediğinin aksine senin yanağına indi.
Hyunjin sinirlenmeye başlamıştı.
♧
Midesinin çukurunda çatışan şüpheler ve duygulardan oluşan bir karıştırma kabı demlenmeye başlamıştı - yanlış bir şey mi yaptı? Sadece dikkatin mi dağıldı yoksa ona kızdın mı? Yoksa... artık ondan hoşlanmıyor muydun?Bu yüzden, uyumadan önce yatakta bir film izlemeyi önerdiğinde, erkek arkadaşınız isteksizce kabul etmeden önce birkaç ısrarlı gülümsemeden ve mızmız aegyodan daha fazlasını verdin.(dirty mind sırası değil dude.)
Film boyunca Hyunjin'in bakışlarını üzerinizde hissettiniz ve yoğun bakışlarından yanaklarınıza kanın hücum ettiğini, havadaki kayıtsızlığın her geçen dakika uçup gittiğini hissettiniz. Film bittiğinde, sonunda ona bakmak için döndün, kalbin çarparak ve o eğilirken gözleriniz büyüdü - önce sıcak nefesi burnunuzu gıdıkladı, sonra yumuşak dudaklarının yüzeyi siz geri çekilmeye çalışmadan önce kısa bir süreliğine sizinkilere değdi. Arkanıza yaslanırken pike üzerine inmek yerine Hyunjin'in elinin belinizi sardığını hissettiniz. Tek bir hızlı hareketle, elleri kollarınızı başınızın üzerinde sabitledi, üzerinde otururken dudakları sizinkinden birkaç santim uzaktaydı. Konuştuğunda, incinmiş ve isteksiz tonlar, sesini normalden daha alçak ve boğuk hale getirerek omurganızdan aşağı titremelere neden oluyordu.
"Lütfen bebeğim, sana ihtiyacım var. Lütfen-seni öpmeme izin ver."
Hiçbir şey söylemedin, vücudunun sana bu kadar yakın olmasından (özellikle de bu riskli pozisyonda) hala nefes nefeseydin, ama aynı zamanda onu tam o anda ve orada öpmek için yanıp tutuşan arzundan da - ama yapamadın.
"Neden benden kaçıyorsun?" O sordu.
Kalbinin boğazında attığını hissettin, cevap verirken sesin titredi, "B-benim... dudaklarım. Gerçekten kurular, tamam ve düşündüm ki... iğrenç olduğunu düşünebilirsin."
En uzun saniye boyunca Hyunjin sana inanamayarak baktı, dudaklarına ilk kez düzgün bir şekilde bakmak için loş ışıkta gözlerini kısarak baktı. Bilinçli olarak, dilinizi üzerlerinde gezdirdiniz ve yüzünüzü buruşturdunuz. Dudakların çatlamıştı, sadece hassas cildinden öfkeli kabarcıkların çıktığı yerler pembeydi.
Üzerinden kalktığını ve odadan çıktığını hissettin ve kalbin buraya kadar olduğunu düşünerek battı - sana kızgın ve saçma olduğunu düşünüyor - ama birkaç saniye içinde geri döndü ve elinde küçük bir kavanozla.
"Stilistimiz bunu kuru dudaklar için kullanıyor," dedi sana, uğraşarak. "Benimki de yılın bu zamanlarında gerçekten kuruyor - kıpırdamadan dur." Hyunjin, iki parmağını tatlı kokulu bir balzam kabına daldırırken, onu dikkatli bir şekilde dudaklarınıza sürmeden önce, yoğun bir konsantrasyonla kaşlarını çatarken, hayretle itaat ettiniz. "İşte başlıyoruz."
Dudaklarınızı pürüzsüzleştirirken, ham, acı verici hissin yerini saf bir rahatlamaya bıraktığını zaten hissetmiştiniz. Yine de Hyunjin, öz-bilincinizden kurtulmaya kararlıydı ve bu yüzden siz ikiniz sonraki bir saatinizi kendin yap şekerli dudak peelingi ve ikinizi kıkırdayan bir kargaşaya indirgeyen diğer ev ilaçlarını hazırlayarak geçirdiniz. İkiniz sonunda yıkanıp yatmaya karar verdiğinizde, Hyunjin dudaklarınıza başka bir cömert balsam tabakası sürmeye karar verdi ve bunu kendiniz yapabileceğiniz konusunda ısrar ettiğinizde somurttu.
Yatakta uzanmış, kahverengi şeker, badem yağı ve bal gibi kokarken Hyunjin'in sabrı sonunda tükendi. Yüzünü avuçlarının içine aldı ve dudakların dışında her yerini öpmeye başladı, senin çığlık atmana ve kıkırdamalarına neden oldu. Yanaklar, burnunuzun ucu, alnınız ve şakaklarınız - hiçbiri erkek arkadaşınızın kelebek öpücüklerinden güvende değildi.
Sonunda, gülümseyen ağzına baktı ve ciddileşti, baş parmağını alt dudağında gezdirdi; tüm kuruluk ve ağrılı kabarcıklar gitmişti.
"Bence...bütün bu tedavilerin işe yarayıp yaramadığını test etmeliyiz," diye mırıldandı ve sonunda dudakları seninkilere değdi, pürüzsüz ve sıcaktı ve bu sefer geri çekilmedin. Parmakların onun saçlarına dolandı ve tek hissedebildiğin Hyunjin'in seni ezici bir sevgi ve özenle öpmesi ve göğsüne dalga dalga baş dönmesi ve gözlerine yaş getiren bir hassasiyetti. Son 24 saatteki tüm bastırılmış hayal kırıklıkları ve aptalca endişeler bu andan itibaren uçup gitti.
İkiniz nihayet hava almak için ayrıldığınızda, yıldızları görüyordunuz ve Hyunjin gözleri kızarmış yüzünüze odaklanırken hala bal ve şekerin tadını alabiliyordu, dudakları artık tamamen farklı bir nedenden dolayı kırmızıydı.
"Nasıl-sonuçlar nasıl?" nefes aldın.
Hyunjin'in gözlerini muzip bir parıltı aydınlattı ve yanıtladı, "Emin değilim - sanırım sana cevap vermeden önce on, hayır, yüz öpücük daha almam gerekecek."
Erkek arkadaşın başka bir öpücük için eğilirken gözlerini devirdin, telaşlı yorum kesildi.
Bu gün de sizi softlaştırdım hadi bys~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.