"Benden ne istiyorsun?" Vahşi ve açık fikirli Minho'nun bile isteğiniz üzerine kaşlarını kaldıracağını biliyordunuz. Minho'yu tanıyorsam, seninle yeni bir şey denemek için hiçbir fırsatı kaçırmaz. "Anne babanın evindeyiz"
"Kesinlikle, mesele bu, lütfen beni şimdi buraya boşalt"
"Gerçekten seni odalarının yanındaki duvarın yanında becermemi ve seni duymalarını mı istiyorsun? Bu bir fetiş değil, bu sadece... garip? Ve lanet olasıca korkutucu, baban sikimi kesebilir,"
"Ah hadi, heyecanı sevdiğini biliyorsun," Ellerin, boksörlerinin maruz kaldığı iç uyluklarını okşamaya başlar, bunun onu kesinlikle zayıflatacağını bilirsin. "Ayrıca, sessiz kalabilirim, ya sen?"
Sözlerin üzerine içinde bir kıvılcım parladı, gözleri şehvetle karardı.
"Oh gerçekten şimdi mi? Benim için ne kadar kaltak olduğunu herkesin duymasını mı istiyorsun?" Sen cevap veremeden seni iki kolundan çeker ve seni sarsacak kadar sert bir şekilde duvara yaslar ama bir çarpma sesi çıkaracak kadar değil, dudakları kulağında hayalet gibi gezinir. "Bebeğim, ikimiz de sana zar zor dokunduğumda bile ne kadar dağınık olduğunu biliyoruz."
Elini geceliğinin altına soktuğunda ve boynundan aşağı öpücükler bıraktığında neredeyse ağzından bir hıçkırık kaçıyor ama sen dudağını sertçe ısırıyorsun. Bu kahrolası alay. Sana nasıl ulaşacağını biliyor. Dudakları yavaşça aşağı iniyor, geçtiği teninin her santimini öpüyor ve emiyor.
"Minho lütfen, sadece becer beni." Nefes alıyorsun ama sadece dudaklarının seninkilere çarpması ve boxerından çıkarken parmaklarının senin iç çamaşırına dalmasıyla cevap alıyorsun.
"Benim için çok mu ıslak? Sikimi bu kadar çok mu istiyorsun?"
"Siktir, Minho, sadece-" Sert bir şekilde fısıldıyorsun, elini boğazını sarmak için bacaklarının arasından çekerek kesiyorsun.
"Atla," diye emretti Minho ve bunun ne anlama geldiğini tam olarak biliyorsun. Zıplayıp bacaklarınızı onun beline dolarsınız, o sizin ağırlığınızı kıçınızdan destekler ve o sizin ona uyum sağlamanıza izin vermeden size çarpar. İnlemelerinizi bastırarak, sizi kırmamak için acımasızca size vururken, boynuna sıkıca tutunursunuz.
Boynunuza derin bir nefes alıyor, aynı zamanda sessiz kalmaya da niyetli ama onun boyunu sıkmanız dudaklarından bir inilti kaçmasına neden oldu.
"Siktir, bebeğim, çok iyi hissettiriyorsun" İtirazları özensizleşiyor ama yine de tatlı noktanı mükemmel bir şekilde vuruyor. "Nasıl hissediyorsun bebeğim? Bunu beğendin mi?" Sana fazladan bir kuvvet vererek omzunu ısırmanı sağlıyor.
"E-evet, siktir, s-çok iyi, ben y-yakınım"
Sadece bir hamle daha sonra içinize ateş ediyor, kendi doruk noktanız yakınından takip ediyor ve onun mutluluğunu yoğunlaştırıyor.
Zevkten titreyen dizleri olmasa seni böyle daha uzun süre kollarında tutardı. Kısa bir süre sonra Minho seni yere indirdi ve temizlemene yardım etmeden önce hararetle öptü.
"Pekala, kahretsin, bu zordu," diye kıkırdadı seni yatağa geri çekerken, başını göğsüne dayamasına izin verdi.
"Bunu tekrar yapmalıyız," Tenine doğru kıkırdadın, ona tatlı bir şekilde gülümsemek için baktın.
"Ah, lanet olsun bebeğim, orada 2. raundu yapmıyorum, seni duymak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.