Minho》uzun smut

7.6K 89 87
                                    

[İlkini alıyor]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[İlkini alıyor]

Sıradan bir öğleden sonra, minho sizi yurttaki yemek masasına bastırırken pencere pervazından içeri sızan altın rengi güneş ışığı. gündelik.

elleri teninizde huzursuz, belinizin kenarlarından aşağı doğru koşuyor, çıplak uyluklarınızın peluş cildini sıkıyor, parmakları eteğinizin altında yollarını bulurken sadece külotunuza sürtünüyor. minho seni sertçe öpüyor, dudaklar seninkileri ısırıyor, dil ağzının şeklini tekrar tekrar takip ediyor.

"y/n-" diye homurdanıyor ağzınıza. "Bana ne zaman duracağımı söylemek zorundasın tamam mı?"

"I-istemiyorum," diyorsun ona. "lütfen sik beni minho."

"tam burada?" sana muzipçe sırıtmak için uzaklaşıyor. "herhangi biri herhangi bir zamanda içeri girebilirken?"

bu fikir seni biraz gerginleştiriyor ama minho sen yurda gelmeden önce diğer çocukların tüm gün programları olduğu konusunda seni temin etmişti. arama sırasında yüzündeki gülümsemeyi duyabiliyordunuz ve tam olarak ne anlama geldiğini biliyordunuz. minho ve sen bunun hakkında birkaç kez konuştun ama haftalarca etrafta dolaştıktan sonra şimdi zamanın geldiğini anladın.

ona bir kaşını kaldırıyorsun. "Ne, korkuyor musun?"

"Sen delisin" diye gülüyor.

minho hiç düşünmeden gömleğini başının üzerine çeker, çenenizi öpmek için eğilir ve sonunda ellerini eteğinizin altına kaydırıp külotunuzun kemeriyle oynar.

"Bir bakire için oldukça cesursun, kedicik." takma adla ilgili bir şey tüm güveninizi anında sarsıyor ve minho gözlerinin yumuşamasını izlerken sırıtıyor.

Minho, külotunu tamamen çıkardığında inlersin, uyluklarını tutarsın, böylece tezgâhın tam kenarında olursun, karnın şişkinliğine bastırılır. boynunuzu ve çenenizi ısırmaya devam ederken size karşı sürtünüyor. elleri hassas uyluklarınızın her yerine sürtünüyor, kasların ve kalçalarınıza kadar uzanan cildini yoğuruyor. parmakları sadece ona en çok ihtiyaç duyduğun yerde hayalet gibi duruyor ve bu seni çıldırtıyor.

Sonunda mutlu yüzünüze bakmak için uzaklaşıyor. kırmızı yanaklı ve yaşlı gözlü, biraz salyanız akıyor ve o henüz size zar zor dokunuyor.

"Güzel kız, gömleğini çıkarabilir miyim?"

hevesle başını sallarsın ama minho uyluğuna sert bir tokat bırakır. "tsk, kedicik ne yapacağını daha iyi bilmelisin."

"e-evet lütfen!" Bacaklarınızın arasındaki zonklamaya değil, onun sesine odaklanmak için elinizden gelenin en iyisini yaparak sesinizi çıkarıyorsunuz.

minho, gömleğini başının üzerine iterken sana nefes kesici bir gülümseme veriyor. sonra, sutyen giymediğini, göğsünün kızardığını ve meme uçlarının zaten sert olduğunu fark ettiğinde inleme sırası onda. Minho bir an bile kaybetmeden göğsünüze doğru mırıldanmaya başlar, hemen altındaki noktayı bulana kadar teninize yumuşak küçük öpücükler bırakır, sertçe ısırır ve teninde bir iz emer. meme uçlarına o kadar yakın ki, onun sıcak nefesini üzerlerinde hissedebilirsin.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin