•onları sevmek neye benzer/nasıl hissettirir•
Chan◞⁺☆.
dünyanın tepesinde hissetmek ve aynı zamanda güvenli bir şekilde saklanmak gibi. sabahın 3'ünde sokaklarda yürümek gibi, sadece yolu gösteren floresan ışıklar ve gece havası teninizi ısırıyor. yeni bir kulaklık seti almak ve en sevdiğiniz şarkıları yeniden keşfetmek gibi. yumuşak bereler ve hatta daha yumuşak kapüşonlular gibi. dağılmış ayakkabılara takılıp son anda kendini yakalamak gibi. öğlene kadar uyumak gibi ama yatakta yan yana vakit geçirmeye değer. bir el sıkma veya sırt ovma ile elde ettiğiniz sessiz rahatlık gibi. Onu mutlu bir şekilde mırıldanırken izlediğinizde tutamayacağınız gülümseme gibi. Sabahın 4'ünde yatağın büküldüğünü ve kollarının seni çevrelediğini, nefesinin boynundaki tene çarptığını hissetmek gibi.
Minho◞⁺☆.
Özellikle olmayan/gereksiz şeyler hakkında tartışırken birbirinize attığınız zorlu bakışlar gibi. tıpkı sırtınız arkanızdaki duvara değene kadar size doğru yürümesi, gözlerinin sizin aranızda bir ileri bir geri gitmesi gibi. Senin vasat şakana çok fazla gülmesi gibi. şeytani bakışlar gibi, seni kızdırmaya çalıştıklarında diğerlerine vuruyor. sevdiğin şeyi yaptığını gördüğünde giydiği destekleyici gülümseme gibi. Seni ağlarken ve üzgün bulduğunda, seni nasıl teselli edeceğini bilemediğinden, işleri daha da kötüleştirmekten korktuğunda yaptığı sırt ovuşturmaları gibi. tıpkı kanepede işine baktığını gördüğünde seni bedeniyle birlikte gömmesi gibi. elini tutması hiç bırakmayacakmış gibi tutmasına benziyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.