•Bet/İddia• (serisi) | 2. Bölüm
Bölümde geçen üyeler: Chan, Changbin
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kendine bir hayrın yoktu. Neden Chan ve Changbin ile 'spor salonuna' gitmeye karar verdin ki- ya da başka bir deyişle, asıl spor salonu covid salgını nedeniyle kapalı olduğu için yurtta boş bir odaya girdiniz ve orada bazı ekipman kullandınız - bildiğiniz kadarıyla tüm zaman boyunca kesinlikle kendine eziyet ediyor olacaksın. Aptalsın, gerçekten. Ama ne yazık ki burada, spor kıyafetlerinizle, kendi "egzersizini" yaparken ikisinin ağırlık kaldırmasını izliyorsun.
Chan başka bir pazı kıvrımı yapmak için ağırlığı kaldırırken, pazı kası dışarı çıkarken damarlarının belirginleştiğini görüyorsun. Sıktığı dişlerinin arasından nefesi küçük hava üflemeleri şeklinde çıkıyordu. Tamamen ayağa kalktığında, başını geriye eğerek boynunun uzunluğunu sergileyerek yüksek sesle, pek de masummuş gibi olmayan bir homurtu çıkardı. Neredeyse kendini yüksek sese sızlanırken buluyordun, onun siki amınızın derinliklerine gömülürken çıkardığı seslere benziyor. Ama ne yazık ki, yavaş yavaş bırakmadan ve ağırlığı yere koymadan önce pozisyonu bir iki saniye koruyor. Chan'ın gözleri seninkilerle buluşmak için aynaya döndüğünde yanaklarının ısındığını hissedebilirsin. Chan'ın şeytani bir şekilde sırıtışına göz kaçırarak, başınızı çevirirken pratik olarak kendine zihinsel kırbaç darbesi attın ve kendini tekrar kendi yansımana bakmaya zorladın.
Chan, mekik çekmeye çalışırken, ikiniz arasında geçenlerden ve artan cinsel gerilimden tamamen habersiz olan genç erkeğe döndü. Changbin'e hafifçe gülüyor, ayaklarını yerde tutmak için mücadele ederken onu izliyor, Chang ayaklarını yerde tutamadığından düzgün bir mekik için kalkamıyor. "İşte, senin için ayaklarını sabit tutacağım Bin." Chan, ayaklarının olduğu yere diz çökerken, her birine bir elini koyarak ve biraz ağırlık verirken, Changbin'in omzunu avucuyla hafifçe dürterek, dedi.
Changbin, Hyung'unun onu aşağıda tutmasının yardımıyla şimdi mekiklerini düzgün bir şekilde yapmaya başlıyor. Hatta en büyüğü, gövdesinin yere her dümdüz indirdiğinde yardımcı bir şekilde saymaya başlar. Chan'ın "otuz" dediğini duyduğunda. Changbin her tekrardan sonra hafifçe homurdanmaya başlar, karnında hafif bir ağrı hisseder, ancak ses hem senin hem de amının dikkatini çeker. Changbin günahkar gibi ses çıkarmaya devam ederken aynadan iki erkeğe bir kez daha baktın.
Chan tabii ki onlara nasıl baktığınızı fark eder, dizleriniz neredeyse bükülür ve güzel gözlerinizin üzerinde şehvet parlar. Changbin şimdi 50. kez ayağa kalkarken öne eğiliyor. Changbin'in kulağına fısıldıyor, onu görebildiğinizi gayet iyi bilerek, gözlerini sürekli üzerinizde tuttuğunuzdan emin oluyor. "Küçük bebeğimiz muhtaç hale geliyor." Kıkırdayarak başını öne doğru eğerek diyor. Bunun üzerine Changbin sana bakmak için kafasını çevirir. Gözlerini vücudundan aşağı, kıçına kadar çekmeden önce bilerek ayna aracılığıyla seninle göz teması kurarken dudaklarına bir sırıtış yapıştı ve alt dudağını dişlerinin arasına çekmeden önce dudaklarını yaladı. O dar taytların kıçını çok iyi sarmasına bayılıyordu. Yanaklarının kızardığını fark etmek için gözlerini seninkilere çevirir.
"Hey bebeğim, neden işimizi bitirmeden buraya gelip bizimle biraz yoga yapmıyorsun? Bir süredir o makinedesin." Changbin sana sesleniyor, sesi neredeyse fazla tatlı ama yüzünde sürekli aynı sırıtış var. Makineden inerken gergin bir şekilde yutkunup makineyi durduruyorsun. Yavaşça ikisine doğru yürürken dudağını ısırıyorsun, parmakların birbiriyle oynuyor.
Çok fazla göz teması kuramayarak yanlarında diz çökerek, eğer yaparsan, onların seni şu anda burada aptal yerine koymalarından başka bir şey istemeyeceğini öğreneceksin. Oğlanlar ikinize de doğru hareket ederken hafifçe kıkırdarlar. "Aşağı bakan köpek pozunu biliyor musun?" Chan elini sırtınızın ortasına koyarken parmakları spor sutyeninizin bandını çekerken soruyor. Dişlerinizin arasında kalan alt dudağınızı bıraktınız ve başınızı hafifçe sallarken yerine geri düşmesine izin verdi. Çocuklar size geri bakmadan önce sırıtarak birbirleriyle kısaca göz teması kurarlar. "Tamam, göstereyim o zaman." Chan basitçe, arkanızda dizlerinin üzerinde hareket ederek, sırtınızdaki eli kalçanıza doğru kayarak, parmak uçlarıyla hafifçe vurarak, dedi. "Ellerinin ve dizlerinin üstünde bebeğim." Emir verir, sesi alçaktır ve başınızı çevirdiğinizde Changbin'e bakmak için dönerken gözleriniz genişler, o da karşılığında sadece kaşını kaldırır ve 'devam et' dermiş gibi başını önünüzdeki yere doğru sallar.
Size söyleneni yaparak, şu anki diz çökmüş pozisyonunuzdan öne doğru eğildin, Changbin'in daha önce üzerinde mekik yaptığı büyük mavi hasıra avuç içlerinizi yaslayarak yerleştirdin. Siz ellerinizin ve dizlerinizin üzerinde kalkarken, Chan'ın diğer eli kalçanıza doğru hareket eder, eti iki eli arasında tutar, birini hareket ettirir ve avucunu düz bir şekilde karnınızın altına dayayarak, serçe parmağınızı kasık höyüğünüzün tepesine sürterek, senin amın istemsiz sıkıyor. "İyi kız." Chan övüyor, seni neredeyse bembeyaz yapıyor.
Ayağa kalkmadan önce, üst yarısı ellerini üzerinde tutabilmek için eğiliyor. "Şimdi ellerini yerde tutarken bacaklarını düzeltmen gerekiyor bebeğim." Changbin kafanın olduğu yere yaklaşırken açıklıyor.
Chan bu sefer sana yardım ediyor, bacakların düzelirken seni yukarı çekiyor, "taaaaaatamm bebeğim, aynen öyle." Changbin yukarıdan mırıldanıyor ve sen iç çekiyorsun, övgüler senin amını sızdırmaktan başka bir şey yapmıyor. Chan sana yaklaşır, kasıklarını ısına karşı hissettiğinde nefesini tutmanı sağlar. Kahretsin. O kesinlikle sertleşmiş. Penisini sana karşı zorlama hissi, inlemene ve ona karşı itmene, erkeğin dudağını ısırmasına neden olur. "Bebeğim usluymuşsun gibi davran." Sana söyler. "Bu bahis devam ederken güzel amını bana karşı itmene izin veremem." Azarlıyor, uzaklaşmadan önce eli hızla kıçınıza gidiyor.
Changbin'in kafanızdaki yerinden kalkıp Chan'ın olduğu yere doğru hareket ettiğini duyuyorsunuz. Yaşlı erkek yoldan çıkarken seni bıraktı ve Changbin'e bir saniye bile önce olmadığı yerde durması için alan verdi. "Pozisyonu doğru yapmıyorsun." Sana doğru eğilirken sesinin keskin olduğunu, sana doğru eğilirken penisinin amına doğru bastırdığında söylüyor. Avucunu sırtınızın üst kısmında, kürek kemiklerinizin arasında hissediyorsunuz. "Daha fazla eğilmelisin." Neredeyse fısıldıyor, sesi hırıltılı, içindeki titreşim doğruca şimdi ağrıyan amına gidiyor. Changbin, üst sırtınızı aşağı doğru itmeye başlar ve pozu derinleştirir. Bunu yaparken horozunun size daha fazla baskı uyguladığını hissediyorsunuz ve bu his sizi daha yüksek sesle inletir.
Burada daha fazla kalamazsınız, pes etmenize yaklaşık bir saniye kaldı. Şimdi gitmeniz gerekiyor. Bu bahsi kaybedemezsiniz. Yoga pozundan düştüğünüzde beyniniz dakikada bir mil hareket eder, yere bakarken sözleriniz üzerinde kekeler. "G-gitmem gerek." Changbin kıkırdayarak gerginliğini sevimli buluyor, "Oh? Ama daha yeni başladık bebeğim." Chan dalga geçer, elini çenenizin altına koyar ve göz teması kurabilmesi için başınızı yukarı kaldırırken elini tutar. Somurtarak, hafifçe sızlanıyorsun. "B-baba, ben-yani Chan, duş almam gerekiyor." Bu ismin dudaklarından dökülmesine izin verdiğin için zihnine tokat atarken sözcükler birbirine karışıyor. Chan'ın kahverengi gözleri, seni bırakırken bir sırıtışla seğiren 'baba' dudaklarını duyunca derinleşiyor. "Babandan ayrılmak istemiyorsun, değil mi?" Chan, siz başınızı sallamadan önce kısa bir süreliğine dikkatinizi çekerek alt dudağını kaydırarak dilini gezdirir ve sizi ele geçirmekle tehdit eden şehvet dolu sisten kurtulmaya zorlarsınız kendinizi. "Ö-özür dilerim." Kendinizi yukarı itmeden önce tökezlersiniz, kapıya yönelirsiniz. Arkana bakma zahmetinde bile bulunmazsın, kalırsan kalacağını bilirsin, odadan çıkarken kapının arkasından kapanmasına izin verirsin. Orası artık Cehennem, sence tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.