erkek arkadaşın bazen rekabetçi bir adam olduğu için bir meydan okuma yapmaya karar verir. bir ay boyunca hiçbir şekilde boşalmamak anlamına gelen 'kasımda boşalma yok' challange'ı. açıkçası, kolay olacağını düşündü. ama zaten changbin ve han'ın kız arkadaşlarıyla birlikte olduğunuz için, üçünüz erkek arkadaşlarınızı diğer arkadaşlarına kaybettirene kadar kızdıracaksınız. Belli ki erkek arkadaşın, sürekli şirkette olduğu, seni aklından çıkarmak için pratik yaptığı veya ürettiği için arkasından yaptığın şeylerden habersizdi. Bugün onu kızdırmak için planın başlayacaktı. şirin bir etek giydin ve iç çamaşırı giymedin ve onu büyük boy pembe bir kazak ve en sevdiği beyaz dantelli sütyenle eşleştirdin. Onu bazı şarkılar üzerinde çalışırken bulmak için stüdyosuna girdin. hemen varlığını hissetti ve gözleri üzerinizde gezindi, bu da sizi gülümsetti. sizi tepeden tırnağa inceledi ve uyluklarınızın ve bacaklarınızın açıkta olduğunu görünce sertçe yutkundu. "bebeğim!" selamladın ve kucağına oturduğunda şok içinde gözlerini kırpıştırdı. masum bir hareket olması gerekiyordu ama sikinin uyandığını hissetti ve utandı. "Sana yemek aldım." Gülümseyip kollarını boynuna dolayıp onu daha yakına çektin, onu hissetmiyormuş gibi yapmaya çalıştın. pantolonunun sert malzemesine karşı ıslaklığını hissedince alt dudağını yaladı. masumca gülümserken yavaşça ona sürtündün. "Niye?" diye sordun, gözleri karardığında bile rolü bırakmadı. "y/n.." diye uyardı kısık bir sesle. "Hmm?" gözleri, çıkıntısına gizlice giren ve onu avuçlayan elini takip etti. inledi ve gözlerini kapadı, mantıklı düşüncelerini toplamaya çalıştı. her şeyden önce, üyelerine, özellikle de Changbin ve Han'a karşı kaybedemezdi. ikincisi, işteydi ve çalışıyor olması gerekiyordu. "channie..." diye fısıldadın, penisi sanki pantolonundan fırlayacakmış gibi daha da sertleşirken. o sana bir rıza göstergesi olarak baktı ve sen onun pantolonunu biraz çektin ve penisi iç çamaşırından ve pantolonundan kurtuldu. İnledi ve kendinizi kaldırdınız, elleriniz onun sikini sürerken kalçalarınızı yönlendirirken, elleriniz koltuğunun arkalığına dayadınız. otururken onu tamamen içinde hissettin. Plan, kontrolünü kaybedene kadar sikini içinde hareketsiz tutmaktı. "Kahretsin." seni daha yakın hissetmek için kocaman kollarını sana doladı. Sikinin senin içinde seğirdiğini hissettiğinde inledin. o inlediğinde gözlerin büyüdü ve tohumunu içinde hissettin. ona şokla baktın ve o utançla başka tarafa baktı. "Seni çok özledim..Yani neredeyse bir hafta oldu.." diye mantık yürüttü ve sen onu sevimli buldun ve dudaklarına bir öpücük kondurdun. gözlerinin içine baktı. "Ben çoktan kaybettim, umarım hazırsındır, y/n. Artık kendimi tutmak zorunda değilim..."
______________________
Âdem elması > pek çok şey
🙂dinozor boynuymuş gibi görünüyor 🙂ve ben buna bayılıyorum🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.