Jeongin

3.4K 57 2
                                    

İkiniz dizüstü bilgisayarda bir film izlerken  yoğun bir sahne geldiğinde Jeongin'in gözleri parladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkiniz dizüstü bilgisayarda bir film izlerken yoğun bir sahne geldiğinde Jeongin'in gözleri parladı. Belki deneyimli değildi, ama iki kişinin sevişmesinin nesi yanlış? Neden uzağa baktı? Yanında olduğun için olabilir mi?

Filmi duraklattınız.

"Jeongin, neden gözlerini kaçırdın?"

"Bilmiyorum" dedi gülümseyerek sana dönerek. Yanaklarıyla birlikte kulakları da kıpkırmızıydı. Aman tanrım, o çok utangaç~

"Utangaçlığın kızardığın için mi yoksa ben burada olduğum için mi?"

Bir cevap düşünmeye çalışarak kucağına bakarken kalın bir şekilde yutkundu. Bir yarısı ona yalan söylemesini, rahat değilmiş gibi davranmasını, diğer yarısı ise ona doğruyu söylemesini söyledi. Dikkatlice düşünüyordu çünkü bir kez karar verdi mi, geri dönüşü olmayacak.

"Bahsettiğin her şey" diye ağzından çıktı, gerçekten söylemek istemediği şeyi söylediği için kafasına bir tokat attı. Yoksa gerçekten söyledi mi? Ne de olsa ihtiyaç çok acı vericiydi.

Gözlerin büyüdü ve gülümsedin, elini seninkilerin arasına aldın. Daha büyüktü, bu yüzden seninkine mükemmel uyuyor. Jeongin'in gözleri iç içe geçmiş ellere, sonra da senin gözlerine döndü.

"Dinle... Tecrübeli olmadığını biliyorum. Bunu değiştirmemi ister misin?"

"Ama hazır mısın?" diye göz kırpıyor.

"Merak etme, doğrudan sana atlamayacağım. Bu seferkinde sana yardım edeceğim. Kulağa nasıl geliyor?" Utanarak dudağını ısırdın, avucunun yumuşak uyluğuna nasıl yattığını fark etmedin.

Jeongin biraz tereddüt etti ama teklifini kabul etti ve senden sevgi dolu bir öpücük alarak başını salladı.

Dizüstü bilgisayarı yatağın ucuna doğru ittin ve yanına uzanıp bacağını Jeongin'inkine doladın. Her hareketinizi dikkatle izledi, elleri titriyor ve hormonlarının çıldırdığı bir şeyi deneyimleme düşüncesiyle gözleri sulanıyordu.

Yavaşça ama arzuyla, Jeongin kalçalarını kaldırırken eşofmanının bağlarını çözüp aşağı çektin. Boksörlerinin hemen üstüne öpücükler kondururken keskin bir şekilde nefes aldığını duydun ve devam edip edemeyeceğinden emin olmak için etrafına baktın. Jeongin başıyla onayladı ve sen de ona karşılık vererek onu kızdırmaya devam ettin.

Ona iç çamaşırının üzerinden biraz masaj yaptın, yarı sert boyunu ortaya çıkarmak için iç çamaşırını dikkatlice aşağı çektin. Jeongin çok tatlı ama bir o kadar da konsantre görünüyordu, yüzünde hem heyecanın hem de ihtiyacın belirmesine gülümsemeden edemediniz.

Onun penisini elinize aldınız ve pre-cum'u ucuna ve biraz altına yaydınız, ona hafifçe dokunduğunuzda ağzından küçük iniltiler kaçıyordu. Uzunluğuna masaj yaparken, kendini kaldırdın ve dirseğine yaslandın, Jeongin'i öpmek için eğildin. Ağzının içinde inledi ve şehvetli öpücüğe dilini ekleyerek yüzünü nazikçe tuttu.

"Daha hızlı yapabilir misin?" aniden parıldayan gözlerinize bakarak yalvardı. Evet diye mırıldandın ve Jeongin'in kaşlarını çatmasına, dudaklarının ayrılmasına ve dudağının dişlerinin arasına çekilmesine hayran kalarak bileğini daha hızlı çevirdin. O kadar güzel görünüyordu ki, ona yardım etmek için neden senden bunu yapmanı hiç istemediğini merak ettin. Tanrım, Jeongin'in utangaç olması en tatlı şey.

Kalçaları titriyordu ve yüksekte kaldığında elleri çarşafları kavradı. Ve dürüst olmak gerekirse, Jeongin adını inlerken kulağa o kadar hoş geliyordu ki, bunu durmadan duymak istemeni sağladı. İnleme şekli sevimli ama seksi, melodik ve akılda kalıcıydı.

Onu tekrar öptün "Nasıl oldu?"

"Bu... Çok iyiydi. Teşekkür ederim" gülümserken yanakları kızardı ve bu seni kıkırdattı.

"Seni en şirin şey"

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin