Efendileri Eve Döner Ve Melezlerin Kirli Sırrını Öğrenir •Hyunsung Hybrids•

2.7K 56 3
                                    

Hyunsung (hyunjin,jisung) hybrids (melez) serisi| 4. Bölüm 2. Parça -Diğer bir deyişle son bölüm

!uyarı: bu bölüm uzun ingilizcesi 2.6k ve smut¡

-Arkadaşınızın meleziyle bir günlüğüne ilgilendikten sonra şehirden ormandaki kulübenize dönüyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Arkadaşınızın meleziyle bir günlüğüne ilgilendikten sonra şehirden ormandaki kulübenize dönüyorsunuz.

-Verandanın merdivenlerini çıkarken kabinin içinden kapıya doğru koşan bazı adımların sesini duyuyorsunuz.

-Her iki melezinizin de orada olmasını bekliyorsun ama sadece Hyunjin çıkıyor.

-Heyecanla sana sarılır ve seni öper. ne kadar sevimli olduğuna kıkırdarsın.

- Başını okşarsın ve onu öpersin.

-Sonra öpüşürken seni kaldırıp verandanın parmaklığına oturttuğunu hissediyorsun.

-Gülüyorsun. 'Hyunjin bebeğim, sakin ol. Eve yeni geldim'.

- 'Evet, seni bekliyordum'. Gömleğinin düğmelerini açarken diyor.

- 'Jisung nerede?'

- 'Siktir et Jisung'u.' Pantolonunun kemerini çözerken söylüyor. 'Her zaman Jisung'u istiyorsun'. Seni hırsla öpüyor. Elleri vücudunun her yerinde.

- 'Hyunjin bir dakika bekle'. Diyorsun ama onu senden uzak tutmak için hiçbir şey yapmıyorsun.

- 'Ben de senin evcil hayvanın değil miyim? Benim seni gördüğüme, beni gördüğüne sevinmedin mi?'  sorar. Bir eli göğüslerinizi sıkıyor.

- Boynunu ısırdığında bir inilti çıkardın. Tilki kulakları düzgün duyabilmek için yukarıya doğru kalkıyor.

- 'Evet'. Yumuşak bir şekilde inliyor. 'Sesine bayılıyorum. Adımı haykırdığını duymak için sabırsızlanıyorum.' Göğüslerini ısırıp yalamadan önce diyor.

-Zaten ortalığı karıştırmaya başladı.

- Taytını ve iç çamaşırlarını adeta yırtıp ardından sizi ona daha da yaklaştırdığında nefesiniz kesiliyor.

- Pantolonu yere düşerken kollarınız omuzlarının üzerinde, devasa boyu açıkta kalıyor.

-İçine sertçe girerken seni bir kez daha öper.

- 'Siktir'. Acıdan hafifçe inliyorsun.

- 'İyi misin?'  sorar.

-Saçını sertçe çekersin, başını geriye attırırsın.

-Gözleri elinden geldiğince seninkilere sabitlendi.

- Kalbi hızla çarparak beklerken göğsü inip kalkıyor.

- 'Aptal mısın?' Sen sorarsın. Söyle bana'.

- 'Yardım edemedim'. Diyor ve sen dalga geçiyorsun.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin