HyunLix senin ile ilgileniyor

2.9K 63 3
                                    

[7:27]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[7:27]

hyunjin ve felix mesajlarına ve çağrılarına cevap vermeni sağlamaya çalışıyorlardı ama enerjiniz veya motivasyonunuz olmadığı için cevap vermiyordunuz. telefonunuzun komodinin üzerinde çalmasına izin verdiniz ve tekrar uyumaya çalıştınız.

Birkaç saat sonra kapınızım çarpma sesi ile uyandınız, cevap verene kadar gitmeyeceğini biliyordunuz. İç çekerek yatakta doğruldun ve yavaşça kapıya doğru yürüdün. açtığınızda, erkek arkadaşlarınızın orada dikildiğini görünce şaşırmadınız. Onlara zayıf bir gülümsemeyle arkanı döndün ve odana geri döndün. kapının kapandığını, hyunjin ve felix'in fısıldaştığını duydun ama ne olduğunu bilmiyordun.

yatağın gömüldüğünü hissederek döndün ve onlarla yüzleştin. sana dönük oturdular ve hyunjin elini senin yanağına koyarken, felix elini örtülü beline koydu.

"Kötü gün mü, aşkım?" hyunjin yumuşak bir şekilde sordu, başını sallamana ve gülümsediği dokunuşuna yaslanmana neden oldu.

"Üzgünüm," diye fısıldadı Felix, "Kalıp sana sarılmamızı ister misin?" bir kez daha başını salladın ve çocuklar gülümsedi.

"Burada hala eşofman var mı? geçen sefer bıraktıklarımız duruyorlar mı?" hyunjin sordu, sen başını salladın ve şifonyeri işaret ederek "alt çekmece mi?" Bir kez daha başını salladın ve ikisi de ayağa kalkıp eşofmanlarını aldılar.

Üzerini değiştirip yatağına döndükten sonra hemen sana sarıldılar, hyunjin seni arkandan, felix seni önden tuttu.

"Biraz daha uyumaya çalış aşkım, tamam mı?" dedi hyunjin ve sen başını salladın, erkek (arkadaşlarının) kollarında güvende ve korunmuş hissediyordun.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin