01.42 am
Yavaşça sana vurmaya devam etti. Bunu bilerek yaptığını biliyordun, sırf seni kızdırmak için, sırf küstah davranışın için seni cezalandırmak için.
"Bu kadar kötü bir kız olmanın cezası olduğunu biliyorsun, değil mi?" kulağına yavaşça fısıldadı. Sesi nefes nefeseydi çünkü yavaş bir tempoda olmasına rağmen doruk noktasına yakındı. Belini saran bacaklarını kavradı ve içinde daha derine inmek için göğsüne bastırdı.
Bu yeni pozisyonda inliyordun, artık bunu kaldırabileceğini düşünmüyordun. Tam cümleler kuramasan da "boşacağım"a benzer bir şeyle inlemeyi başarıyorsun. ve bu onun daha hızlı olması için yeterliydi. Çok fazla değil, sadece birazcık ki ikiniz de orgazm olabilesiniz.
"Yine yaramazlık yapacak mısın?" seni sıcak havluyla temizlerken sordu.
"Sanırım yaparım" Dudaklarında bir sırıtış belirirken utanmadan söyledin.
_____________________
Merhaba ufak bir reklam arası veriyoruz, bu yazıyı çok sevdiğim bir okuyucumun ingilizce yandere hikayeler yazdığı tumblr sayfasından aldım. Benim baktığım kadariyla erkek grupları için oldukça hoş bölümler yazıyor göz atmak isterseniz tumblr sayfasının ismi; @/yandere-stories bir şans vermenizi tavsiye ederim.
Ve erin, sanırım ben de yaramazlık yaparım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.