Jisung

4.7K 63 35
                                    

Jisung, odadaki tüm mobilyaların yerleştirilmesine yardım ederek yerleşmene yardım etmeye karar verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung, odadaki tüm mobilyaların yerleştirilmesine yardım ederek yerleşmene yardım etmeye karar verdi. "Teşekkürler Jisung, bunu yardım almadan yapabileceğimi sanmıyorum."

Daha büyük kutulardan birini gördünüz ve kutuyu açtınız. Dudağını ısırırsın ve hızla yatağın altına saklarsın. Jisung hareketlerini fark etti ama bunu sormaya karşı çıkmaya karar verdi.

"Jisung? Tuvalete gitmem gerekiyor ve sonra son kutuyu alacağım." Jisung başını salladı, vücudun gözden kaybolunca Jisung yatağa gitti ve kutuyu aldı. Biri izliyor mu diye etrafına bakındı ve kutunun ağzını açtı. Uzak dur diyen büyük bir kağıt vardı, bu da onu içeride ne olduğu konusunda daha da meraklandırdı.

Kağıdı hareket ettirdi ve bir sürü yazılı kağıt buldu. Tüm kağıtları hareket ettirir ve farklı oyuncaklar bulur. Vibratörler, farklı popo tıkaçları, hayvan kulakları, gerdanlıklar ve bir yapay penis. Jisung, bunu gördüğü için biraz garip hissederek kağıtları çabucak geri koydu. Jisung, kağıt kulesine tekrar bir kağıt koymak istedi ama merakı onu yendi.

İlk sayfayı aldı ve okumaya başladı.

"Seks dürtümün yüksek olduğunu fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Seks dürtümün yüksek olduğunu fark ettim. Her zaman doldurulmak istiyorum. Gerçekten denemek istiyorum, erkeğim beni seks oyuncağı olarak kullanıyor. Ben uyurken beni oyuncaklarla çokça dolduruyor ve sonra o oyuncaklar hala içerideyken bana giriyor. O anda uyandığımı, yüksek sesle inlediğimi hayal ediyorum. Ama sonra beni susturmak için ağzını tıkadı. Kontrolüm olmadığı için birçok kez boşalıyorum. Çünkü o anda ben sadece bir oyuncağım. İlk olarak vajinamdaki vibratörle başlıyor. Sonra popo fişi ve son olarak sikini de çıkarır ve benim vajinama koyar. Bütün bunlar ben uyurken, beni itmeleriyle uyandığımda ağzıma bir tıkaç kapatıyor, bu sessiz kalmam için. Beni zevkten ağlatmasını istiyorum."

Okuduktan sonra gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuduktan sonra gülümsedi. Zaten seks hakkında kurallar koymuşlar ve y/n zaten buna rıza göstermiş. "Pekala, eğer bu senin hayalinse, neden gerçeğe dönüştürmüyoruz?"

 "Pekala, eğer bu senin hayalinse, neden gerçeğe dönüştürmüyoruz?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung gece odanıza girer. İçeri girerken kimsenin izlemediğinden emin oldu. Jisung odaya baktı ve gözleri yataktaki senin vücuduna indi.

Büyük bir üst ve bir külotla orada uyuyakalmışdın. Battaniyelerin yere atılmışlardı. Jisung parmak uçlarında yatağa gitti ve yatağının altından kutuyu aldı ve açarken sırıttı. Oyuncakları kutudan çıkarmadan önce yazıları ve çizimleri kenara koyar ve yatağın üzerine bırakır.

Vücudunu kavradı ve karnının üzerinde olduğundan (yani onu tam olarak göremeyeceğinden) emin oldu. Külotunu indirdi ve gülümsedi.

Jisung siyah vibratörü ve yağı aldı. İçine koymadan önce onu yağlar ve takar. Bunu hissettin ve inledin, ama hala uyuyordun. Sonra kutunun içinden kıç tıpasını alır ve sana takar.

Zevk için uykunda kıpırdandın. Jisung ağız için tıkaç topunu alır ve kolayca ulaşabileceği bir yere yatağa koyar, sonra boxerını aşağı çeker ve sikini vajinanıza dayamadan önce kendini okşar. Eğilerek kendini içeri itti. Yavaşça ittiği için tam olarak uyum sağlamanıza izin vermedi.

Gözlerin şokla açıldı ve nefes nefese bir inilti bıraktın. Jisung, arkanızdaki adam size hızlı bir şekilde güven vermeye devam ettiği için şok halindeyken, elini tıkacına götürdü ve ağzınıza koydu.

Bu tam olarak hayal ettiğiniz şeydi. O gazeteleri, o kirli fantezileri gerçekten okudu mu? Gözlerin başının arkasına yuvarlandı, midendeki düğüm çözüldü. "Oh çok ıslak, bunu sevdin değil mi? Tüm deliklerinle doldurulmak?"

Evet diye sızlandın, ama ağzındaki tıkaç yüzünden susturuldun. Jisung gülümsedi. "İyi bir kız. Umarım bu gerçekten fantezini tatmin eder."

Başını salladın, aklına milyonlarca düşünce geldi. 'Nasıl bildi? Ben yokken gerçekten kutunun içine mi bakıyor?'

o  boşaldığın gibi yavaşlamaya başladı. "Yakınım." Der ve son bir hamleyle, boşalır, seni tekrar boşaltır. Jisung seni yatağa bıraktı ve sen hala oyuncaklar yüzünden kıvranırken sırıtarak kendini yavaşça dışarı çıkardı.

Vibratörü aldı ve çekmeden önce titreşimlerini kapattığından emin oldu. "Şuna bak, ne kadar da berbat bir ifade." Popo fişini tutuyor ve yavaşça dışarı çekerek inlemenizi sağlıyor.

Jisung daha sonra yüzünüze doğru hareket eder ve tıkacı çıkarır. "Uyu, yarın uzun bir gün olacak." Jisung ayağa kalktı ve banyoya gitti ve seni temizlemek için ıslak bir havluyla geri geldi. Tüm dağınıklığı ve boşalmayı siler ve sonra yatakta rahat etmenize yardımcı olur.

"İyi geceler y/n. Kim bilir sırada kim var.*"

Jisung, ilişkiden sonraki gecenin ilerleyen saatlerine kadar çizim için gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung, ilişkiden sonraki gecenin ilerleyen saatlerine kadar çizim için gülümsedi. Önce saate sonra çizimine bakar. "İyi. tam zamanında."

Jisung, aşağı inmeden önce çizimi bir zarfa koyar. "Günaydın Sung." Jisung gülümseyerek sana baktı, senin yazının ve çiziminin olduğu zarfı sana verdi.

"Bu nedir?" verdiği zarfı görünce ona sordun. Açtınız ve şok oldunuz. "Demek dün gece oydu."

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin