Hyunjin

3.6K 51 0
                                    

hyunjin'in çenesine tüy kadar hafif öpücükler koydun, parmak uçlarını yumuşak göğsünde gezdirdin, meme uçlarıyla az ama yeterli temas kurduğundan emin oldun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hyunjin'in çenesine tüy kadar hafif öpücükler koydun, parmak uçlarını yumuşak göğsünde gezdirdin, meme uçlarıyla az ama yeterli temas kurduğundan emin oldun. Küçük olabilirdi ama hyunjin'in hissettiği zevk büyüktü.

"Ne kadar iyi bir çocuksun, değil mi jinnie?" Kulağına fısıldamak için hareket ettiğinizde bunu mırıldanıyorsunuz, dişlerin kulak memesini yakalıyor ve övgünüzün ardından hafifçe iç çekiyor. "Ne yazık ki, tüm aldığın bu. böyle boşalabileceğini düşünüyor musun?"

alay hareketlerin, daha önce ona verdiğin öpücüklerden dolgun ve şişmiş dudaklarından bir inilti bırakması için yeterliydi. "Bana daha fazla dokunmanı istiyorum, lütfen, lütfen bana daha fazla dokun." yeni siyaha boyadığı saçlarıyla erkek nefesini tuttu.

En azından onun istediğinin tadına bakabileceğine karar verdin, göğsüne indin, dilini meme uçlarının üzerinde gezdirirken eliniz çıplak horozuna gitti.

Başparmağınız horozunun hassas ucu etrafında döndükten sonra hyunjin'in ağzından çıkan soluk soluğa sesler külotunuzu sırılsıklam bırakmak için yeterliydi. "lütfen! Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var, tekrar yap," diye sızlandı.

"Çok tatlısın biliyorsun değil mi tatlım?" övdün, yumuşak hareketini sürdürdün.

Hyunjin'in tüm vücudu kaskatı kesilmeden ve gelirken zevkini sallamadan önce çok fazla sevişmenize gerek yoktu. "Teşekkür ederim," diye mırıldandı, başın kendini boynuna gömmek için öne eğilirken gözleri titreyerek kapandı.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin