Chris

3.1K 60 11
                                    


Yavaşça yaklaşırken kulaklarınızda hafif bir uğultu sesi çınlıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaşça yaklaşırken kulaklarınızda hafif bir uğultu sesi çınlıyor. Uyumadan önce olan son şeyi hatırlamaya çalışırken her şey bulanık görünüyordu. Eve nasıl geldiğin belli değildi, en son bulunduğun yerin kitapçı olduğunu hatırladın. Ayağa kalkmaya çalışıyorsun ve başının sol üst tarafında keskin bir batma hissediyorsun. Elin biraz yatıştırmak umuduyla ağrıyan bölgeye dokunmak için yalvarıyor, ancak kolların hareket etmiyor. Kafan karışmış, etrafına bakıyorsun ve evde olmadığını fark ettiğinizde paniklemeye başlıyorsun.

"Şşş, sorun değil," diye fısıldıyor biri yanından. Tam olarak kim olabileceğini merak ederek ona bakmak için gözlerin kısıldı, burada sanz yardım edecek arkadaşlarından biri olması için dua ettin. Yüz tanıdık geliyordu, daha önce görmüş gibi ama nerede olduğunu veya daha önce konuşup konuşmadığını hatırlayacağın kadar tanıdık değildi. Bir çığlık atmaya çalışırken gözlerin büyüyor ama yapamıyorsun. Dudakların zorla kapatılmıştı, tahmin ettiğin şey, bant. "Hey, sorun değil, iyisin." tekrar konuştu, aksan sana yabancıydı, zihnin nereden geldiğini tam olarak belirleyemeyecek kadar bulanıktı. Kurtulmak için onun saçma sapan konuşmalarını görmezden geldin. O kadar güçlü değildin ama yine de denerdin. "İyi olduğuna söz veriyorum, ben sadece," diye tekrar başladı, bu sefer senin yanında kıvranıp kıvrandığını görünce biraz panikledi. sizi yatağa bağlayan engellerden en az birinden kurtulmak için sahip olduğun tüm gücü kullanarak. "Bebeğim, lütfen" diye sessizce yalvardı, kendine  en yakın olan sağ bileğinden tutup hafifçe ovuşturdu. "Bu kadar sert çekmeye devam edersen kendine zarar vereceksin," dedi, sanki gerçekten umursuyormuş gibi gülümsedi. Bunu yapanların kendisi olduğu sence açıkça belli olurken, neden senin için endişeleniyormuş gibi göründüğünü anlayamazsın. Bileğini onlardan uzaklaşmak için elinden geldiğince sert bir şekilde öne atıyorsun ve ipin yumuşak tenini kestiğini hissedince acıyla irkiyorsun. "Tanrı aşkına, bu kadar zor olmayı bırak ve hareketsiz kal" diye sesini yükseltti, elleriyle yine bileğini kavradı bu sefer daha da yukarıya. lütfen," diye sessizce yalvardı kendine en yakın olan sağ bileğinden tutup hafifçe ovuşturdu. "Bu kadar sert çekmeye devam edersen kendine zarar vereceksin," dedi, sanki gerçekten umursuyormuş gibi gülümsedi.

Yavaşça hareket etmeyi bıraktın, bu durumda olabildiğince rahatladın ve bir açıklama bekleyerek ona baktın. "Seni incitmeyeceğim prenses," diye devam etti, iplerin neden olduğu yanma hissini yavaşlatmak için parmaklarını bileğine sürterek. "Eminim ip çok rahat değildir ve üzgünüm," sesleri bir fısıltıya indi. "Ama hareketsiz kalırsan, daha fazla sıkmazlar," dün geceyle ilgili son anılarını karıştırmaya çalışırken gözlerin çabucak kapanıyor, ama yerel kitapçınızın ön kapısından içeri girerken yanında hiçbir şey görünmüyordu. en iyi arkadaşına hediye edecek bir kitap bulma umuduyla gitmiştin oraya.

"Beni hatırlıyor musun?" tekrar konuştu, sesini tekrar duyana kadar zevk aldığını bilmediğin sessizliği bozdu. Gözlerini açtın ve bir an yüzünü analiz ettin. Cevabını beklerken gözleri parlıyordu, neredeyse güvence için yalvaran bir köpek yavrusu gibi. Hatırlamayı her şeyden çok istiyordun. Tam olarak ne olduğunu anlamak istedin, ancak belirli anıların nerede ortaya çıktıklarını tam olarak belirleyemedin. Bunun onu üzmeyeceğini umarak tereddütle başını salladın. "Ah prenses, gerçekten başını ağrıttın, değil mi?" Kaşlarını çatarak boşta kalan ellerini nazikçe sol gözünün üstündeki ağrıyan noktaya koydu. "Biraz zaman alacak, ama o anılar geri gelecek." Gülümsedi, yüzünü seninkine yaklaştırdı. "Benden kitap tavsiyesi istedin," diye başladı parmakları yavaşça saçına doğru hareket eder. "Benimle konuşmayı isteyerek seçtiğinde şansıma inanamadım," diye devam ettiler, küçük bir tutamı alıp başparmak ve işaret parmağı arasında ovuşturarak "ama yaptığında, hiç bu kadar mutlu olmamıştım," gözlerin büyüdü. sen onun her hareketini izleyip, "Sana sadece kitabım olduğunu söylemiştim, bende istediğinden var" diye, anlamaya çalışırken, o da ellerini çekip saçlarını bıraktı ve yere uzandı.  Tekrar kaldırırken ellerinde kalın bir kitap vardı ve onu nazikçe göğsüne yerleştirdi. "İstersen sana okuyayım," diye tekrar yüzüne baktılar. "Belli ki bunu kendin okumana izin veremem, bu senin ellerine ihtiyaç duymanı gerektirir ve henüz bunları çözmeye hazır olduğumuzu sanmıyorum," diyerek kitaba baktın ve sonra ona döndün, tam olarak değil. nasıl tepki vereceğinden emin olamadın.

"Ne kadar aptalım, buraya nasıl geldiğini hiç açıklamadım, değil mi?" Başını salladın. "Bunu çıkarabilir miyim?" dudaklarına yapışan bandı göstererek kaşlarını kaldırdı. Çılgınca başını salladın, başka bir şey istemedin. "Bana bağırmayacağına söz ver? Belli ki kimse seni duymayacak ama çığlık attığını duymak beni üzecek." Yine başını salladın, sözünü tutup tutmayacağından emin değildin ama konuşmaktan ve en azından soru sormaktan başka bir şey istemiyordun. "İyi,"

Elleri yüzünüze yaklaşırken gözlerini kapadın ve bant çabucak cildinden koparken acıyı hissettin. "Orada.....nasıl hissediyorsun?" diye sordu, bant hâlâ ellerinde, yanağının solunda. "İyiyim," ses çıkarmayı başarırsın, kendi sesin kulaklarını şaşırtır. "Pekala, güzel," diyerek ellerini çekti, bandı yanına yere attı. "Şimdi, kendimi açıklamama izin verin," başını salladın ve tüm dikkatini ona verdin. "Dediğim gibi, benden bir kitap tavsiyesi istedin," kitabı gösterdiler, "sonra konuşmaya başladık ve sen de benimle bir kahve içmeyi kabul ettin," yine başını salladın, belli belirsiz biriyle kitap hakkında konuştuğunu hatırlayarak. kitaplar, ama daha fazlası değil. "Ve sonra kafeye giderken bayıldın," diye açıkladı, gözleri bir o yana bir bu yana kayıyordu. "Bir anda bayıldım mı?" diye sordun, daha önce hiç bayılmadığın için şaşkın bir ifade yüzüne yerleşti. "Mhm, beni gerçekten korkuttu, ne yapacağımı bilmiyordum." Yalan söylediğini düşünmeden edemiyordun ama bunu sorgulamanın daha fazla bilgi edinmenize yardımcı olmayacağını biliyordun. "Peki sonra ne oldu?" diye sordun göz teması kurmamaya çalışarak. "Pekala, seni çabucak arabama bindirdim ve buraya getirdim, seni bırakamazdım... Biri sana ulaşmış olabilir." Sanki bu düşünce onu kırmış gibi kaşlarını çattılar. "Neden halatlar?" Soru sormaya devam ettin. "Pekala, çok fazla hareket edersen beyin sarsıntısı için kötü olduğunu duydum, bu yüzden iyi ve hareketsiz olduğundan emin olmak için seni bağladım. Bunu seni iyi ve güvende tutmak için yaptım bebeğim," dediğinde iç çektin, ne kadar sorarsan sor, sana hiçbir gerçeği söylemeyeceğini fark ettin.

 "Telefonum nerede?" Düşündün, arkadaşlarının seni aramak için mesaj atmış olabileceğini umarak. "Şey, sen düştüğünde kırıldı," diye bakışlarını kaçırdılar. "Pekala, belki arkadaşlarımdan birini arayıp iyi olduğumu haber verir misin? Onları endişelendirmek istemem-" "Buna gerek yok," diye çabucak sözünü kesti, yatağa yaslanıp dirsekleriyle kendini destekledi. "Kimse seni aramayacak, bu yüzden eski arkadaşlarını düşünmesen daha iyi olur," diye gülümsedi, tutmak için elini uzatarak. Çekebildiğin kadar uzaklaşıyorsun ve kafanı onlardan çevirerek ters yöne bakıyorsun. "Ne demek eski...arkadaşlar," endişe boğazında köpürmeye başlayınca konuşman gitgide zorlaştı. "Eh, artık hayatının bir parçası olmayacaklar," diye fısıldadı ellerini çenene uzatın ve yüzünü görebilmek için geri çekildin."Bundan sonra benimle kalacaksın prenses ve sana çok iyi bakacağıma söz veriyorum." Gülümsedi, başparmaklarıyla çeneni aşağı yukarı ovuşturdu. Kaçmaya çalıştın ama seni yerinde sabit tuttu. "İnsanlar beni aramaya gelecek, yakalanacaksın," diye tükürdün, gözlerinden yaşlar süzülüyordu. "Bunun doğru olmadığını ikimiz de biliyoruz," diye tekrar kaşlarını çattı, baş parmağını alt dudağına doğru kaydırdı. "Arkadaşların aslında seni umursamıyordu, sadece seni kullanıyorlardı, senin de bunu gördüğünü biliyorum," baş parmağını alt dudağına sürterek geri çekilmeden önce çeneni bıraktı. "Nasıl-" "Şşşt, bunu şimdi konuşmayalım, seninle vakit geçirmeyi tercih ederim" gülümsedi, ayağa kalktı, ve yatağın kenarına oturmak için hareket ediyor. "Lütfen, bırak gideyim," diye yalvardın, tam olarak ne olduğunu anlamadan, ama saniyesinden giderek daha fazla korkmaya başladın. "Üzgünüm bebeğim ama bunu yapamam," tekrar eline uzandı ama senin ürktüğünü görünce durakladı. "Neden baştan başlamıyoruz?" kitabı göğsünden çekip daha önce oturduğu sandalyeye koyarak başını salladı. "Benim adım Chris, sonunda seninle tanıştığıma memnun oldum.....y/n" ve daha önce oturdukları sandalyeye oturarak.

y/n" ve daha önce oturdukları sandalyeye oturarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin