Odada duyulan tek ses, hyunjin'in kabarık dudaklarının yanından düşen sabit 'ah'ların sesleriydi.
onun tarafında, uylukları kalçalarınla biraz aralanmış, her penisini onunkinin içine soktuğunda ağlatacak bir hızla onu sürekli eğiyordun.
Yüzünü koluna gömdü, diğeri ise sızdıran sikini hızla sarsmak için aşağı indi. sesleri kısa sürede ne kadar muhtaç olduğunu gösteren sızlanmalara dönüştü.
Penisinin ucu prostatına çarptı ve uylukları bu hissin etrafını kapatmaya çalışırken o hisle inledi ama sen sadece yerini hatırlatmak için orayı tekrar dürttün.
birkaç daha hızlı hareketle onun sıkı duvarlarına karşı kendini sürükleyerek ilerlersin, siki sarsılır ve boşalmaya oldukça yakın olduğu gözler görülebilir, sen ise usulca onun dar deliğine başlıyorsun. Bir süre boyunca aynı tempoyu koruyor ve uyluklarındaki yanmayı görmezden geliyorsun.
Penisi çarşaflara ve alt midesine karşı kalın ve beyaz meni fışkırtıyor ve bu duygu vücudunu sararken gözleri kapanıyor. Adın, iniltilerle birlikte sessiz bir dua gibi dudaklarından dökülüyor.
Her itişte sikinin altında gevşek bir şekilde sallanıyor, tükürük dudaklarının kenarından aşağı düşerken ağzı açık kalıyor.
"Ah! Ben-bu çok mmmh-çok." diye fısıldıyor, eli hassas sikini terk ediyor ve alt midesine hareket ediyor, kendi boşalmasını bulaştırırken inliyor. "Seni burada hissedebiliyorum," diye mırıldandı ve sen ona mırıldandın.
"Benim çok iyi alıyorsun, hyunjinnie. benim için bir kez daha yapabilir mısın?" Sen devralmak ve onun için yavaşça onun sikini pompalamak için uzanarak isteğini dile getirdin. Duyarlılıkla tekrar haykırır. Cevap vermediğinde ucu üzerine baskı uygularsın. "Evet! evet, alabilirim.." diye sızlanıyor ve siz onu memnun etmeye devam ederken cevabından memnun olarak gülümsüyorsunuz.
____________________
Kızlar siz nasıl her gün sütyen takıyorsunuz yahu?
Uzun zaman sonra bu gün taktım ve göğüslerimin üzerinde hicbir işe yaramayan yastiktan bir zırh varmış gibi hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanficStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.