3 Hafta|| Lee Felix Smut

3.4K 53 3
                                    

Erkek arkadaşın şimdi 3 haftalığına gitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erkek arkadaşın şimdi 3 haftalığına gitmişti.

Kucaklanmadan 3 hafta.

Kurabiyeleri ve kekleri olmadan 3 hafta.

Yumuşak kıkırdamaları olmadan 3 hafta.

Seks olmadan 3 hafta.

Şikayet etmemelisin, onunla çıkmanın nasıl bir şey olduğunu başından beri biliyordun, bir idolle çıkmanın birçok insana bir rüya gibi görünebileceğini biliyordun, ama aslında oldukça zordu.

Sıkı programlar, sizin için sınırlı boş zaman. Ama en kötü yanı, Turlar.

Tur için gitmişti ve şimdi onsuz 3 hafta oldu ve onu tekrar görene kadar 4 hafta daha vardı.

Bu gece biraz boş zamanı ve kendine ait bir odası vardı, bu yüzden bir görüntülü arama önerdi ve siz de memnuniyetle kabul ettiniz.

Kamerayı açtın ve erkek arkadaşını görünce kalbin eridi. Çok saftı, makyajsızdı, sevimli kıyafetleri, yüzündeki değerli gülümsemesi ve tabii ki yüzündeki sevimli küçük çilleri.

"Merhaba benim güzel bebeğim" dedi sıcak bir tonda gülümseyerek

"Merhaba Lixie nasılsın prens?" Dizüstü bilgisayar ekranından onun saçını sevebilmeyi dilemiştin.

"İyiyim aşkım seni çok özledim"

"Bebeğim ben de seni özlüyorum ama sabırlı ol, sandığımızdan daha erken birlikte olacağız" diyerek ona güvence verdin ve özellikle o anda yaşadığı baskıyla bu sözlere her şeyden çok ihtiyacı olduğunu bilerek teselli ettin.

Yaklaşık 30 dakika boyunca günlerinizden ve hayatınızın en son dedikodularından ve haberlerinden bahsederek sohbet etmeye devam ettiniz.

"Uhm peki ben-ben aslında şey düşünüyordum" dedi seni biraz endişelendiren sözleri üzerine sendeleyerek

"ne var bebeğim?" merakla sordun

"Artık ben yalnızım ve sen de odamızda yalnızsın" nefes almak için durdu "ve aslında vücudunu çok özledim"

"Ohhh bebeğim böyle seks yapmak ister misin?" Bunun nereye gittiğini anlayarak sordun

"Kahretsin! Evet bebeğim, lütfen oradayken yaptığım gibi sana rehberlik etmeme izin ver"

Hiç tereddüt etmeden pantolonunu ve iç çamaşırını onu kızdırmak için biraz yavaşça indirmeye başladın.

"Y/n! Benimle alay etmeyi bırak" diye sızlandı ve sen güldün.

Yatakta dört ayak üzerinde otururken ve bacaklarınızı açarken dizüstü bilgisayarınızı ayarladınız, kameranın önünde ona kıçınızı ve özel bölgelerinizi tam olarak görirken nefesi kesildi.

Eşofmanını ve boxerını indirdiğini ve hemen kendini pompaladığını gördün.

Hafifçe inlerken ona bakarak kelimenin tam anlamıyla havada taşlanmaya başladın

"Mmm,  Lixie beğendin mi? Gördüğün hoşuna gidiyor mu?" Bacaklarını açarak kameranın önüne oturdun "Ben senin sikinin üzerinde zıplarken altımda seninkinin olmasını ister miydin?"

"Kahretsin kedicik" dedi ucuyla alay ederken üzerine tükürdü "benim için parmaklarını em"

Dediğini yapın, orta ve yüzük parmağınızı ağzınıza sokup gözleriniz kapalı ve inleyerek onları emiyorsunuz.

"Oh kahretsin" dedi derin sesiyle hala kendini pompalayarak "şimdi kendini kızdır"

Parmaklarını ağzından çektin ve tıpkı onun istediği gibi alt kısımlarında oynatmaya başladın.

"Daha hızlı yap bebeğim" dedi ve sen de memnuniyetle yaptın "parmaklarını sok bebeğim, görmem için küçük deliğini sik" dedi.

"Mmm siktir bebeğim çok sıkı" diye inleyerek hemen iki parmağını deliğine soktun kamera önünde kendini makaslarken dedin.

"Oh kahretsin onları daha hızlı hareket ettir bebeğim"

Parmaklarınızı daha hızlı hareket ettirmeye başladınız ve o da aynı şeyi sikinin üzerindeyken yaptı ve bu noktada ikiniz de yüksek sesle inliyordunuz.

Felix daha fazla dayanamadı ve kendi başına geldi.

Onun boşalmasını kendi üzerine döktüğünü gördüğünüzde, deliğinizin içindeki boşalmasının ne kadar sıcak ve dolu olduğunu hatırladınız, bu da orgazm olmanıza ve adını yüksek sesle inlemenize neden oldu.

İkiniz de sakinleşmeye çalışırken derin bir nefes almaya başladınız.

"Ah kedicik, gerçekten orada olup sana sarılmak ve seninle duş almak isterdim" dedi yüzündeki somurtkan ve kalbinin kırılmasına neden olan bir ifadeyle.

"Oh bebeğim hayırrrr, lütfen o suratı yapma, söz veriyorum düşündüğünden daha erken tekrar birlikte olacağız ve birlikte yemek pişireceğiz, yolculuğa çıkacağız, akşam yemeği randevularına çıkacağız, en harika seksleri yapacağız ve daha pek çok şey yapacağız. Birlikte çok eğleneceğiz" dedin o somurtkanlığı suratından silmeye çalışırken ve o parlak bir şekilde gülümsedi.

O gece ikiniz de telefonu kapatmadınız, mümkün olduğunca uzun süre birlikte kalmak istediniz ve sonunda ikiniz de video görüşmesinde uyuyakaldınız.

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin