Hyunjin

4K 41 8
                                    

Tbh Chan was just laughing it off - but Hyunjin and his *i know I'm hot and I get off in driving all these people crazy* pretty prince attitude

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tbh Chan was just laughing it off - but Hyunjin and his *i know I'm hot and I get off in driving all these people crazy* pretty prince attitude.

••••••••••••••••••

Hyunjin, azgın küçük bir yaratıktır. 🎶Şeyinizi(kendisini?) yere koymanızı, ters çevirmenizi ve onun üzerine çevirmenizi istiyor. Esasen, seksin tüm güç oyunu unsurunu sever ve hiçbir şey onu bir insandan çok bir nesne gibi kullanılmaktan ve istismar edilmekten daha fazla besleyemez. Taşlanmak, boğulmak, tokatlanmak, şaplaklanmak, tam bir acı orospusu olmak istiyor. İkinizi pis, sıvılarla kaplı yapmak istiyor. Ve tam boşalmak üzereyken boynuna bastırdığınızda ve onu yeterince sersemlettiğinizde, rüya gibi küçük, nefes nefese bir prens gibi olacak.

Beni yanlış anlama, güç oyununun önemli olmadığı tüm yumuşaklığı ve yumuşak sevişmeyi sever. Ancak kişiliğinde dikkat, onay ve övgü aramasını sağlayan bir şey var. Ayrıca çok vahşi, aşırı, sınır tanımıyor, her şey büyük hareketler, drama ve eğlence ve işte her şey daha da zorlaşıyor ve görünürde sonu yok. Mükemmel olmak istiyor, herkesin onun hakkında bunu düşünmesini istiyor ve bu sonsuz bir baskı çünkü kimse mükemmel olamaz ve herkes onun yaptığı şeyi sevmeyecek. En ufak şeyler için kendini çok hırpalıyor ve yeterince iyi olmadığını düşündüğü küçük anları oluyor.

Yani onu kontrol ettiğiniz, ona kuralları verdiğiniz ve vücudundan sorumlu olduğunuz, soluduğu havanın ve ona getirdiğiniz zevkin olduğu bir dinamiğe sahip olmak - bu onun için bir güvenlik ağıdır. Ona hayatında sahip olmadığı tüm odağı, yapıyı ve nesnelliği veriyorsunuz. Bu, onu tutup kucaklamak veya onu en aşırı cinsel anlamda kullanmak kadar basit olabilir. Eylem = sonuç. Kötü davranış = ceza. İyi davranış = ödül. Açık ve kolay. İyi olmak istiyor ve siz onu ödüllendirene kadar sadece basit kuralları ve komutları takip ediyor. Aynı zamanda, onun kötü duygularını alması/atması için bir çıkış noktasısın ve onları onun yerine taşımasına yardım etmene izin veriyor.

Yeterince komik, bu dinamiği test etmeye devam ediyor, çok sert olduğunu düşünseniz bile gitgide daha fazlasını istiyor. Boğulmayı çok seviyor, bu yüzden onun iyiliği için çok dikkatli ve sorumlu olmak için çaba göstermeniz gerekebilir ve bu onun dikkatini daha da fazla aramayı besler - ona istediğini vermek için çok çalıştığınızı görmek onun senin merkezin gibi hissetmesini sağlar.

Bu şekilde onun için orada, senden başka kimse yokmuş gibi hissediyor, bu yüzden sana her geçen gün daha fazla güç vermeye devam ediyor, zihnini, bedenini ve kalbini senin istediğin gibi yapmak için gitgide daha fazlasını veriyor çünkü sana güveniyor. . Onu kırmanı ve sonra tekrar bir araya getirmeni istiyor. Yapı, kontrol, güvence, otoritedir. Kısıtlamaların ve sınırların olmadığı hayatında bile, süreç içinde olgunlaşırken sizin örneğinizden küçük ipuçları alıyor.

Onu övmenizi ve onunla ilgilenmenizi sağlamak için bu yoğunluğu ve çöküşü seviyor. Aşırılıkları sever, tüm güvenini ve gücünü size verir, sizi en yoğun şekilde ele geçirebileceğini size kanıtlar ve sonrasında onu övdüğünüzde sevinçten ve gururdan ağlar.

Onu boğ, saçını çek, elini tut - onu bağlayabilir ve ona her şeyi yapabilirsin ama ellerini ondan asla uzak tutma. Dokunmaya ihtiyacı var, varlığını hissetmeye ihtiyacı var. Ona hem işkence eden hem de onu on kez yatıştıran elleri hissetmeye ihtiyacı var. Onu tutmak istediğinizi, ona dokunmak istediğinizi hissetmeye ihtiyacı var. Bu nedenle, boğulma gibi nazik ve hassas eylemler söz konusu olduğunda, onaylanmış hisseder çünkü bunların hepsi sizin odak noktanız, dikkatiniz, dokunuşunuz ve arzunuzdur o.

Daha sonra boynunu, derisinin battığı yerlerin üzerinden yumuşak öpücüklerle yatıştırın ve o anda ve orada ölecektir. Boşaldığında çok bitkin ama rüya gibi görünürdü, gözlerinden yaşlar süzülür gibi küçük kristal gibi yavaş yavaş vuruyordu. Ve fısıldıyordu, 'teşekkür ederim", tüm inlemelerden, sızlanmalardan ve çığlıklardan dolayı boğazı ağrıyor olsa bile. Ona onunla ne kadar gurur duyduğunu söyleyeceksin, yaptığı tüm iyi şeyler ona değerini hatırlatacak. Ona sadece seks konusunda iltifat etmeyin, onun hakkında beğendiğiniz tüm özellikleri söyleyin çünkü bunların kabul edildiğini hissetmeye ihtiyacı var ve onaylandığını hissetmesine yardımcı olacaksınız - onun iyi olduğunu, değerli olduğunu söylüyorsanız, o zaman buna inanıyor. .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin