Seungmin küçük ayakları üzerinde zıplıyor, siz telefonunuzda düşüncesizce gezinirken gergin figürü önünüzde beceriksizce hareket ediyor. İhtiyacıyla somurtuyor, dikkatinizi çekmeye çalışıyor ama bir saattir parlak cihazdan başını kaldırmamıştın.
Kollarınızı yukarı doğru iten Seungmin, hızla kucağınıza geçer ve oturur oturmaz kalçasını anında uyluğunuzda gezdirir. Başınızı onun omzuna yaslıyorsunuz, yavru köpeğinize yalaması için bir şeyler vermek için başınızı yana yatırırken gözleriniz hala elinizdeki ekrana odaklanmış durumda.
Muhtaç çocuk dilini çıkarır, boynunuzu yalar, kendini dengelemek için kalçalarınızı kavrarken sıcak nefesi teninize yayılır.
"Lütfen anne, sana çok ihtiyacım var, bütün gün iyiydim, bana sadece 5 dakika dikkatini ver, lütfen!"
Telefonunuzu kanepenin üzerine koyup yalvaran çocuğa bakmak için arkanıza yaslanıyorsunuz.
"Devam et o zaman."
Yanakları kıpkırmızıydı, bakışınız vücudunda bir aşağı bir yukarı hareket ederken zihninde ne demek istediğinizi deşifre etmek için yarışıyordu.
"Ne- ne?"
"Dikkatimi aldın, şimdi bacağımı kendin için kullan."
İstediği bu değildi, ama ona gerçekten dokunmanızı umuyorsa, tam olarak ne isteğini belirtmesi gerektiğini bilmeliydi. Üstünde hareket etmeye başlaması için kalçalarınızı onun kenarlarına itiniz.
Seungmin'in nefesi boğazında düğümlendi ve kendini senin uyluğuna sürtmeye başladığında ağlamaya yakın hissetti, bu his çok zayıftı ve yine de fazlasıyla tatmin ediciydi.
"Daha hızlı yavru, iki dakika geçti bile."
Cam gibi gözleri yalvarırcasına sana bakıyor ama ne olursa olsun hızlanıyor, zevk onu kaplarken tırnakları iki yanına batıyor.
Seungmin'in dili açık ağzından sarkarken aşağı yukarı sallanıyor, çenesine salyaları yayarak ve iki parmağını boğazından aşağı itme fırsatını kullanarak. Siz parmaklarınızı yavaşça ağzına sokup çıkarırken, kalçaları bir saniyeliğine durup orijinal hızlarına geri dönerken öğürüyor.
Parmaklarınızın dile karşı ağırlığı, orgazm için tüm hızıyla koşmasına neden oldu, penisi ölçülü sürtünmeden ağrıyordu.
"Pis bir köpek yavrusu gibi pantolonuna boşal."
Başlık kafasında çınlıyor ve siz üçüncü parmağınızı açık ağzına soktuğunuzda boğazına bir inilti geri geliyor.
Kalçaları titrerken ve narin vücudu kucağınızda sallanırken kasıklarını nemli bir yama süslüyor. Seungmin yorgun vücudunu sizinkine karşı dinlendirirken, parmaklarınızı geri çekersiniz, ikinizi de birbirine bağlayan bir tükürük dizisi.
"İyi köpecik", övüyorsun, parmaklarını kazağına karşı temizlerken, başının kenarını nazikçe öpüyorsun.
Nefesini tuttuktan sonra söylediği ilk şey "Teşekkür ederim anneciğim" oluyor ama sesi telefon ekranının parıltısı tarafından yutuluyor; 5 dakika bitmişti.
_____________________________
Eve hoşgeldinizzz
Eee, okul nasıl geçti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.