Felix

2.4K 36 7
                                    


sıcak su vücudunuza çarptığı anda tamamen rahatlamanıza izin verirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sıcak su vücudunuza çarptığı anda tamamen rahatlamanıza izin verirsiniz. İş ve endişelerle dolu uzun bir günün ardından sonunda nefes alabildiniz.

Banyo kapısının açıldığını duydun ve kendi kendine gülümsedin. felix duş kapısını açtı ve önünüzde durdu, yüzünüzün kenarlarını tutup yumuşak bir şekilde öptü. "Hey"

"Merhaba" kıkırdayarak başını göğsüne yasladın. "Seni özledim"

"Bende seni özledim" ıslak saçlarını okşadı. "Yorgun musun?" diye sordu felix arkanızda dikleşip omuzlarınıza masaj yapmaya başlamadan önce.

"Yoruldum" diye inledin, ona yaslanmak için başını biraz geriye atarak. "Bu iyi hissettiriyor" içini çektin.

"Öyle mi?" Boynunuza hafif öpücükler vermeye başladığında sesi alçaktı. "O zaman seni daha iyi hissettirmeme izin ver" diye mırıldandı Felix tenine karşı mırıldanarak, omurgandan aşağı ürpertiler gönderdi.

eli önünüze gitti ve siz tatmin olmuş bir şekilde miyavlarken sizi boğazınızın iki yanından yakaladı. diğer eli sizi kalçalarınızdan daha yakına çekti ve kıçınıza bastırdığını hissedebiliyordunuz.

Felix seni biraz eğdi, boynunu öpmeye devam etti ve yavaşça sana doğru kaydı. Dibe vurduğu anda, ikiniz de derin bir iç çektiniz ve gözlerinizi kapatarak hissin sizi tamamen sarmalamasına izin verdiniz.

yavaş ama sabit bir hızda hareket ediyordu, hamleleri daha sertti, bu yüzden düşmemek için ellerini duvara dayamak zorundaydın. ikinizin üzerine dökülen sıcak su sizin için her şeyi daha keyifli hale getiriyordu.

iyi hissettin. sıcak ve dolu. sevgilin senin içine atmaya devam ederken, endişelerinin tamamen ortadan kalktığını, zihninin bulanıklaştığını hissettin. "Lanet olsun" nefesini verdin ve ona döndün.

"bu doğru bebeğim. bırak kendini üzerime"

_____________________

Selamlar pussysavar dostlarım pussyleri savmayın bana gönderin.

Bekle ya ıyy ben ne zamandır boyle iğrenç bir insan oldum öggk

Stray Kids Çevirileri 3 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin