Hyunjin, penisi tekrar tekrar sana çarparak parmaklarını boynuna dolarken tısladı.
"Tanrım, senden o kadar nefret ediyorum ki!" Acımasızca sikilirken elleriniz çarşafları tutarken boğuldunuz, diğer eli kalçanızı sıkıca kavradı.
"Sikimi sıkma şeklin bana aksini söylüyor."
Öfkeyle hırladın, senin tatlı noktanı bulduğunda ses inlemeye dönüştü, vahşi bir hayvan gibi çekiçle vuruldun sanki.
"Seni benim menimle dolu becereceğim. Çünkü tek iyi olduğun şey bu, hmm? Benim boşalma çantam olmak."
Ona yumruk atmak istedin ama parmakları klitorisini bulduğunda tek yapabileceğin sızlanmak, o acımasızca itmeye devam ederken acımasızca üzerine daireler çizer.
"Yani, bunun olma zamanı gelmişti, sence de öyle değil mi? O ağzınla gevezelik edip bana her zaman ne yapmam gerektiğini söylüyordun. Tanrım, eğer bu seni susturmaksa seni sonsuza kadar becerebilirim."
Seni yataktan çıkardı, seni yukarı kaldırırken yüzünü kendine çevirdi, duvara taşıdı ve seni duvara yasladı.
"Ama yalan söylemeyeceğim... senin kadar çileden çıkarıcı, amın cennet gibi."
Gözlerin kapalı çırpınırken, dilinden küçük inlemeler düşerken seni aç gözlerle izledi. Çenenizi yalayıp yüzünüzü emerken çaresizce inlemekten fazlasını yapamazsınız. Yüzünün her tarafında mor lekeler olmasını istemiyordun bu yüzden uzaklaşmaya çalıştın ama o çeneni tuttu ve sana sert bir bakış attı.
"Ha. Kıçımın üstüne atlamayı ve sürekli dırdır etmeyi seviyorsun ama şimdi kelimelerin tükeniyor, ha? Seni susturabilecek tek şey sikimse, öyle olsun."
Proje ortağınla (biraz pislik olduğu biliniyordu) buluşmanın senin amını döveceğinle sonuçlanacağını asla beklemezdin. Ama buradaydın.
Hwang Hyunjin ne kadar otoriter olduğundan, onun cazibesine ya da flört etmesine asla kanmamandan nefret ediyordu. Dürüst olmak gerekirse, senin biraz sevimli olduğunu düşündü... ama seni rahatsız edici olmayan bir şekilde görmesini giderek zorlaştırdın.
Bir noktada, artık dayanamadı. Ve şimdi buradaydınız, birbirinize hakaret ederken akılsız, hayvani seks yapıyordunuz.
Sana çarparken ağzını kapatmak için elini hareket ettirdi, inlemelerin başkalarının rahatlığı için fazla yüksek. Komşuların kapıyı çalmasını istemiyordu.
"Biliyorsun... beni taciz etmek için ağzını kullanmadığın zaman aslında oldukça güzelsin." İki parmağını ağzına soktu ve onları nasıl hemen emmeye başladığına gururla sırıttı.
Orgazmınızın yaklaştığını hissettiniz, ilk başta yüksek ses için yavaş gümbürtüler. Konuşmaya çalıştın. Hyunjin tek kaşını kaldırarak parmaklarını kaldırdı. "Ne?"
"D-daha hızlı..."
Durdu, siki hızlanırken yüzünde büyüyen bir sırıtış, insanlık dışı bir hızla sana girip çıktı. Birkaç dakika içinde, zirvenizin yoğunluğu arttı, uçurumdan aşağı düşerken sizi bir zevk fırtınası kapladı. Hyunjin'in kalçaları gelirken titredi, seni doldurdu, yüzünü boynunun kıvrımına gömdü.
Hyunjin seni yavaşça yatağına götürüp üzerine bırakmadan önce ikiniz birkaç saniye öyle kaldınız. Yumuşatıcı penisi, sizi kollarına sararken, çabucak uykuya daldığınızda kıkırdayarak içinizde kaldı.
Senin alnını öptü. "Tatlı rüyalar, aptal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Çevirileri 3 √
FanfictionStray Kids'in çeşitli çevirileri. Çevirileri tumblrdan yapıyorum. Stray kids çevirileri 1 ve 2'ye bakmayı es geçmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz.