Kahvaltıdan sonra herkes dağılmıştı. Mert yine Savaşla uğraşarak evden çıkmıştı. Emir Balımı alarak sürpriz bir şeyler planladığını söylemişti. Fazla kurcalamamıştık, Asude ve Cemre bugün evde kalarak dinlenmeyi seçmişlerdi. Ateş ve Oğuz onları da gideceğimiz yere davet etseler de Asudenin özel durumu olduğu için gelmek istememişlerdi. Anlayışla karşılamıştım.
Dışarıya baktığımız zaman karlar erimeye başlamıştı ama hala ayaz bi soğukluk vardı. Ateş'in dediğine göre içimi ince dışımı kalın giyinmem lazımmış. Dediklerine göre üstüme spor bir kıyafet seçmiştim. Onları daha fazla bekletmeden topuz olan saçlarımı bozarak tepeden at kuyruğu yaptım. Yüzüme herhangi bir şey sürüp, sürmemek arasında kalmıştım. Sanırım bugün yüzüme her hangi bir şey sürmeyecektim, cildimi dinlendirecektim. Aynada kendime son kez baktıktan sonra montumu giyerek aşağı kata inmiştim.
Aşağı indiğim zaman Ateş'i mutfakta bulaşıklarla ilgilenirken bulurken Oğuzu, Cemre ile uğraşırken bulmuştum. Kızı köşeye sıkıştırmıştı saçlarını bozuyordu. Aksine Cemrenin en sevmediği şey buydu, o özenle yaptığı saçlarını herhangi birisinin gelip bozmasıydı.
"Oğuz! Belanı sikerim dur! Bak o ellerini tutarsam, emin ol artık o ellerini kullanamazsın " diye küfürlerini saymaya başladığında Asude gülerek onları izliyordu.
Oğuz "Yuh kızım, erkek olan ben miyim? Sen misin?" diyerek saçları ile oynamayı bırakmıştı. "O ne değişik küfürler" dediğinde Cemre hiç onu iplemeden dağıttığı sarı saçlarını geriye atarak düzeltmeye çalıştı. Oğuz beni gördüğünde ellerini ceplerine koyarak "Hazır mısın?" dediğinde gülerek başını sallamıştım.
"O zaman çıkalım" diye arkamda Ateş'in sesini duyduğumda ona doğru döndüm. Mutfağı bal dök yala gibiydi. Şaşırarak ona baktığımda gülerek yüzüme bakıyordu. "Niye öyle bakıyorsun?"
"Benden iyi temizlik yapıyorsun, ona şaşırdım" dediğimde Ateşin gülmesi kahkahaya dönmüştü. "Yani alışığım" dediğinde Oğuz araya girmişti.
"Kan lekelerini temizlemekten alışıktır" dediğinde Ateş, Oğuza sert bir şekilde bakarken Oğuz gülerek "Şaka " diye konuyu değiştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sosyopat 2 Uyanış
Teen FictionAlev Bursaya taşındığı gün yep yeni bir hayat beklerken, evren ona farklı bir hayat sunmuştu. Adımını ilk attığı an karanlık, ürkütücü bir çocukla tanıştı. Ateş Ozansoy... 🔥 Yaşamayacağı her acıyı tattı ve yaşadı. Hiç beklenmedik dostlar edinirken...