Ateş!

1.5K 95 51
                                    

Canlarım selam ufak bir dipnot geçeceğim. Burada ki yazım yanlışları benden kaynaklanan bir sorun değil. Bu bölümü en az 3 kez düzenlediğimiz halde böyle kalıyor. Wattpad ile alakalı ve bazı yorumlarınızı siliyor 🥲

Ateşten🔪

"Kaç simit alıyım Ateş" diye Mert arabadan inecekken durup bana bakın.

"Yirmi tane al" hepside bana dönmüştü. "Emin yanlış mı?"

Mert arabadan girmişti. Savaş dikiz aynasından bakarak kaşlarımı çattımNiye öyle bakıyorsun? sabredde derin bir nefes aldı.

"Yok bir şey"

"Var var diyebilirsin"de Savaş arkasını bana bak. "Ya sen beni Asude ile aynı sokmaya denemesin değil mi?" dediğinde gülerek bakarak.

"Aslı hepimizi yanımızda görmek istiyormuş."

"Salağım ya yerim Ateş"

"Keşke ama nerde" söylüyordum dudağımın ve dişimin arasında savaşıyor Savaş "Diyordum" demişti.

"Merd nerede kaldın kanka" değiştirdiğimde Emirin gülmesini duymuştum.

"Geliyor" dediğinde cama doğru döndüm. Elinde büyük çantalarla arabaya bindi.

Emir "Oğlum sana simit al dedik git dükkanı al demek" dediğinde gülerek Mert poşetleri arkaya attı. "Ya teksimit almadım. Poğaça, açma da vardın aldım"

Savaş"20 tane mi?" dediğinde Mert gözleri devirdi.

"Sence sevgilisi 20 tane alır mıyım? Hayır ki de hesapladım ve matematiğime güvenerek aldım" dediğinde Savaş "O zaman sıçtık denesenize" diyerek arabayı çalıştırarak Mert'e tabiyken.

"Ayıpsın amam çok güzel"

"Aaa ben mi asla" diye Savaş arabayı kırmıştı. Mert şebekliğini yaparak yine delirmesi Emir ve ben gülerek onları izliyorduk.

Yaklaşık bir dakika sonra Alevin evinin görünümü durmuştu. Savaş arabayı düzgün bir şekilde park sonra hızla indim.

"Koş koş sevgiline" diye Emirin günümüzdeki gülerek ona bakıyor.

Savaş "Ateşi asla böyle hayal etmezdim başka biri geldi" dediğinde gülerek apartmana girdik.

Mert "Ellemeyin benim Ateşimi, o böyle gülerek Merte iyi baktım" demiyor. "Mert sakın bana yürümeyi Alev seni harcar bak" diyerek Mert kahkaha atmıştı.

"Asla sana yürümem. Benim boncuklu savaşım var" dediğinde Savaş gülerek Mert'in ensesine vurdu. Kendi başlarına inşa etmek için çalışacak Alevin çizimlerini ama Balımalımını açmıştı.

"Günaydın'la", Emir'in gülerek sevgilisine karşı bizim gözümüzden kaçmış durumda. "İşte şimdi günüm aydınlandı" dediğinde bu sefer ben Emirin ensesine vurdum.

"Laf oynamalarımızı lan" isteyende Balım gülerek kapıdanti. İçeriye gözümde Alevi aramıştı ama yoktu. Üst kattan Cemre inerken görmüş.

"Aaa hoş geldiniz enişteler "dediğinde gülmüştüm. Sanırım Alev tanımıydı.

"Hoş da Cemre, Alev sahibinin mi?" canlanmışde Cemre kaşlarını çattı.

"Bilmiyorum uyandığımızda yanımızda yoktu" dediğinde kaşlarını çattım.

"Kim Cemre gelmiş! Alev mi?" Asude merdivenlerden inerken gördüğünde kaşlarını çattı ve arkamıza baktık.

"Alev nerede?" dediğinde sakinleşerek sonuca ulaşmaya başlayın.

Takıntılı Sosyopat 2 UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin