15. fejezet: A háttérben megbújt titok

444 60 47
                                    

Másnap reggel a telefonom ébresztőórájára ébredni nem volt egy álom. Nyöszörögve nyúltam érte és kapcsoltam ki, majd a fejem visszahanyatlott a párnára. Oldalra néztem, Zayn feküdt mellettem, és békés arcát nézve úgy tűnt ő fel sem ébredt a zajra.

Óvatosan emeltem fel a takarót, bár kizártnak tartottam, hogy éppen ettől keltettem volna fel. Mikor kibújtam az ágy melegéből, libabőr futott végig a karomon, és az egész testem megborzongott, így gyorsan magam köré fontam a karjaimat. Ahogy a galériás lépcső felé mentem, a földön belerúgtam a ledobott ingembe. Csak lazán felemelve arrébb dobtam, és leindultam a lépcsőn.

A konyhában négy adagnyi kávét kezdtem készíteni a kotyogós főzőben, mert bár én annyira másnaposnak nem éreztem magamat, de azért, hogy még ezt a pénteki napot kibírjuk, muszáj volt felébrednem. Miközben a kávé már készült, a szekrényemhez sétáltam, hogy elővegyem a mai ruhámat. Kiválasztottam az egyik legjobb farmeringemet egy fekete nadrággal és a kalappal, amit a vásárláskor pont ezekkel a cuccokkal próbáltam. Csak amikor öltöztem, akkor gondolkodtam el azon, hogy miért aludtam éjszaka póló nélkül, amikor sose bújtam anélkül ágyba.

A felismerés akkor ért, amikor a nadrágomat küzdöttem fel magamra. A levegő hirtelen a tüdőmbe szorult, miközben a fenekemhez nyúltam. Nem fájt. Nem éreztem semmi szokatlant, akkor ugye nem...

- Zayn! - kiáltottam, majd mivel tudtam, hogy az álomszuszéknál ezzel semmit se érek el, ezért egyből elkezdtem szedni a fokokat is felfelé. - Zayn, Zayn, Zayn, Zayn!

A válasz csak egy halvány nyöszörgés volt, és egy kicsit jobban a vállára húzta a takarót, mire én nem tétováztam. Az ágy végénél állva megfogtam az ágyneműt és egy gyors, határozott mozdulattal szabadítottam meg tőle, hogy a hűvös októberi levegő neki is segítsen felébredni. Morcosan nyitotta ki a szemét és szinte gyilkos tekintettel nézett rám, de nem sokkal később már tágra nyílt szemekkel ült fel.

- Tegnap kiszívtam a nyakad - mutatta, én meg gyorsan oda is kaptam a kezemet, mivel látni nem láttam. - Itt és itt.

- Két helyen is? - bosszankodtam, miközben kétségbeesetten kerestem valami tükröződő felületet, amin magam is szemügyre vehettem.

- Tegnap még élvezted.

- Nagyon látszik?

- Éppen csak fekete, semmi ok az aggodalomra - felelte, én pedig miután egy erősebb ütést mértem a vállára, leszaladtam a lépcsőn, hogy a fürdőben a tükörbe nézve szörnyülködjek. Az egyik jobb oldalon az állam alatt volt, míg a másik a baloldalon, kicsit a kulcscsontomhoz közelebb. Kétségbeesetten néztem magamra a tükörben, mikor Zayn a vállát simogatva állt meg az ajtóban.

- Szerintem hagyd magadon - mondta komolyan, én pedig teljesen értetlenül fordultam felé. - Komolyan mondom, ne rejtsd el!

- Mégis miért?

Zayn nem válaszolt, egyszerűen kifordult az ajtófélfa alól és a konyha felé ment. Én utoljára még belenéztem a tükörbe, de egy frusztrált sóhajt követően én is kimentem.

- Miért, Zayn? Mi értelme van ennek?

- Mindegy, tegyél, ahogy jól esik - sóhajtott ő is, és miután kitöltött magának az időközben elkészült kávéból, bele is kortyolt és leült az asztalhoz. Én bedobtam két szelet kenyeret a piritóba, majd amikor készen lettek, az egyiket Zaynnek adtam, míg a másikat magam kezdtem rágcsálni. Beraktam még kettőt, mert egy szelet pirítós egyikünknek sem volt reggeli.

Ahogy ültünk, és tömtük a fejünket, Zayn többször megállt két falat között és engem nézett, mint aki mondani készült valamit. Ilyenkor ha ránéztem, rögtön visszatért a kenyeréhez, vagy a kávéjához és úgy tett mintha nem történt volna semmi. Ennek ellenére egyszerűen mégis éreztem, hogy nem csak semmiségről volt szó.

She's the Light and I'm your ShadowWhere stories live. Discover now