ɪɪɪ. ʀᴇ́sᴢ - ғᴇ́ɴʏʙᴇɴ

302 41 7
                                    

She's the Light and I'm your Shadow




III. RÉSZ




Fényben




,,- 𝑀𝑒𝑔𝑜̈𝑙𝑒𝑙ℎ𝑒𝑡𝑙𝑒𝑘? - 𝑠𝑢𝑡𝑡𝑜𝑔𝑡𝑎𝑚, 𝑒́𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑛 𝑛𝑒𝑚 𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑙𝑙𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑎 𝑛𝑎𝑔𝑦 ℎ𝑎́𝑡𝑡𝑒́𝑟𝑧𝑎𝑗𝑏𝑎𝑛, 𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑛 𝑐𝑠𝑎𝑘 𝑎 𝑠𝑧𝑎́𝑚𝑟𝑜́𝑙 𝑡𝑢𝑑𝑡𝑎 𝑙𝑒𝑜𝑙𝑣𝑎𝑠𝑛𝑖, 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑚𝑒́𝑔 𝑎𝑧𝑡 𝑠𝑒, 𝑐𝑠𝑎𝑘 𝑡𝑢𝑑𝑡𝑎, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑚𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑔𝑜𝑘 𝑘𝑒́𝑟𝑑𝑒𝑧𝑛𝑖, 𝑛𝑒𝑚 𝑡𝑢𝑑𝑜𝑚, 𝑑𝑒 𝑎𝑧𝑜𝑛𝑛𝑎𝑙 𝑏𝑜́𝑙𝑜𝑔𝑎𝑡𝑛𝑖 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡𝑡, 𝑚𝑖𝑟𝑒 𝑒́𝑛 𝑒𝑔𝑦 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑝𝑖𝑙𝑙𝑎𝑛𝑡𝑎́𝑠 𝑎𝑙𝑎𝑡𝑡 𝑣𝑎́𝑔𝑡𝑎𝑚 𝑚𝑎𝑔𝑎𝑚 𝑎 𝑡𝑒́𝑟𝑑𝑒𝑖𝑚𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑙𝑒 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑏𝑒𝑛, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑒𝑔𝑦 𝑚𝑎𝑔𝑎𝑠𝑠𝑎́𝑔𝑏𝑎𝑛 𝑙𝑒ℎ𝑒𝑠𝑠𝑢̈𝑛𝑘, 𝑒́𝑠 𝑘𝑒́𝑛𝑦𝑒𝑙𝑚𝑒𝑠𝑒𝑛, 𝑠𝑧𝑜𝑟𝑜𝑠𝑎𝑛 𝑡𝑢𝑑𝑗𝑜𝑛 𝑚𝑒𝑔𝑜̈𝑙𝑒𝑙𝑛𝑖, 𝑎ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑒́𝑛 𝑖𝑠 𝑜̋𝑡. 𝑆𝑧𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑎 𝑙𝑒𝑣𝑒𝑔𝑜̋𝑡 𝑖𝑠 𝑘𝑖𝑠𝑧𝑜𝑟𝑖́𝑡𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑏𝑒𝑙𝑜̋𝑙𝑒𝑚, 𝑒́𝑠 𝑎 𝑚𝑒𝑙𝑙𝑘𝑎𝑠𝑎́𝑏𝑜́𝑙 𝑢́𝑗𝑎𝑏𝑏 𝑧𝑜𝑘𝑜𝑔𝑎́𝑠𝑜𝑘 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒𝑘 𝑓𝑒𝑙, 𝑑𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑎́𝑙𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑛 𝑛𝑒𝑚 𝑏𝑎́𝑛𝑡𝑎𝑚. "





Megjegyzés:

El is érkeztünk a történet utolsó harmadába:)) Köszönöm, hogy itt vagytok, a sztori megtekintése lassan eléri a 3 ezret, ami szerintem elképesztő, nekem legalábbis biztosan. Köszönöm mindenkinek, akár kommentelt, akár csillagozott, akár csak elolvasta a fejezeteket, amiket közzétettem:)) 

Az idézet most kicsit rendhagyó valamilyen szempontból, de legalább hasonlít a többihez azzal, hogy amikor ezt a részletet írtam, nem számítottam arra, hogy ezt választom majd idézetnek. Egyiknél se tudtam, és talán pont ezért voltak jók. Ennél azért még fenntartom a jogot arra, hogy a későbbiekben még változtassak rajta, mert elterveztem, hogy melyik jelenetből szeretném kiragadni, csak azt még nem írtam meg. 

Mindenesetre remélem nem ijesztettelek meg titeket a feltöltéssel már szombaton:D Csak hétfőn hozom az érdemleges részt, amire vártok

(Addig is készítsétek Harry Falling-ját, mert totálisan átadja a hangulatát, én szinte az egészet úgy írtam, hogy azt hallgattam:D)

She's the Light and I'm your ShadowWhere stories live. Discover now