ɪ. ʀᴇ́sᴢ - ʜᴏᴍᴀ́ʟʏʙᴀɴ

980 46 3
                                    

She's the Light and I'm your Shadow




I. RÉSZ




Homályban




,,- 𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑠𝑧𝑒𝑚 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑎𝑑 𝑣𝑎𝑛 - 𝑏𝑜́𝑙𝑜𝑔𝑎𝑡𝑜𝑡𝑡 𝑒𝑙𝑔𝑜𝑛𝑑𝑜𝑙𝑘𝑜𝑑𝑣𝑎, 𝑚𝑎𝑗𝑑 𝑚𝑖𝑘𝑜𝑟 𝑓𝑒𝑙𝑒́𝑚 𝑓𝑜𝑟𝑑𝑢𝑙𝑡, 𝑎 𝑠𝑧𝑎́𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑟𝑘𝑎 𝑓𝑒𝑙𝑓𝑒𝑙𝑒́ 𝑔𝑜̈𝑟𝑏𝑢̈𝑙𝑡 - 𝐾𝑖𝑝𝑟𝑜́𝑏𝑎́𝑙𝑜𝑚 - 𝑗𝑒𝑙𝑒𝑛𝑡𝑒𝑡𝑡𝑒 𝑘𝑖 ℎ𝑎𝑡𝑎́𝑟𝑜𝑧𝑜𝑡𝑡𝑎𝑛 𝑒́𝑠 𝑙𝑒𝑢𝑔𝑟𝑜𝑡𝑡 𝑎 𝑘𝑜𝑟𝑙𝑎́𝑡𝑟𝑜́𝑙, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑢𝑡𝑎́𝑛𝑎 𝑚𝑒𝑔𝑎́𝑙𝑙ℎ𝑎𝑠𝑠𝑜𝑛 𝑒𝑙𝑜̋𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑎 𝑓𝑜̈𝑙𝑑𝑜̈𝑛 - 𝐵𝑎́𝑟 𝑒𝑑𝑑𝑖𝑔 𝑖𝑠 ℎ𝑖́𝑗𝑎́𝑛 𝑣𝑜𝑙𝑡𝑎𝑘, 𝑚𝑎 𝑒𝑙𝑒𝑛𝑔𝑒𝑑𝑒𝑚 𝑎 𝑚𝑎𝑟𝑎𝑑𝑒́𝑘 𝑔𝑎́𝑡𝑙𝑎́𝑠𝑜𝑚𝑎𝑡, 𝑣𝑎𝑔𝑦 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙𝑎́𝑏𝑏𝑖𝑠 𝑚𝑒𝑔𝑝𝑟𝑜́𝑏𝑎́𝑙𝑜𝑚. 𝑈́𝑔𝑦ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡𝑛𝑒𝑘 - 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑡𝑒, 𝑚𝑎𝑗𝑑 𝑒𝑙𝑚𝑜𝑠𝑜𝑙𝑦𝑜𝑑𝑜𝑡𝑡, 𝑎 𝑙𝑒ℎ𝑒𝑡𝑜̋ 𝑙𝑒𝑔𝑐𝑠𝑎́𝑏𝑜𝑠𝑎𝑏𝑏𝑎𝑛, 𝑎𝑚𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑎́𝑙𝑙𝑛𝑖 𝑛𝑒𝑚 𝑙𝑒ℎ𝑒𝑡, 𝑒́𝑠 𝑘𝑖𝑛𝑦𝑢́𝑗𝑡𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑓𝑒𝑙𝑒́𝑚 𝑎 𝑡𝑒𝑛𝑦𝑒𝑟𝑒́𝑡 - 𝑠𝑧𝑎𝑏𝑎𝑑 𝑒𝑔𝑦 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑟𝑎?"





Megjegyzés:

Helló mindenkinek, aki rákattintott a könyvemre, mert ez azt jelenti, tetszett a borító és a fülszöveg, aminek én máris örülök. Hamarosan felkerül az első fejezet, és mivel most előre megírtam az egész első rész fejezeteit, ezért hetente fognak új részek felkerülni.

A történetem egy alternatív univerzumban fog játszódni. Itt a fiúk egyidősek, 2002-ben születtek és most, 2021-ben felvételiztek az egyetemre. A dátumok ellenére nem lesz szó semmilyen vírusról, abból eleget kapunk a valóvilágban. A tábort és az egyetemet én találtam ki, ahogyan az órákat is. A célom az volt, hogy a történetbe illeszkedjen, nem az, hogy a valóságba.

Még annyit tennék hozzá így a legelején, hogy a sztori során többször elő fog fordulni, hogy különböző zeneszámokat használok a történetben. Ilyenkor nekem ezek a dalok segítenek megadni egy-egy rész hangulatát, úgyhogy ha van kedvetek, érdemes hozzá hallgatni őket.

Ezen kívül a történetbe lesz fűzve több One Direction szám is, aminél a szövegnek komoly szerepe lesz. A fejezet közben ezeket a dalszövegeket angolul fogom írni, mert nekem így természetes, és ha közben hallgatjátok a számot, ti se vesztitek el fonalat, de minden versszak után odateszem majd az általam fordított verziót is, hogy akinek az angol kevésbé erőssége, ő is összerakhassa, hogy miért illik az a szám éppen abba a helyzetbe.

Nagyon remélem, hogy tetszeni fog a történet nektek, és bámikor nagyon örülök a visszajelzésnek.

első fejezet: 2021. június 30-án
frissítések: minden szerdán

She's the Light and I'm your ShadowWhere stories live. Discover now