Boldog és sikeres új évet mindannyiótoknak!
Először is köszönöm szépen a sok-sok figyelmet amit kapott ez a történet, nekem rengeteget jelent<3
Másodszor pedig, hogy a boldog új évhez talán én is hozzájárulhassak, hirdetem itt is, hogy tegnap került posztolásra egy új fanfictionöm (Ha egyszer rabul ejt, nem ereszt többé), és személy szerint nagyon szeretem, remélem a ti tetszéseteket is hamar elnyeri. Egy kis kedvcsinálóként elmondom, hogy a történetben Louis és a testvérei (saját karakterek) rendszeresen gazdag családokat lopnak, aminek a nyomait tökéletesen eltüntetik maguk után. Harry történetesen a híres Styles márka vezérigazgatójának a fia, akinek minden vágya megnyitni egy kozmetikumokkal foglalkozó leányvállalatot, de mielőtt erről meggyőzhetné az édesapját, egy este, amikor csak Harry van otthon, a házukba betör a Tomlinson család és magukkal viszik őt is.
A "hivatalos" fülszöveg így szól:
Harry, mint a Styles divatház tulajdonosának fia, amióta az eszét tudja a jóléthez szokott, sosem kellett nélkülöznie. Az élete viszont felborul egy éjszaka, amikor rossz időben van rossz helyen.
Mit tesz az ember, ha egy olyan helyen ébred, ahol sosem járt korábban? Mi van, ha megfosztják nemcsak a telefonjától, de pénzétől és a kulcsaitól is, hogy ne tudjon elmenekülni?
A férfi mindent megtesz, hogy gyűlölje azokat, akik ezt tették vele, de hamar kiderül, hogy mennyire nehéz ez a feladat. Észre sem veszi, hogy egyik pillanatról a másikra a körülötte lévő emberek fontosabbak lesznek neki, mint akiket korábban ismert. Ahogy lassan beilleszkedik, akarva-akaratlanul is olyan dologba üti az orrát, amiről a család nagy része nem is tud.
Nagyon remélem, hogy sokatokkal találkozom majd az új könyvemnél is:))
Ezen kívül, ha valaki még adventi/karácsonyi hangulatban van, szeretettel ajánlom a decemberi kis könyvemet, a Forralt bor ízű szabadságot, ami bár nem Larry fanfic, hanem két magyar srácról szól, de én ugyanúgy élveztem azt is írni:))
Köszönöm, hogy végigolvastad a kis reklámomat:D
YOU ARE READING
She's the Light and I'm your Shadow
FanfictionGólyatábor. A hely, ahol először találkozol az egyetemi csoporttársaiddal, és egyben az életed egyik legfontosabb szakaszát meghatározó személyekkel. Itt talál egymásra Harry, Liam, Louis, Niall és Zayn, itt ismerik meg egymást, itt válnak barátokká...