33. fejezet: Ember tervez

355 41 30
                                    

Másnap, vasárnap szinte az első dolgom volt felhívni Zayn-t. Előző este szintén meglátogathatta Liamet a kórházban, utána pedig a koliban aludt, így nem akartam akkor zavarni, de reggel kilenc után már úgy gondoltam, ha alszik is, akkor sem árt, ha felébresztem. Miután magam elé készítettem a müzlis tálamat, és a telefonomat a dobozának támasztottam, megcsörgettem Zayn-t Facetime-on.

Ahogy számítottam rá, még ágyban volt, így a sokadik csörgés után, mikor felvette, a félálomban lévő arcát láttam meg a képernyőn, amit félig kitakarta a párnája, amibe éppen fúrta a fejét. Elégedetlenül morgott bele a vonalba, hogy mit akarok, én meg alig bírtam visszafojtani a nevetésem, így inkább bekaptam egy kanál müzlit.

- Abba fogom hagyni Harryvel - vágtam bele a dolgok közepébe, mert mindennél jobban látni akartam a reakcióját. Volt egy éjszakám végiggondolni ezt a döntést, de szerintem már akkor tudtam, amikor még csak a vásárban voltunk Louis-val. Nem volt sok tapasztalatom a szerelemben, lényegében Louis volt az első aki komolyabb, mélyebb érzéseket váltott ki belőlem, mégis szinte biztos voltam abban, hogy ami köztünk volt, az minden volt, csak átlagos nem. Ezt az érzést nem élhettem át akárkivel, ez nem olyan volt, hogy ha ez a kapcsolat túl rizikós, akkor inkább majd belevágok valaki mással. Nem, ez más volt, ez Louis-val volt, és utánozhatatlan volt. Biztos voltam benne, hogy senki mással nem ilyen lenne a szerelem. Nem ilyen természetes, ösztönös, önfeledt és édes, nem ilyen egyszerű, hogy akár mellette vagyok, akár nem, érzem azt a láthatatlan kötelet, amivel hozzá erősítettem magamat. A szívem határozottan húzott Louis irányába és a tegnapiakat látva és hallva, már az eszem is beleegyezett ebbe. Most már tényleg csak egy emberre volt szükségem: Louis-ra. Harryvel muszáj volt beszélnem arról, hogy hogyan tovább.

Zayn nem értette először, hogy mi történt. Zavartan, szemöldökráncolva meredt a telefonjára, miközben próbálta értelmezni a szavakat, amik éppen elhagyták a számat. Aztán mintha egy isteni sugallat érte volna, a tekintete kitisztult, az arca szinte felragyogott, boldogan elmosolyodott és a hátára gördült, így már az egész fejét láttam. Az álmosságnak eltűnt minden nyoma, helyét átvette az izgatottság.

- Micsoda? - kérdezett vissza elképedve.

- Igen - bólogattam, és biztosítottam arról, hogy jól hallotta.

- Hogyhogy? - faggatott.

- Tegnap volt a randim Louis-val - magyaráztam, mire neki felismerés szántott végig az arcán, de még mindig kíváncsi tekintettel figyelt. Meséltem neki, hogy a fiú elhívott, de egyáltalán nem hibáztattam azért, mert hirtelen elfelejtette. Neki is tele van a feje mindennel és nyilván elsőbbséget élveztek a saját dolgai, mint az enyémek. - Nagyon jó volt és rájöttem, hogy őt akarom. Ő kell nekem.

- Baszki, Harry - mondta és ásítva megdörzsölte a szemét, majd felült az ágyán. A haja ezer felé állt, de ő nem nagyon foglalkozott vele, csak lazán beletúrt, hogy az ujjaival hátrafésülje, de aztán a térdére könyökölt és az állát a tenyerébe támasztotta, míg a másik kezével tartotta a telefont. - Annyira örülök neked, és tudod, hogy imádlak, de erre komolyan nem jöttél rá korábban?

- Hidd el, Zayn, hogy így volt ez jó - bizonygattam. - Most nem az van, hogy Louis-nak zátonyra futott a kapcsolata Sky-jal, ezért akár lehetek én is az új párja, hanem most tényleg vár rám. Tudja, hogy engem akar. Három hét elteltével is.

- Rendben, elhiszem - bólintott Zayn, én pedig megnyugodtan mosolyodtam el. Ő hálásan felsóhatott. - Akkor most véget vetetek annak, hogy megszakadjak köztetek, igaz? Már egyenes az út és minden rendben lesz, igaz? - kérdezte reménykedve.

Miközben egy újabb kanálnyi müzlit emeltem a számhoz, bólogatva néztem a kamerám felé. Kicsit számomra is döbbenetes volt, de közben tényleg bíztam benne, hogy minden sínen lesz. Amint beszéltem Harryvel, már csak Louis-val kell tudatnom, hogy készen állok.

She's the Light and I'm your ShadowWhere stories live. Discover now