8. fejezet: Szivárványfelhő

528 58 25
                                    

Előző nap este Louis-val még visszamentünk a többiekhez. Bár olyan volt, mintha egy saját titkunk lett volna, a sok incselkedés, amit egymással csináltunk, szerintem egyértelművé tette a többieknek is, hogy mi történhetett abban a bő félórában, amikor eltűntünk.

Most újra reggelinél ültünk. Velem szemben Louis, mellettem Niall és a fiúk, a másik oldalamon pedig három csendben ülő lány, nevezetesen Beth, Colette és Elise.

- Arról nem is beszéltünk, hogy milyen formát veszünk majd fel. Hogy hogy állunk fel - aggodalmaskodott Liam és az agya pörgött, hogy milyen lehetőségeink vannak.

- Szerintem ez nem is olyan fontos - mondta a saját véleményét Niall. - Majd úgy állunk, ahogy természetesnek érezzük. A lényeg csak az, hogy egy jó bulit csináljunk a többi szak unalmas előadása között.

- Én még sose léptem fel sehol - szólaltam meg, miután letettem a kávéscsészémet, amiből éppen az imént ittam. - Nem tudom, hogy mennyire vagyok lámpalázas, de ha igen, akkor a természetes viselkedésemnek búcsút inthetünk.

A kijelentésemet Niall és Louis is kuncogva fogadta. Persze, könnyű lehet úgy, hogy a több száz fős rendezvényeken való fellépés már a véredben van...

- Ne aggódd túl ezt - mondta Zayn megnyugtatásképp. - Ott leszünk a színpadon mi is. Majd ha befeszülsz, segítünk neked oldódni.

- Így van! - helyeselt Niall is.

Mosolyogva köszöntem meg nekik, amikor hirtelen éreztem, hogy az asztal alatt egy lábfej ér az enyémhez. Vigyorogva pillantottam fel a velem szemben ülő srácra, aki huncutul mosolygott.

- Gondolod, hogy tudunk majd rajtad segíteni? - kérdezte és az alsó ajkába harapott, amivel odavonzotta a tekintetem. Mikor ezt észrevette, meg is nyalta, én pedig hevesen verő szívvel visszanéztem csillogó kék szemeibe.

- Talán igen - húztam egy félmosolyra a számat, majd halkan ledobtam a papucsomat és a talpamat a térde belső feléhez érintettem, ezzel kiváltva belőle, hogy azonnal összezárja a lábait és kicsit élesebben vegye a levegőt. Ezután elégedetten kuncogva húztam vissza a lábamat és ettem ártatlanul a pirítósomat.

- Ez mostantól mindig így lesz? - kérdezte Niall a tenyerébe támaszkodva, és amikor ránéztem, akkor tűnt fel, hogy mind a hárman végignézték azt, amit csináltunk Louis-val.

- A tábor végéig biztosan - sóhajtott Liam is és az arcára gyötrődő arckifejezést vett fel, pedig tudtam, hogy valójában egyáltalán nem így érintette a helyzet. Tudtam, hogy örült nekem, mégha Louis is volt az, akit választottam.

És én is örültem, mert bár még hivatalosak nem voltunk, úgy éreztem, a legjobb úton haladunk felé.

...

- Újra! - reggeli után egyből a próbatermekbe mentünk és már közel egy órája lázasan próbáltunk, mert az előadások fél 10-kor kezdődtek. Zayn megint azt kérte, hogy próbáljuk el a szám legvégét, ahol mindenki együtt énekel, ő pedig háttérvokálozik. Véleményem szerint már az egészet tök jól tudtuk, és a vége is király volt, de Zayn nem volt elégedett és amíg megtehettük, addig miért ne tegyük? Már amúgy is körülbelül 10 perc maradt hátra a kezdésig, szóval ki kellett használnunk minden időnket.

Miután még egyszer átvettük a végét, Zayn is elfogadta sikeresnek. Ő még halkan próbálgatta a vokáljait és a szólóját, bár szerintem már így is rendesen kitett magáért. Gondoltam rá, hogy odamegyek hozzá, hogy kicsit az ő és az én figyelmemet is eltereljük, de amikor láttam, hogy Liam egy széles mosollyal lép oda, akkor letettem erről és csak egy székre dobtam le magam.

She's the Light and I'm your ShadowWhere stories live. Discover now