4. uimaan!

408 26 20
                                    

Aava

Tosiaan Joel, Tommi ja Joonas jäi meille vielä toiseksi yöksi, lopuista bändin jäsenistä ei olla kuultu mitään mutta uskon että he ovat nukkumassa.
"Pitäskö tähän illanpäälle käydä baarissa ottaa pari kaljaa?" Tommi ehdotti.
"No mie en oikein tykkää baareista mulla on jääny pienet traumat" Sanon haikealla äänellä.

"Onks kaikki hyvin?" Joonas utelee silittäen selkääni. "Joo kaikki on ihan hyvin se oli vaan semmonen pieni juttu" hymyilen tuolle ja lähden kohti keittiötä.
"Eli me ei mennä vai?" Tommi kysyy samalla kävellessä keittiöön perässäni.

"Siis kyllä te voitte mennä tottakai" Sanon tuolle ja kaadan mehua lasiin sillä särki hieman päätä. "Okei no ei me haluta jättää sua yksin tänne" Tommi huolehtii. Se on niin söpöä ja ihanaa miten tämä huolehtii.

Joonas ja Joel tulee kans keittiöön.
"Niin siis me ei vissiin lähetä vai?" Joel varmistaa tommilta. "Ei jätetä Aavaa yksin. Tehään jotain muuta hauskaa"
Tommi ehdotti samalla näyttävän leveän hymynsä minulle. Sulan.

Joonas kävelee taakseni ja alkaa kutittamaan kylkiluistani. "Vitun paska kusimulkku saatanan hattarapenis nyt vittuun siitä!!" Kiljaisen tuolle koska se kutitti niin paljon.
"Anteeks mikä oli? Hattarapenis?" Joonas sanoo nauraen ja lopettaa kutituksen. Juoksen olohuoneeseen Joonaksen jahtaessa minua ja istun sohvalle. Mutta tämä saatanan apina päättää tehdä mulle sylitanssin.

"Joonas mitä vittua sinä tehet" Sanon nauraen ja työnnän tuota käsillä pois naamani edestä. Joonas istuu syliini selkä minuun vasten. "Joonas vittu sie olet painava lähe helvettiin siitä" töytäsen tuota niin että tämä kaatuu lattialle. Istun vuorostaan tämän päälle ja alan kutittamaan kylkiluista.

"Siitäs sait pelle" Sanon tuolle ja nousen takaisin sohvalle.
"Ihana tämmönen Aavan elämän välikohtaus." Tommi sanoo istuen viereeni sohvalle. "Tää ei ollu tässä" Joonas kuiskaa korvaani ja istuu viereeni.

Nyt taidan olla kahden melkein tuntemattoman miehen välissä.

"Mitäs ne nukkumapaikat?" Joel kysyy minulta. "Mitä sie niitä vielä mietit kello on vasta 17.08?"
Hymähdän. "No ois varmaan kiva tietää ajoissa" Tämä kuuluu Tommin suusta. "No päättäkää itte missä nukutte, minunkin viereen voi tulla joku." Sanon näille samalla ku otan sohvalla olevan tyynyn syliini.

____

"Lähetäänkö uimaan?" Kysyn näiltä melkein nukahtavilta uroksilta.
"Joo mennään vaan!" Tommi vastaa myöntävästi tuijottaen minua.
"Mut kello on jo saatana 19.00 miten te jaksatte?! Ja eiks toi vesi oo aika kylmää? Joonas valittaa haukotellen.

"Mulla on rantasauna laiturin vieressä" Sanon hymähtäen tuolle. "Aa no sitten mennään vaan!" Tuo sanoo nauraen

Kävin laittamassa bikinit päälle kun pojat olivat lähtenyt jo uimaan.

"Jou" tervehdin ja heitän samalla jokaiselle yhden bissen. "Oottako käyny saunassa?" Kysyn nuilta. "No mie kävin kattoo nii eihän se ees ollu päällä koko paska" Joel sanoo nauraen. "Ainiijoo voi perse seki vielä" Sanon lähtiessä kantamaan muutaman puun saunaan.

"Voiko joku tulla auttaa näitten puitten kans?" Kysyn lappaen puita omaan syliin.
"Mie tulen" kuulen tommin äänen takaani ja tunnen kuinka sydämeni hakkaa nopeampaa kuin Joonas sängyssä. Älkää kysykö miksi tiedän, jonaksella on hyviä tarinoita. Muttasiis lähettiin siinä kantamaan puita saunalle niin tietenkin päätän kompastua kiveen, onneksi tämä söpömies sai minut kiinni Koska jos tuo ei olisi saanut minua kiinni niin olisin makaamassa tuossa niinku mikälie kännikala.

"Mihis sulla nui kiire on" Tommi naurahtaa ja päästää irti hellästi minusta. "Ei mikkään kiire mihinkään" Sanon ja lähden kävelemään saunaa kohti.

___

"Vittu mikä työmaa" sanon vittuuntuneena. "No joo ehkä sulle ko oot tommonen ruipelo" Tommi naurahtaa. "Sie saatanan iso paska ole hiljaa" Sanon tuolle naurahtaen.
Tunnen kuinka tämän kädet ilmestyy ympärilleni. "Sä sanoit mua isoksi paskaksi nii nyt kostan tän iha huolel" tuo sanoo uhkaavasti ja yhtäkkiä tunnen olevani veden alla.
Nousen pintaan ja kuulen kuinka pojat nauravat minulle.

"Noni hahaha hauskaa mennäänkö nyt saunaan?" Sanon nuille kusipäille.
"Joo mennään" Joel nousee laiturille ja ojentaa kätensä minulle merkiksi että hän voisi auttaa minut pois vedestä.

____

Siis lukeeko jengi oikeesti näit mun tarinoita?
Mee seuraan tiktokissa: tomminpaska

My Sun Where stories live. Discover now