12. väärinkäsitys

303 14 16
                                    

Aava

Kävelin tommista kauemmas ja soitin Joonakselle.

J: missä olet?

A: oon jossain metsässä Tommin mökillä.

J: miksi vit-

Tässä vaiheessa Tommi nappaa puhelimeni kädestäni.
"Hei mitä sä hommaat anna tänne!" Huudan tuolle hysteerisesti sillä haluan tiedottaa Joonakselle että olen turvassa. Ehkä. "Mennään sisälle." Tommi laittaa puhelimeni taskuunsa. "En tule jos et anna minun puhelinta takas" Sanon tuolle. "Elä viitti olla lapsellinen mennään sisälle." Tuo ottaa ranteestani kiinni ja taluttaa minut väkisin sisälle.

"Kauamme meinattiin olla täällä?" Kysyn tuolta. Sohvalla nököttävältä mieheltä. "En tiiä" tuo sanoo ja vaihtaa kanavaa. "Mikä sulla on? Miks et oo niin ilonen kuin aikaisemmin?" Kysyn tuolta ja istun sohvalle hänen kanssaan. "Myönnä että sul on jotain juttuu Joonaksen kans." Tuo sanoo kääntäen katseensa minuun. "Siis Tommi ei voi olla totta... Joonas on mun paras kaveri, miks luulet että meillä ois jotai juttua?" Tulee hiljaisuus.. "silloinku mie tulin sun luo kun meillä oli se niinsanottu riita, niin nojasit Joonakseen päin. Näytit pitävän siitä kun oikein olit siihen nukahtanukkin." Tuo sanoo mulle nostaessa katseensa kattoon. "Sie teit mulle niin paskasti että tarvin jotain lohtua! Ja kaiken lisäksi Ada veti välit joten en halunnut olla yksin!!!" Huudahdin tuolle jolloin tommin katse siirtyi katosta minun silmiini. "Ada teki mitä?!" Tuo kysyi hämmentyneenä. "Niin Ada veti välit." Sanon tuolle katsoen polviani. "Tuus tänne" tuo ottaa minut halaukseen ja suutelee minua. "Anteeksi että mie epäröin sinua ja Joonasta.." tuo sanoo minulle, jonka jälkeen halaan tätä tiukemmin.

Oltiin halittu siinä jonkuaikaa kunnes oveen koputetaan. "Kukakohan nyt on myymässä huumeita ko näi myöhään tullaan ovelle? Kello on helvetti kohta keskiyö." Tuo sanoo ja menee avaan oven. Just kun Tommi saa avattua oven sieltä tömistelee Joonas kovalla vauhdilla minun luokse mökin pieneen olohuoneeseen.

Koska olen ilkeä, niin me siirrytään ajassa taaksepäin ja tämä on bc jätkien näkökulmasta.

2h aikaisemmin

"Missä se Aava oikein viipyy" Joonas huokailee Aavan kämpässä itsekseen.
"Siitä on kumminkin jo vähän aikaa kun se lähti käymään tommilla ja se sano että se käy äkkiä" Joonas jatkaa pohdiskelua. Joonas ottaa kännykkänsä esiin ja laittaa Aavalle viestiä huolestuneena.

-missä sie olet? Onko se tommi raiskannu vai tappanu sinut vai ooks eksynyt jonnekki? Lähit 3h sitte pois kämpiltäs ja sanoit että käyt äkkiä?

Aava soitti Joonakselle 5min sen jälkeen kun Joonas oli lähettänyt hänelle sen viestin.

Joonas

Kerkesin sanoa "miksi vit-" ennenku puhelu loppui. Aava sanoi olevansa jossain metsässä Tommin mökillä. Tiesin heti mitä paikkaa hän tarkoitti. Ollaan ryypätty Tommin kanssa useasti siellä. Mun päässä kilahti niin pahasti että juoksin Aavan kämpästä ulos ja suuntasin suoraan autolleni. 'Ajoin studiolle hyvin hitaasti sen vitun liikenteen takia. Tiet oli TÄYNNÄ.
Mulla oli kiire, Tommi on varmaan raiskannut Aavan, vaikka en Tommista semmosta uskoisi' Mietin ja aloin melkein itkemään Koska olin niin huolissaan Aavasta. Miksi minun piti kannustaa sitä käymään tommilla. Ei olis pitänyt.

Vihdoin näin 20min jälkeen olen studiolla. Avaan ovet aika väkivaltaisesti ja juoksen sisälle. "TOMMI RAISKAA AAVAN!" Huusin täyttäkurkkua ja ainut asia mitä näen on se että kaikki tuijottaa minua ihankuin olisin jotenkin idiootti?
"Ööh Tommi on sen mökillä?" Joel sanoo minulle. "Niinnii Tommi vei Aavan sinne!" Huudahdan taas ihan paniikissa.

"Joonas rauhotu" Aleksi rauhottelee.

_____

Kämpästä paskaa taas...

My Sun Where stories live. Discover now