5. vitun Joonas

376 16 33
                                    

Aava

Kello näytti lähemmäs jo 22.00 ja mua väsytti tosi paljon. Oltiin uitu, kiusattu toisia ja saunottu. Lisäksi tuli juteltua poikien kanssa niitä näitä, miten olen ansainnut näin ihanat kaverit?

"Missä minä sitte nukun..?" Tommi kysyy minulta voidellessa leipäänsä.
"Koska Joonas ja Joel nukkuu siinä vierashuoneessa missä mie eka nukkuin." Tuo jatkaa.
"Siellähän on se toinen vierashuone?" Sanon tuolle näyttäen kysyvää ilmettäni. "Eiku niijoo no varmaan nukun sielä sitten" tuo sanoo hieman epätoivoisesti.

"Jaa jaa musta vaan tuntuu että Tommi haluais nukkua Aava sun vieressä" Joonas sanoo flirttailevalla äänensävyllä. "No ei varmasti halua!" Huudan nauraen ja otan juusto siivun ja lähden jahtaamaan tätä paskaa ympäri taloani.
"Eikö meinaa kunto riittää?" Joonas kysyy vittuilen minulta.
"Katotaanko?!" Juoksen vihdoin tämän kiinni ja hieron sitä juustoa tuon naamalle. Lähden vuorostaan juoksemaan karkuun ja juoksen tietenkin suoraan tommiin päin Koska en katsonut eteeni.....
"Ai saatana sori Tommi sattuko?" Kysyn tuolta järkyttyneenä samalla punastuen. "No ei sattunut höpö" tuo sanoo nauraen. Höpö.. rakastan tuota sanaa........

Tunnen kuinka Tommi vetää minut syrjään ja työntää minut seinää vasten.
"Voinko mä nukkuu sun vieres" tuo kysyy yhtäkkiä. "Joo tottakai" vastaan kuiskaten ja todella hämilläni.
Tuo lähtee takaisin keittiöön ihankuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitä just oikeasti tapahtu?

____

"Tommi tuleksie mie menen jo nukkuun?" Kysyn tuolta kun Joonas ja Joel oli mennyt jo nukkumaan ja me jäätiin tommin kanssa kattoon tv Koska meitä ei väsyttänyt.
"Joo tullaan" Tommi kömpii sohvalta ja kävelemme makuuhuoneeseeni.
Vaihdan hupparin päälle Koska minulla on yleensä kylmä nukkuessa.

"Onks sul kylmä?" Tommi kysyy kun huomaa minun tärisevän kylmyydestä.
"Vähän joo" vastaan haukotellen.
"Tuu tännepäin" Tommi levitti kätensä sen merkiksi että voisin mennä hänen kainaloonsa nukkumaan. Minä menin, laitoin pään tämän rinnalle ja käteni hänen ympärilleen.
"Sä tuoksut hyvälle" tuo sanoo käheällä äänellään samalla minun kuunnellessaan tämän sydämen jyskytystä. Tässä on lämmin.
"Säki" vastaan ja tartun tiukemmin.
Sydämeni varmaan pysähtyi.

____

Joel ja Joonas oli vissiin herännyt minua ja Tommia aikaisemmin.
"Täältä tulee!" Joonas juoksee melkeen ovesta läpi ja hyppää suoraan päälleni. Sattuiko edes? Voin sanoa että kyllä.
"Ai mitä helvettiä" Sanon tuolle joka istuu päälläni erityisen epämiellyttävällä ja epäilyttävällä tavalla. Ei siitä sen enempää.

Tönäisen tuon alas sängyltäni ja sitten oli näköjään joelin vuoro.... Joel päättää nostaa minut lattialle sängyltäni ja alkaa kutittaan minua....
"Mitä vittu teitä vaivaa?!" Sanon kikattaen.
"Oliks kiva yö Tommi kans" Joel sanoo minulle flirttailevalla äänellä....
"Voi vittu mitään ei tapahtunut" en tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa.

Huomaan kuinka tommi vain tuijottaa hiljaisena minua ja poikia. Kenties kateellinen?
Tai sitten ei sillä yhtäkkiä Tommista kuuluu ääntä.
"Oottakaa pojat" tuo sanoo uhkaavasti ja kävelee luokseni sängyn toiselta puolelta. Hän nostaa minut pystyyn ja alkaa tökkimään kylkiluitani. VOI VITTU. kaadun samantien uudestaan ja nauran entistä enemmän.

"Nyt loppu" Sanon.

____

Liian kämänen osa en kestä hyi
Mee seuraan tiktokissa: tomminpaska

My Sun Where stories live. Discover now