14. jumissa

254 14 20
                                    

Aava

"Missä auto on?" Mietin ääneen.
"Voi helvetin helvetin vittu ei saatana mie en vittu jää tänne tuo paskan kans voi perhana!" Joonas alkaa kävellä ympyrää hermostuneena. Mikä tuota vaivaa.. "noh sentään meillä on mökki tuossa missä on sähköt" Tommi tokaisee. "Taino en kyllä tiiä onko Joonakselle tilaa sisällä, että se vois nukkua vaikka ulkona." Tuo jatkaa. " En tiiä teistä, mutta te kumpikin saisitte nukkua ulkona." Sanon ja kävelen sisälle.

--

Ollaan hetki aikaa vaan istuttu ja selailtu puhelimia, hieman alkaa takamukseen sattumaan tämä istuminen ja väsykin alkaa painaa. kello onkin jo 3.23 yöllä.

"No tommi, missä mie sitten nukun?" Joonas kysyy erittäin mulkun kuuloisena. "No vittu en tiedä, et ainakaa Aavan lähellä." Tommi sanoo päättäväisesti takaisin. "Ettete oikeasti jaksa, lopettakaa!" Huudahdan ja menen keittiöön. Tajusin äsken yhden asian.... kävelen takaisin olohuoneeseen ja totean: "Nii siis kummatki autot vissiinkin vietiin, että jäätiin nyt tänne jumiin." "Siis ei saatana, veikö ne minun Mersun?" Tommi huokaisee ja peittää kasvonsa käsillään. "Mie soitan Joelille." Joonas ottaa kännykän esiin ja valitsi sieltä joelin numeron. Joonas hiippaili ulos soittamaan, joten minä ja tommi jäätiin sisälle kahdestaan. "Tuusk mun viereen nukkuu?" Tommi kysyy virnistäen. Voi ei.

"No kai mä tuun." Olisin halunnut nukkua yksin ja laittaa vaikka Joonaksen nussimaan Tommia.

"No hyvä, meidän tuurilla täällä on äänieristetyt seinät" tuo sanoo katsoen minua ylösalas. Kieltämättä tuo tuntui kiehtovalta.
"Noni, ei päästä kotiin perkele." Joonas tulee sisälle ja lösähtää sohvalle. "Noh?" Kysyn tuolta vakavana. "No ne saatana kuulemma jätti meät sopimaan riitoja tänne." Joonas sanoo katsoen kattoon. "Ei jumalauta" Tommi huokaisee ja lähtee makuuhuonetta päin samalla näyttäen käsimerkkiä että minun pitäisi mennä mukaan. Joonas ei nähnyt mitään, onneksi.

Tommi laittaa oven varovasti kiinni ettei Joonas tajuaisi mitään. "Mitä nyt meinaat?" Kysyn tuolta kädet puuskassa nojaten seinään. "Ssshhhh" tuo hyssyttelee ja halusin vain vittuilla. Niin tehinkin. "Joonas tuu auttaa!!" Huudan täyttä kurkkua samalla katsoen Tommia virnuillen. "Mikä vittu sua vaivaa?" Tuo kysyy kuiskaten. Joonas ryntää kovalla vauhdilla huoneeseen. "Tommi mitä sie teit sille?!" Joonas tulee hysteerisenä huoneeseen ja oikeastaan minä ja tommi kummatkin revetään tässävaiheessa nauruun..

"Oikeesti? Ei oo hauskaa. Mä luulin Aava et suhun sattu." Joonas sanoo. Menin halaamaan Joonasta ja sanoin tälle näin: "Joonas, ei Tommi aijo tehä mulle mitään, eikä oo koskaan aikonutkaan."

Joonas

"Joonas, ei Tommi aijo tehä mulle mitään, eikä oo koskaan aikonutkaan." Tuo lause lämmitti, mutta samalla päässäni liikkui kateus, sillä minä haluan Aavan eikä Tommi edelleen ansaitse sitä.

Aava irrottautuu halista, ja kysyy: "ymmärsitkö" "Joo joo" hymähdän katsoen samalla tuon upeita vihreitä silmiään. "M-mun pitää mennä" Aava sanoo ja pinkaisee äkkiä huoneesta pois.

Juoksemme Tommin kanssa perään ja nähtiin jotain mitä emme olisi halunneet nähdä...

"Soita ambulanssi!" Tommi huutaa minulle.

_____

HAAHAA OON ILKEE LOL

My Sun Where stories live. Discover now