Tommi
Meitä tuli hakemaan kaksi lääkäriä. Joonas on käyttäytynyt oudosti nyt kun tulimme sairaalalle. uskallan epäillä että se johtuu väsymyksestä, mutta samalla minua epäilyttää yksi toinenkin juttu.
Pääsemme Aavan huoneeseen ja menen suoraan hänen vierelleen. Otan tämän kädestä kiinni ja tiputan muutaman kyyneleen lattialle.
"Aavalla on tosiaan ollut ruokatorven verenvuotoa. Aava ei ole ollut niin vakavassa tilassa mitä voisi olla" lääkäri selittää ja minä, Joonas ja Olli kuunnellaan tätä vakavana.
"Mistä tää johtuu?" Kysyn lääkäriltä johon hän vastaa näin: "Aava on todennäköisesti syönyt jonkun syövyttävän lääkkeen, jonka johdosta mahalaukussakin on pieni kuluma."
Kun kuulimme tuon, niin minä, Joonas ja Olli käännyttiin katsomaan Aavaa. "Aava unohdetaan se tyyny mille kerroin susta kaiken, tästä lähtien menen joka ilta ulos ja kerron susta kaiken auringolle kun se muistuttaa sua eniten" Tässä vaiheessa kun sanoin tuon, itkin oikeasti.
"M-milloin Aava pääsee pois" Joonas kysyy lääkäriltä täristen surusta. "Tutkimme Aavaa noin viikon, katsotaan sitten mitä käy. Oletteko tietoisia Aavan läheisistä?" Lääkäri kysyy meiltä laittaen papereita pinoon. "En ole varma, hän ei koskaan puhunut perheestään minulle." Sanon lääkärille silittäen Aavan kämmenselkää.
Skip viikko
Emme ole saaneet nähdä Aavaa viikkoon. Minulla on kauhea ikävä ja olen itkenyt Aavan tilannetta joka päivä. Joonaksesta ja Ollista ei ole kuulunut mitään.
Annoin lääkärille numeroni että hän ilmoittaa minulle Aavasta. Ja niin hän teki. Lääkäri siis soitti minulle aamulla että Aava pääsee tänään kotia joten päätin soittaa Ollille ja Joonakselle asiasta jospa he lähtisivät mukaan hakemaan Aavaa. Olli sanoi puhelussa näin: "en pysty tulemaan" miksiköhän hän ei pystynyt lähteä hakemaan Aavaa minulta ja Joonaksen kanssa sairaalasta? Olli on kuitenkin Aavan paraskaveri. Tämä oli outoa.
--
Olemme Joonaksen kanssa sairaalassa odottamassa että Aava tulee.
Sieltä se tulee melkein juoksien ja hyppää syliini "Mulla oli ikävä sua." Tuo sanoo nyyhkyttäen sylissäni.
"Olin niin huolissani, onneksi oot siinä." Sanon takaisin ja nään sivusilmällä Joonaksen katsovan meitä kateellisena.Mennään ajassa taaksepäin kun Aava on vasta herännyt sairaalassa juuri päivä sen jälkeen kun Joonas, Tommi ja Olli lähtivät.
Aava
Heräsin yhtäkkiä huoneesta missä ei ollut kirjaimellisesti mitään. Pian kuulen lääkärin tulevan huoneeseen. "Hyvä olet hereillä" lääkäri sanoo ja kaataa minulle vettä muovikuppiin ja ojentaa sen minulle. Otan veden vastaan ja juon sen melkein ykkösellä alas. Miten minulla voi olla näin kova jano?
Lääkäri oli selitellyt minun tilanteesta minulle ja siitä että pääsen kotiin 6 päivän päästä. Haluan jo nyt Tommin viereen. lääkärin mukaan olin lievässä koomassa kun pojat kävivät katsomassa minua. Kuulin jotain auringosta kun olin koomassa, mutta en ollut aivan varma että kuka minulle selitti jostain auringosta?
--
Minulle ollaan tehty paljon tutkimuksia ja olen käynyt muutamissa verikokeissa. Tämän viikon aikana oloni on paljon parempi. Lääkäreiden mukaan pääsen huomenna kotiin. Ikävöin tommia liikaa.
____
Seuraava luku on taas nykyhetkessä.
En jaksanut kirjoittaa enenpää lol.
Ja pahoittelen että tämä ja viime luku on ollut jotenki tosi kämäsiä. Multa loppuu ideat.
YOU ARE READING
My Sun
FanfictionAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.