45. "aava"

153 7 19
                                    

Aleksi

Heitän tytön sängylle ja nousen istumaan tuon lantion päälle. Aava oli liian kännissä joten hän ei voinut tehdä oikein mitään, minä sen juotin siihen kuntoon. Hups.

Alan suutelemaan tuota ja pian ne muuttuvat kiihkeiksi kielareiksi. Käteni seikkailee vähän missä sattuu ja tuon kädet seikkailevat paitani alla. Ihanaa kun hän on niin hellä.

"Vittu Aleksi toiks jonku naisen tänne? No anyaway, saaks joinaa?" Kuulen tutun miehen sanovan mutta en reagoi siihen mitenkään. Haluan vain Aavaa just nyt.

"Aa eli et muistanu et oon tääl" poika huutaa. Ei vittu Joonas on täällä. Nousen tytön päältä ja tuo jää ihmettelemään hommiani.

"Mä tuun kohta" kuiskaan tytön korvaan ja kävelen keittiöön.

"Jaas, et kerinny pitemmälle mennä sit" Joonas sanoo. "Mitä meinaat?" Kysyn tuolta väsyneeltä mieheltä joka pitää viinipulloa kädessä. "Vittu Kato haaroje väliis" tuo sanoo naurahtaen perään.

Voivittu, no onneksi pääsen kohta hommailemaan nii Aava saapii tämän minun ongelman hävitettyä.

"Kukas sulla muuten siellä makkarissa on?" Joonas kysyy. Mitä se hänelle kuuluu? Toivottavasti Joonas ei saa tietää Koska hän olisi heti Aavan kimpussa. Poika kuolaa edellee Aavan perään joten jos se käy käsiksi minun tyttöön niin sitte ei hyvä heilu.

"Aava" Sanon kuitenkin rehellisesti joka taisi olla virhe. Näen pojan juoksevan makkariini Aavan tykö.

Joonas

"Aava mitä vittua missä Tommi on?" Kysyn aavalta joka vuodattaa kyyneleitä.

"Saatana Joonas, jos kosket Aavaan niin sie joudut runkkaamaan minun ongelman pois okei?!" Kuulen Aleksin huutavan keittiöstä. Ei vittu se on ihan kännissä. Ite olen vain siemaillut viiniä vähän väliä, joten en ole nuin pahassa kunnossa kuin Aleksi.

"Runkkaa ite vitun hirvi!" Huudahdan samalla piettäen käsiäni Aavan korvien päällä. Tiedän että hän pelkää huutamista.

Aava itkee paitaani vasten ja minä silitän tuota selästä. Aleksi kolistelee ja riehuu pitkin olohuonetta ja keittiötä.

"Pitäiskö meän viedä sut kotiin? Tommi on varmaan kovin huolissaan susta." Sanon tytölle joka pudistaa päätään.

"Mennään teille, et sano sit tästä yhtään mitään Tommille okei?" Tyttö sanoo minulle ja lupaan tälle syvästi sydämeni kautta että en kerro Tommille yhtään mitään. Huhhuh, jos se karhu kuulis nii kyllä tulis nyrkistä.

~

olemme päässeet meille ja käsken Aavaa menemään sänkyyni nukkumaan mutta hän ei totellut.

"Aava, sä oot kännissä joten pliis, mene nukkumaan" Sanon tuolle rauhallisella äänensävyllä.

"Noko sä oot niin pirun seksikäs" tyttö sanoo. "No kiitos niin sieki mutta nyt, nukkumaan." Sanon tuolle ja otan tuon syliin. Lasken tytön sängylle ja peittelen tuon. Kävelen sitten olohuoneeseen ja istun sohvalle.

"Eikö tullu uni?" Kysyn tytöltä joka laahustaa olohuoneeseen. Tuo kävelee lähemmäksi ja istuu syliini hajareisien päälle. Lasken käteni tuon perseelle.

"Kyl mä unta saisin jos auttaisit mua siin" tyttö sanoo. Toki minulle kelpaisi mutta hän on Tommin kanssa.

Mutta sitten muistin.

"Oota käyn makkaris" Kävelen makkariini ja avasin yöpöytäni laatikon. Jes, mulla on vielä yksi pilleri täällä. Kulautan sen nopeasti alas kurkustani ja kävelen sitten jääkaapille muistaen että siellä on bisseä. Kohta kun olen ihan aineissa niin minulla on tekosyy miten päädyin nussimaan tuota akkaa.

~

Tuo nousee päältäni ja menee makoilemaan sitten hengästyneenä viereeni. Huhhuh, oli aika hyvä ilta. Sain vihdoin Aavaa. Toisinsanoen, mun unelma toteutui.

Pian kuulen suloista tuhinaa vierestäni, ja pian simahdan tähän itsekin ihan aineiden vaikutuksenalaisena.

_______

🍷👀

My Sun Where stories live. Discover now